10.Seara intre prieteni

68 3 0
                                    

    " Kevin!" striga ea si fuge spre baiatul blond,  care sa speriat putin  , dar a primit o cu bratele deschise. 

    Stiam ca sora mea e indragostita de el,  nu ma deranja, a un tip bun si de treaba si stiu ca va avea grijă de ea. 

     Ma mirat puţin Erica a vrut in spate la Kevin,  dar el doar a zambit si a luato sus.  Milko ia luat ghiozdanul si Anita trotineta.

     Ne miscam mai incet deoarece, Kevin nu putea sa merga prea rapid ca sa nu o trezeasca pe Erica.  A adormit imediat,  dupa ce sa asezat in spatele lui. 

     Sunt așa bucuros sa mam împăcat cu ea . Sincer , mereu mi sa părut ca ea e cea mai perfecta . Ea poate face orice si e mereu în jurul atenției . Mereu mi sa părut ca părinții noștri o plac mai mult și ca prieteni noștri la fel . Ea e mereu buna în toate și tot .

     Casa noastră se vede în fata și ne indreptam spre ea . Deschid usa și intram înăuntru . Lăsăm lucrurile în living și Kevin o pune pe Erica jos  .

     Erica P.o.V

     Mă uit nedumerita în jur și îl văd pe blondul cu ochii albaștri zâmbind la mine.  Iam zâmbit înapoi și mam uitat după Jack .

    " Jack? Ce fac ei la noi? " întreb frecându mi tâmplele. 

    " Vor dormi peste noapte." spune mergând la bucătărie . Cel mai probabil vrea sa facă ceva de mâncare .

   Mai întâi să nu credeți ca neam mutat singuri sau ceva. Nu . Părinții noștri au plecat în alt în alt oraș sa lucreze timp de un an . Așa ca noi primim bani pe un card și fratele meu gătește.

       Privirea lui Kevin era pe mine . Adică nu înțeleg ce avea dar el nu își mai întorcea privirea . Eu stăteam pe canapea și el încă în picioare puțin mai încolo . Mam încruntat și lam prins de bluza de trening trăgând ul peste mine . Mam învârtit în așa fel ca eu sa fiu deasupra și mam așezat la el pe piept îmbrățișându l strâns.  El sia pus mainile in jurul meu si sa lasat pe spate. 

    " Hei,  Erica.  Esti bine?  " ma intreaba si eu ma incrunt. 

    El doar a suflat usor si sa ridicat cu mine in sezut.  Mia prins incheietura si a tras maneca bluzei in sus,  lasand la iveala niste taieturi proaspete de acum o zi.  Mam uitat la ea absenta.

    " Sentimentele.  " spun si ma uit la el. 

    El sa mirat umpic cand mia vazut fata.  Aveam ochii stralucitori din cauza lacrimilor, care dadeau sa cada si a tristetii din ei. 

    El ma prins intro imbratisare ,soptindumi ca totul va fi okey.

     Cand mam linistit fratele meu impreuna cu ceilalti au venit si ei in camera si au pus mancarea pe masa.  Mam uitat la farfuria plina de spaghete cu sos de smantana si am luat rapid farfuria. Am inceput sa mananc,  doamne iubesc cum gateste Jack.  Am vazut cum ceilalti mancau incet si il complimentau.  Eu mam uitat la el si iam zambit larg si sincer. 

     Dupa ce am terminat neam pus toti pe paturile si pernele aduse de Jack incepand sa vorbim chestii inutile. 

    " Hei,  am auzit ca dupa vacanta de craciun, vor face o noapte la scoala.  " spune Anita. 

    Anita,  e o persoana care cam stie tot prin scoala.  Nu e frumoasa sau nu are gusturi la haine,  dar ea stie tot si pe toata lumea si e cunoscuta de toata lumea. 

    "Adica ca o petrecere in pijamale,  dar la scoala?  " intreaba Milko avand o minge mica in mana.

    " Da. Si poti  sa iti alegi ce clasa vrei cu cate persoane vrei.  " spune ea zambind. 

    " Binee.. " spune Jack. " Si ce vrei sa spui cu asta?  "

    " Trebuie sa ne gandim cu cine vom sta in grupa si in care clasa." spune ea cu o privire gen duh.

      " Adica,  nu e asa de greu.  " incep eu sa ma gandesc.  "Ar fi toti din camera asta.  Apoi,  Raffa,  Dina si Nico.  Pana acum." ar fi mai multi,  dar nu imi mai vine nimic in minte.

    Normal,  ar fi si altele,  dar ele nu mai stau cu mine,  din cauza ca cica mam dus pe aia populari si asa. Eu le credeam prietenele mele si ele mai tradat,  asa ca trist. 

     " Da,  cred ca doar ei ar mai fii.  " spune si Anita. 

    " Hei.  " ne atrage Kevin atentia. " Mai este Max. "

    " Da, ma.  " imi aduc aminte eu. 

    " Atunci asta ar fi. Dar hei, mai avem timp.  " spune Jack linistit. 

     " Okey,  mam plictisit.  Ce facem acum? " se plange Anita bosumflata. 

     " Ne uitam la un film?  " intreaba Milko.

    " Da,  de ce nu.  " spunem si noi si ne punem un film de groaza. 

    Filmul se cheama The Mirrors si normal nu e asa de creepy,  dar totusi ma bagat in sperieti. 

     Dar mam linistit cand Kevin,  care statea langa mine,  ma prins de mana si ma lasat sa imi pun capul pe umarul lui.  Asa macar mam simţit bine. 

    In seara aia neam mai uitat la niste filme si dupa neam pus fiecare undeva la culcare.  Eu am dormit cu Kevin pe canapea.  Milko pr jos pe aproape toate pernele.  Anita pe un fotoliu si Jack pe celălalt. 

    " Hei, uitativa la asta. "

    " Asta va merge pe Snapchat.  "

    " Iar asta pe peretele meu.  "

     " Iar asta o va bantui pe Erica.  "

    Asta era tot ce auzeam in jurul meu.  Miam deschis incet ochii dand de niste fete cunoscute.  Erau Anita,  Milko si Jack.  Dar nu intelegeam la ce se uita si de ce chicoteşte Anita cu capul in telefon.  Dar apoi ma lovit,  eu dormeam cu Kevin impreuna,  imbratisati,  pe canapea.  Mam uitat rusinata in jur si miam ascuns capul sup patura pe pieptul lui. 

    Lam simtit cum sa trezit,  dar el nu parea deranjat.  Sia pus mana pe capul meu prin patura si a inceput sa ma mangaie,  asta linistinduma.

A Little Love Story Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum