Ora de sport a trecut rapid acum fiind în pauza. Stăteam pe niște scări așteptând ca băieți sa vina și ei de la chioșc. Lângă mine erau deja Anita , Dina si Elena. Elena nu prea sta cu noi , doar ca azi o colega de a ei cu care sta e bolnava . Elena e o persoana care se da la orice băiat care arata bine. Iar asta ma făcea sa ma simt puțin ciudat în jurul ei , la fel fiind și cu Anita și Dina.
Băieți intra în școală , Kevin și Milko asezanduse în dreapta și stânga mea . Rafael stătea în spatele meu și Jack lângă el . Elena a încercat sa se dea și la Jack dar a eșuat, nici eu nu știu de ce .
" Cum te cheamă pe tine? " se aude vocea Elenei.
Ma uit în direcția ei și vad ca sta lângă Kevin, asta făcându-mă sa ma simt ciudat .
" Kevin . " răspunde rece.
" Eu sunt Elena. Ai vrea sa facem ceva sâmbătă? " intreaba ea stand prea aproape de el.
" Scuze , dar nu . Fac ceva cu Erica." spune el punând bratul în jurul umerilor mei.
Ma uit la el și pot simți cum ma înroșesc. Milko se uita la noi și ridica un degetul semn de super Erica.
Zâmbesc încet și ma uit la fata Elenei. Era puțin nervoasa.
" Hai ma . Las-o pe ea și hai sa facem ceva mai interesant. " spune punând mana pe piciorul lui.
Fata lui Kevin era acum nervoasa asa ca sa uitat la ea nervos.
" Ia mana de pe mine și nu am sa o las pe Erica , pentru tine. Nu cred ca as lasă pe cineva pentru tine. " spune el cu o privire rece ca gheata .
Strânsoarea lui se face mai puternica făcându-mă sa îmi pun capul pe umarul lui . Am zâmbit lăsându-mă purtata de parfumul lui dulce. Nu am mai ascultat conversația lor fiind în lumea mea .
Clopoțelul suna făcându-mă sa tresar . El uitându-se la mine îngrijorat.
Am zâmbit și el a făcut la fel.
" Bine, bine , am înțeles. Stiu când nu sunt dorita." spune Elena zâmbind uitanduse la noi . " Mersi ca ai reușit sa o schimbi pe Erica . Esti cel mai bun lucru ce i sa întâmplat. Asa ca nu o lasă la greu și nu o răni , e sensibila. " spune Elena zâmbind.
Zâmbesc când ma gândesc ca chiar și acum ei ii pasa .
" Stai liniștită. Nu am sa o las nici dacă spune ea asta. " spune el uitanduse la mine zâmbind.
Îmi afund capul în umărul lui și zâmbesc ca o proasta.
Aveam acum religie și se pare ca profesoara e bolnava . Am mers în camera de calculatoare și eu Mam așezat în spate . Lângă mine sau așezat Kevin, Milko, Raffael și Jack. Privirile persoanelor din jurul meu mai făcut sa ma simt ciudat . Adică când am început anul eram tipa aia care nu vorbea și nu se înțelegea cu nimeni , dar acum stau cu cei mai populari din ambele clase de a 6a . E ciudat . Miam lăsat capul în jos și mam uitat la mâinile mele. Privirea lui Kevin ma făcut sa îmi ridica privirea din poala și sa ma uit la el.
Mia zâmbit și apoi sa uitat urat la colegi noștri de la religie . Mana lui sia făcut apariția prinzandumi mana în a lui . Am zâmbit când mana lui a strâns-o pe a mea încet și grijuliu . Toate lucrurile astea mici și ne însemnate îmi făceau inima sa bata cu putere.
Un profesor intra în clasa spunând ca azi ne vom uita la un film și ca o sa primim o foaie sa desenam . Am văzut ca am primit ceva peisaj pe o plaja ca miam scos penarul din ghiozdan și lam pus pe masa . Filmul era deja plictisitor asa ca miam pus capul pe masa încercând sa ascult ce se întâmplă în jurul meu . Puteam auzi niște fete din clasa lui Kevin cum vorbeau și se uitau la mine ciudat . Îmi pare asa de rău că Anita nu e în grupa cu mine . Ma simt puțin ciudat în jurul persoanelor astea . Era chiar stupid ca ma bârfească chiar dacă le pot auzi . Cred ca toată clasa le poate auzi .
Îmi ridic capul și îl văd pe Kevin cum se foieste pe scaun încercând sa nu strige de nervi . Adică cred ca și pe el îl enervează ca persoanele din jurul lui bârfesc. Am zâmbind spre el dar nu ma văzut. Miam așezat încet mana pe umărul lui încercând sa îl liniștesc și el sa înmuiat la atingerea mea.
Ora a trecut încet și plictisitor dar a trecut acum fiind în clasa mea încercând sa ma concentrez la ora de mate. Un bilețel ma lovește în frunte și ma uit în fata mea văzând ca Milko se uita la mine .
Ma uit la bilețel și îl deschis incet și încercând sa nu atrag privirea profesorului .
" Am ceva sa îți spun . "
Ma uit la el și el se foieste în scaun , zâmbind strâmb.
" Spune . "
Arunc înapoi biletul și el îl prinde imediat și îl citește după își ia un pix și scrie pe el . Se întoarce la mine și îl arunca înapoi.
"Cred ca sunt gay . "
Citesc biletul de vreo cinci ori și după îmi ridic privirea el stand acolo fără vreo expresie.
Zâmbesc și iau pixul începând sa scriu pe bilet.
" Milko , nu trebuie sa fi stânjenit. E okey. Ști cum e vorba aia. Rămâi asa cum ești. Sunt fericita ca miai spus. "
Mototolesc foaia și o arunc înapoi. El deschide rapid foaie și citește , un zâmbet apărând pe fata lui .
Ora trece repede și acum sa sunat de ieșire. Ma ridic de la locul meu și fug spre Milko îmbrățișându l . El ma strânge înapoi imediat .
"Mersi sa ca miai spus. " spun zâmbind.
" Mia fost frica ca te vei lua de mine sau ceva. " spune si eu ma uit urat la el.
"Nu fi prost. " spun si ma uit la el. " Ai vreun tip în minte? " îl întreb în timp ce ieșim amândoi din clasa .
În fata clasei ne astepta Kevin care părea iritat .
" Felix. "
" Colegul nou? Bună alegere. " ii spun bătându-l pe umăr.
Ieșim din școala și ne luam la revedere de la Milko în timp ce eu cu Kevin mergem la tunel ca sa pot fuma o țigară.
" Care e faza cu Milko? " intreaba după ce îmi aprind țigara.
" E gay . " raspund simplu și zâmbesc.
" Ma simt violat . " spune Kevin uitanduse în gol.
" De ce ? " întreb razand .
" Știi cat am dormit la el? Dacă ma violat în timp ce dormeam ? " spune Kevin speriat .
" Stai liniștit. Are pe altcineva în minte. " spun si zâmbesc.
Felix coboară și el luandusi o țigară .
"Ca tot vorbim de prințesa. " spun razand ." Serios? Felix? " spune Kevin strambanduse .
" Aham. " raspund și ii zâmbesc lui Felix.
" Ma simt puțin ciudat . " spune el și se strâmbă.
" Îți plac fetele , Felix? " îl întreb si Kevin rade .
Ma uit la el urat și el tace din gura dar tindusi mana la gura.
" Nu . De ce ? " spune Felix uitanduse încruntat.
" Deci ești gay? " îl întreb zâmbind.
" Da. " spune simplu.
" Bun. Bun . "
CITEȘTI
A Little Love Story
Любовные романыErica Morris are tot ce siar dori, e frumoasa, destepata , sportiva si un corp sanatos. La 12 ani sar putea spune ca e o fata perfecta. Dar, ceva ii lipseste, iubire. Ii lipseste, iubirea, dar si iubirea frateasca. Jack, fratele ei fiind pre...