6. Party

65 3 2
                                    

Mam uitat la Anita care se uita putin ingrijorata. Nu stiam de ce. Adica nu aveam nimic, eram doar obosita. Atata tot.

Iam spus ca nu am nimic si am mers la baie sa ma schimb. Miam luat rochia neagra si ponpoasa care imi era deasupra la genunchi. O pereche de balerini cu tinte, miam prins parul in doua cozi ca la o papusa . Am iesit din cabina si mam dus la oglinda. Am inceput sa imi fac detalii de papusa pe maini, degete , picioare si fata. Cand am terminat miam desfacut parul si lam incretit rapid. Eram gata. Miam bagat lucrurile rapid inapoi in geanta apoi am iesit. Am lăsat  rapid geanta in fata clasei ca apoi sa imi iau bani si sa cobor jos. Muzica se putea deja auzi asa ca am intrat in incapere. Imi era sete asa ca mam dus la un stand sa imi iau ceva de baut. Mam dus la acela care nu prea avea persoane.

" Vreau si eu o bautura , te rog. " ii spun la fata fara sa ma uit la ea.

" Erica? " imi ridic privirea sa dau de Irene.

" Oh, buna Irene. Cum mai merge? " o intreb.

" Bine. " si atat am mai spus inainte sa primesc bautura.

Iam multumit si am plecat. Mam asezat pe o canapea si am stat acolo. Cand cineva se tranteste pe banca si isi pune mana in jurul meu.

" Te plictisesti? " era Raffael.

" Eh. " nu prea stiam ce sa zic. Mai mult ii asteptam pe ei.

" Imi place costulmul tau. " spune prinzandumil intre degete obrazul.

" Mersi. "

" Erica!" aud pe cineva striganduma.

Imi ridic privirea sa il vad pe Milko alergand spre noi. Mam ridicat si el a venit si ma imbratisat.

Sa asezat si el apoi a venit si Kevin care era cu Nico . Am astat asa un moment pana cand Raffel sa ridicat si ma luat de mana.

" Hai sa dansam! " striga el luanduma de mana.

Mam lasat condusa de el pana ringul de dans. Am inceput sa ne miscam prostindune. Era ca desprins dintrun film. Totul era perfect. Dar normal cineva trebuie sa strice admosfera. Pe ușa intra persoanele care le urăsc cel mai mult Michelle , Sarah , Laura și Erisa . Erau toate ca niște pisici sau ceva . Toate sau dus direct spre Milko și ceilalți . Sau așezat și au început sa se holbeze la mine și Raffael. Nu mai aveam chef de nimic . Dar Raffael avea alta idee. Ma prins de mâini și a început sa danseze punânduma și pe mine sa mă mișc după el . Iam zâmbit și mam lăsat dusa de el . Am dansat ceva și apoi neam luat ceva de băut . Am mers înapoi la ei și am vrut sa ne așezăm dar pentru mine nu mai era loc . Cele patru au ocupat locul meu acum rânjind .

Mam încruntat și am rămas în picioare . Kevin a văzut ca eram incomoda așa ca mă prins de mana punânduma pe picioarele lui , apoi imbratisanduma pe la spate . Arătăm ca un cuplu. Fata lui Laura sa făcut roșie de furie . Kevin se purta ca și cum nu era nimic . Eu sincer simțeam cu explodez . Dar sincer mă simțeam așa de bine încât nu am spus nimic. Anita si Dina zâmbeau ca doua nebune .

" Știți mai este doar o jumate de ore de petrecere . " spune Milko .

" Și ? " întreabă Kevin strângânduma mai tare .

"Eh, trebuie sa urmeze dansul lent ca anul trecut . " adaugă Nico plictisit .

Așai. În fiecare an era un dans lent pe care puteai sa îl dansezi cu persoana la care ții . Am zâmbit . Era un dans drăguț .

"Elevi și eleve ai acestei scoli. " începe directoarea . " Luați o pereche și veniți în mijloc pentru ultimul dans al acestei zile . "

Și așa a început dansul lent . Era o melodie frumoasa , liniștitoare . Lam văzut pe Max cum venea spre noi .

" Anita , vrei sa dansezi ? " nu se uita la ea dar avea mana întinsă invitando la dans .

Era roșu și emoționat . Era așa de drăguț . Anita a roșit imediat și ia prins mana în a ei . Max a fost surprins da a zâmbit și a condus spre ringul de dans . Au început sa se miște încet și sfios. Am început sa zâmbesc ca o nebuna la cei doi . Se pare ca pierde multe lucruri dacă se uita doar la Milko .

Mâinile care îmi strângeau talia au început sa se strângă și mai tare . Mam întors spre el sa văd ce sa întâmplat. Avea o privire ciudata .

" Erica , vrei sa dansezi cu mine ? " mă întreabă sfios .

Iam zâmbit și am dat din cap în semn ca da. El a zâmbit și eu mam ridicat sa ridicat și el prinzanduma de mana mergând spre ringul de dans . Miam pus mâinile în jurul gatului lui și el pe talia mea trăgânduma mai aproape de el . Am început sa ne miscam pe ritmul lent al melodiei . Era așa de frumos . El zâmbea și acei ochii albaștri deschis sclipeau . Acea privire o au copii când primesc o acadea .

Am dansat un timp , fără sa spunem ceva sau sa facem ceva . Doar uitandune unul la altul . Eu miam așezat capul pe umărul lui el strângânduma mai aproape de el . Totul era perfect .

Directoarea nea anunțat ca putem pleca așa ca am început sa strângem . Eu sincer nu trebuia sa fac nimic . Dar eram mai curioasa unde e fratele meu . La văzut acolo împreună cu Michelle . Vorbeau doar și râdeau împreună . Nu am nimic cu Michelle, adică da sa luat de mine dar nu pot sa îi țin pica.

Am zâmbit și am simțit niște mâini cum ca strâng pe la spate . Un cap blond așezânduse pe umăr meu stâng.

" Carei faza ? " întreabă .

" Sunt drăguți . " spun eu zâmbind .

" Nu mai drăguți ca tine . " spune zâmbind larg sărutândumi obrazul .

A Little Love Story Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum