13.Felix

82 4 1
                                    

    Neam terminat țigările și am plecat , mergand spre cantina . Felix e un coleg nou care a venit de la o școlar mai buna la noi în clasa . E de treaba și chiar îmi place de el . Fiind nou și asa a venit și el la orele de după masa și nu prea are prieteni în clasa , asa ca sta cu mine , fiind singura din clasa care merge cu el . În pauza sta cu noi și e tăcut, nu prea spune multe, dar e okey , pentru ca sunt persoane în grupul nostru care nu știu ce e aia tăcere. 

     Nu ma așteptăm să fie gay , dar nu ma deranjează . Nu sunt multe persoane care recunosc chestiile de genul .

    Intram în cantina și ne punem la masa. Kevin  sa asezat lângă mine și Felix la fel . Felix sa ridicat și a mers sa își ia ceva de mâncare, sia cumpărat o ditamai farfuria plina de mâncare și sa asezat înapoi pe scaun . A scos doua furculițe ,una mi-o da mie . Zâmbesc și o iau fericita .

    " Mâncați asa de mult . " spune Kevin razand.

    " Nu mai spune . " o aud si  pe Anita spunând. 

   Dina doar râdea pe fundal . Mai erau persoane la masa noastră care era și cu noi la orele de după masa, dar sincer nu ma prea interesa sa ma înțeleg cu ele.

    " Ba nu . " spune Felix razand.

    "Hai sa recunoaștem Felix , ne place mâncarea.  " spune eu razand și luând  o gura din apa mea.

    Kevin rade uitanduse la mine zâmbind.  Ii zâmbesc înapoi și Anita face sunete pe fundal .
  
     " Apropo , de ce mai întrebat dacă sunt gay? "  intreaba Felix luând ultima bucata de mâncare din farfurie.

    " Motive , motive.  Plus e secret . " spun făcându-i cu ochiul .
 
   El se încrunta sunt duce farfuria la vase murdare . Profesoara vin și noi mergem spre locul unde de obicei ne petrecem timpul înainte sa mergem la ne facem temele.

     Ma arunc pe canapea la fel făcând și Kevin lângă mine. Îl caut pe Milko prin mesaje și ii scriu .

    -Felix e gay. -

    Nu durează mult și îmi scrie s el înapoi. 

     -Doar nu iai spus ca am crush pe el,nu? -

     - Chill, drama queen . Nu iam spus nimic . Dar hei , ai putea măcar sa te apropi de el. -

     -Nu ar fi o idee rea . -

    " Cum cine scri? " îl aud pe Kevin întrebând. 

   "Milko . " raspund razand.

     Felix vine și el , și se așează pe canapea. Își scoate telefonul și umbla pe instagram pana se plictisește.  Sar potrivi chiar bine cu Milko, fiind mereu asa tăcut si asa. Mai ales ca lui Milko nu ii mai tace gura .

      " Întrebare . " spun zâmbind . El se uita puțin confuz dar da din cap în semn sa continui . " Cum ți se pare Milko ? "

     " E chiar drăguț.  " spune zâmbind și cred ca a și roșit puțin.  Zâmbetul meu se mărește . " Adica , îmi place Milko , nu e o persoana nașpa sau ceva . " spune el încercând sa se scoată. 

     " Ce ar fi dacă crussh ul tău ar avea crush pe tine? " întreb zâmbind. 

     " Cred ca ar fi super. " spune razand.

    " Pai e ziua ta norocoasa dragul meu Felix . Aici e numărul lui Milko . " spun dându-i rapid numărul el zâmbind. 

    " Cresc asa repede , nu ii asa Kevin? " spun lasandumi capul pe umarul lui Kevin în timp ce Felix ii scria lui Milko. 

    " Ai dreptate . " răspunde Kevin imconjurandumi talia cu bratul lui și punându-și capul pe al meu.

    Roșesc uitânduma în alta parte . Ma bucur ca Milko și a găsit o persoana de genul . Felix e chiar de treaba și îmi place sa petrec timpul cu el în ore. Acum nu demult profesorul ma mutat lângă el . Da , faza e ca profa noastră sa îmbolnăvit de la ceva din școala și acum avem un prof nou . E de treaba . Chiar îmi place de el . Chiar dacă Felix e gălăgios e chiar amuzant sa stai lângă el.  E mereu plin de energie și chiar dacă nu e înseamnă că sa întâmplat ceva cu el . Neam apropiat mult în ultimul timp și chiar țin la el.

    Profesoara vine și spune ca autobuzul a ajuns cu ceilalti copii din clasele mai mici . Ne ridicam și îmi iau geanta mergând spre ieșire.  Felix încă scria cu Milko în timp ce avea un zâmbet pe fata . Mam uitat la Kevin și observ ca el deja se uita în direcția mea . Zâmbesc și el face la fel ca apoi sa ieșim pe usa .

    " Deci mam gândit sa ne petrecem revelionul împreună.  " spun zâmbind. 

     " Unde ai vrea sa facem asta? " intreaba el confuz.

     " Pai , Milko a spus ca la el în beci e liber plus ca acolo are internet și canapele . Muzica și chiar are un calorifer acolo . Mama lui va pune un covor și tatăl lui va curata pe acolo . "  raspund zâmbind. 

    " Ar fi chiar perfect ." spune el surprins.

    " Trebuie sa vorbesc cu Milko sa vad cate persoane sa invit , dar în rest e okey.  "

     El zâmbește și eu ma uit la el surprinsa.  El chiar e frumos . Foarte , foarte frumos.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 26, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

A Little Love Story Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum