1. Ironic

278 5 0
                                    

Clopotelul suna anuntand prima pauza . Următoarele doua ore avem religie. Urasc religia. E asa de plictisitoare si grupa mea e asa de, ugh .

Am iesit din clasa lasandumi geanta langa perete. Imi asez gluga pe cap mergand spre curtea scolii. Ma indrept spre copacul din spatele scolii, unde ma asteptau, Anita, Sarah, Claudia, Dina, Lara, Olivia si Jessi. Ele sunt printre prietenele mele, la care tin si chiar as face orice pentru ele. Ele, au fost acolo pentru mine . Mereu. De asta le respect.

Ma asez pe jos, nefind curioasa de conversatia lor despre tipi. Anita, e putin cam , cum sa o spun, catea. Ii place de Milko, acum cel putin, dar se poate schimba asta foarte rapid. Adica, serios ce vede la el? Isi bate joc de ea si o jigneste pe la spate.

Pierduta printre gandurile mele despre Anita , nu am observat ca privirile sau intors spre mine .

" Care-i faza?" le intreb suspicioasa .

" Erica ..." incepe piţigăiat Anita. " Iti place de cineva? "si aici incep intrebarile stupide .

" Nu " le raspund simplu .

Si aici Anita se bosumfleaza. Nu e vina mea ca ei ii place de Milko. E cel mai, porc tip. Adica serios, e gretos. E nesimtit si vorbeste prea mult.

Fetele sau intors la convorbirea lor plictisitoare. Nu stau linistita doua minute ca simt ceva puternic cum ma loveste in cap facanduma sa imi pierd constinta.

Ce dracu? Unde sunt? Deschid ochii, dar ii inchid la loc cand simt durerea de cap pe care o am .

" Erica! Teai trezit! " deschid ochii incet sa le vad pe Anita si Dina. " Profesoara nea spus sa ramanem cu tine pana te trezesti. Apoi sa te trimitem in clasa de religie. " explica ea.

" Unde imi e geanta? " o intreb ametita.

" In clasa. Milko a avut grija sa fie langa banca lui. Adica , nea promis ca va avea grija de tine când vei merge in sala de clasa." explica Dina.

" Oh, super.. " spun sarcastica. " Stai, dar ce sa intamplat ? " le intreb.

" Jack tia dat cu o minge de fotbal in cap. Asa tiai pierdut constinta, iar acum esti la infirmeria scoli. " explică Anita .

Anita a ciocanit la usa clasei, profesorul spunand un intra plictisit. Ma gandeam eu. Sunt la scoala de o saptamana, iar asta e a doua oara cand am cu el, de ce e asa de plictisit. Pai, e profesorul cel mai , nu stiu, plictist . Si plictisitor.

Intram in clasa Dina ramanand afara. Anita merge la profesor eu in spatele ei. Vorbesc ei ce vorbesc , Anita explicand ce sa intamplat si ca ii pare rau ca am intarziat prima ora . Ma intreb de ce nu au chemato pe mama sa ma ieie acasa. Ma rog, nu ma prea intereseaza.

El a spus ca nu e nimic si eu mam intors spre grupa mea minunata. Mam uitat special la Jack, dar el arata, indiferent. Miam plecat capul incercand sa nu plang.

"Erica! Vino aici!"aud o voce, imi ridic capul si il vad pe Milko uitanduse la mine prietenos.

Cu pasi mici merg la banca de langa Milko. Ii fac cu mana bff-ului meu si ea imi zambeste. Ma asez langa el si imi scot penarul impreuna cu cartea si caietul.

"Ce facem acum?"il intreb cu o voce mica , fara sa ma uit la el, dar in asa fel incat doar el sa ma auda.

Puteam sa jur ca zambeste. Nu prea vorbesc nici macar cu colegi mei . Eu, mai mereu stau singura incercand sa par cat mai invizibilă. Sunt in cea mai vie si voioasa clasa.

" Pai, deocamdata nimic." spune el simplu .

" Normal , nici macar nu esti atent. " Se aude o voce.

Imi intorc privirea spre persoana din dreapta lui Milko. Era Kevin. Un tip, destul de rece. Find mereu serios si precaut. Par blond si ochii de gheata . Astea ar fi caracteristicile potrivite pentru al descrie. Ochii albastri care te ingheata pe loc cand te uiti la ei.

" Ce asa de serios, Kevin? "Se aude a treia voce din sirul asta.

"Tch. " Iar asta a fost Kevin, pufnind si dandusi ochii peste cap.

Cealta persoana era insasi Raffael. Unul dintre singuri mei prieteni. Suntem vecini usile noastre find fata in fata. Fiind prieteni de familie sfarsim impreuna mereu. Si asa am ajuns sa ne spunem secretele fiind cei mai buni prieteni. Ne facem temele impreuna si jucam jocuri video .
Petrece timpul si cu fratele meu, dar stie ca intre noi, e un fel de cearta .

Raffael e singurul care ma vazut plangand de cand mam mutat in germania. Si Anita, doar ca mai putin.

Restul orei a trecut rapid eu luandumi lucrurile si parasind sala de clasa mergand spre a mea, lasandumi geanta si mergand la copacul din spatele scoli . Acolo erai deja Jessi, Olivia si Claudia .

" Rapida astazi, huh? " ma intreaba Claudia ironic .

" Nu neaparat . " Spun plictisita.

" Serios? " spune Jessi uitanduse dupa mine .

" Ce? "
.................

Primul capitol din noul model al carti. Voi incerca sa postez in fiecare zi ca sa terminam cartea cat mai repede. Ca apoi sa incep a doua carte .

A Little Love Story Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum