Ceasul suna ca un nebun, trezinduma din somnul meu . Am închis buimaca alarma uitânduma puțin în gol . Mam ridicat din pat mergând la baie spălânduma pe dinți și fata . Am ieșit mergând la dulap sa văd cu cu ce mă îmbrac azi . Miam luat o pereche de blugi negri și un tricou larg pe care lam băgat în pantaloni . Deasupra o cămașă în carouri negre cu roșu. Miam făcut parul cu placa și miam pus geanta pe umăr . Cobor scările uitânduma ce mai e noi pe telefon . Când văd ca primesc un mesaj de la Kevin .
" Ai chef sa mergi cu mine la școală ?"
Mam mirat puțin ca îmi scrie sa mergem împreună , dar iam scris și eu înapoi.
" Sigur . "
Nu a durat mult ca el mia și răspuns.
" La și 40 în fata casei tale . Te iau de acolo. "
" Okee. "
Și cu asta am intrat în bucătărie . Acolo era fratele meu care manca cereale cu lapte . Era îmbrăcat lejer . O pereche de pantaloni de trening negri și un tricou alb deasupra . Mai avea colierul pe care eu i lam făcut cadou la aniversarea noastră de 12 ani . Deasupra avea o bluza de trening tot neagra . Parul îi stătea în toate direcțiile și ochii lui albaștri erau obosiți. Fratele meu arata bine și când nu vrea asta.
Miam luat un măr si lam băgat în geanta ieșind din bucătărie . Miam luat bocanci negri și am ieșit din casa așteptândul pe Kevin . La și 40 îl văd cum vine de pe cealaltă strada.
"Ai așteptat mult ?" mă întreba incruntanduse.
" Nu . Tocmai ce am ieșit . " îl liniștesc uitanduma la el .
" Mergem ? "
Dau din cap și începem sa mergem unul lângă altul spre școală . Și el era un băiat frumos . Piele alba ca laptele îi scotea în evidenta ochii albaștrii deschisi. Parul blond ii stătea mare pe o parte . Se îmbracă mereu lejer nu prea fiind interesat de asta , dar totuși arata bine.
" Da? " aud vocea lui , trezinduma din analizarea lui .
" Nimic ." spun puțin jenata.
Mam uitat în cealaltă parte încercând sa îi ocolesc privirea . El începând sa rada zgomotos.
Ochii mei sau întors mirați spre persoana din dreapta mea. El râdea atât de zgomotos și colorat încât am început sa zâmbesc și eu . Era prima data când îl văd râzând sau măcar zâmbit .
" Ce frumos . " spun uitânduma la el zâmbind .
" Ești drăguță ." spune el zâmbindumi.
" E prima data când te văd zâmbind sau râzând . " spun atingândui fata conturând zâmbetul lui frumos.
" Fac asta doar cu persoanele care merita sa mă vadă râzând ." spune el acum puțin mai serios , dar totuși încă mai avea un mic zâmbet în coltul gurii .
Mam încruntat puțin , dar nu am spus nimic . Sunt eu o persoana importanta pentru el . Vorbim doar de o săptămână și ceva.
Iam zâmbit și neam continuat drumul . Am ajuns însfarsit la școală intrând în școală . Neam dus împreună la etajul doi încă vorbind despre lucruri neimportante . Am observat ca clasa era deschisa așa ca lam salutat pe Kevin și am mers înăuntru . Am putut observa Cum toată clasa era întoarsă spre trei persoane. Michelle își bătea joc de Milko și Sarah stătea în spatele ei rânjind .
" Cat de jos ai ajuns? " îl întreabă pe Milko , Michelle. " Ai ajuns sa stai cu persoane ca Erica , Anita și Dina? Erai unele dintre cele mai populare persoane din școală . Când dintro data ai început sa stai cu persoane ca ele." continua Michelle sa rada de el . Eu stăteam stana de piatra lângă ușa. Miam coborât capul uitându în jos . Vroiam așa de tare sa plâng dar nu am făcuto. Așa ca mam întors vrând sa plec la baie. Când el a început sa vorbească.
" Crezi ca mă interesează de ce credeți? " se răstește el la Michelle." E exact treaba mea ce fac și cu cine ies sau stau . Plus ca Erica e mult mai de treaba ca tine și mă simt mai bine cu ea și persoanele " ne populare " decât cu tine și idioate tale . Așa ca dacă te iei de ea te iei de mine. "
Eu stăteam în ușă uitânduma la el cum își spunea discursul . Nu puteam sa fac nimic sau sa zic ceva . Eram așa de surprinsa .
El se întoarce ca sa plece și mă vede pe mine în ușă înțepenita. Vine spre mine uitânduse îngrijorat.
" Erica . Ce ai auzit ?"
" Totul . " îi răspuns simplu uitânduma la el .
" Nu o asculta . Nu știe ce vorbește . " spune el încercând sa mă liniștească .
Mai uitat le el și lam îmbrățișat strâns . El mă îmbrățișează înapoi simțind cum aproape plâng .
El începe sa rada și sa mă strângă .
" De ce razi ? " îl întreb cu jumate de gura .
" Toți se uita încoace . " spune el zâmbindumi.
Ochii mei se deschid larg . Rușinat mă retrag din îmbrățișare uitânduma la el. El doar rade , eu sincer simțeam cum obraji mi se încălzesc . Dar intrun final am început și eu sa rad .
Și așa a trecut ziua de școală . Am stat în pauza cu Anita și Dina . Iar în a doua au venit și băieți . Kevin sa uitat la mine și eu la el . Avea aceeași expresie ca deobicei, rece și serioasa . Dar eu știu ca el e o persoana calda și plina de viață . Știu ca el ascunde o persoana calda care îți vrea doar binele . Știu ca el vrea doar sa fie înțeles , iar eu sunt aici sa îi fiu alături .
CITEȘTI
A Little Love Story
RomanceErica Morris are tot ce siar dori, e frumoasa, destepata , sportiva si un corp sanatos. La 12 ani sar putea spune ca e o fata perfecta. Dar, ceva ii lipseste, iubire. Ii lipseste, iubirea, dar si iubirea frateasca. Jack, fratele ei fiind pre...