,, Mamiiiiii, poďme už!" poznamenám pri pohľade na očarujúcu blondínku predomnou.
Len sa žiarivo usmeje a povie:,, Zlato, ešte len je pol desiatej a vlak odchádza o 11. Máme čas! Ale ja by som sa rada naraňajkovala. Čo na to povieš??"
Len si povzdychnem, ale prikývnem.Asi by som sa mala predstaviť. Moje meno je Kassandra Dumbledore Malfoy a dnes nastupujem do prvého ročníka na Rokfort aj s mojim bratom. On sa volá Tobias a je to to naj dvojča na svete. Veľmi ho ľúbim.Obaja máme žlté až biele vlasy a žiarivè modré oči. Moja mama sa volá Maria Dumbledore Malfoy a ocko je Nick Malfoy. Je to brat Abraxasa Malfoya a jeho syn je môj najmenej obľúbený bratranec Lucius Malfoy. Osobne nemám rada nikoho z ockovej strany, tak ako aj mama, tato a Tobi. Nemáme radi ani Lastreangeových, Blackových, a neviem ešte akých.
Pomaly doklušem dole do kuchyne a s úsmevom pozdravím Louisu. Je to môj obľúbený škriatok.
,, Slečna už veľká. Ide na Rokfort. Tam je veľmi dobre. Kam by ste chceli ísť slečna Malfoy?"
,,Prosím, len Kassi. A asi do Chrabromilu ako dedko alebo ako mama do Bystrohlavu."
Často od ľudí počujem, že som inteligentná ako mama. Tobias by chcel ísť do Chrabromilu a ocko bol v Slizoline.Louisa len s úsmevom prikývne a povie, že si mám ísť sadnúť aby mi mohla dať raňajky.
Dojdem do tej jedálne a posadím sa oproti Tobiasovi. Kým nám donesú raňajky, so Tobiasom sa na seba ksichtíme a potom sa smejeme. Rodičia na nás len s úsmevom pozerajú.
O chvíľu dôjdu do miestnosti škriatkovia a pred každého položia tanier plný praženice. Mňam! Potom sa po miestnosti ozýva iba naše mľaskanie. Keď dojem pozriem sa na hodiny, ktoré máme zavesené v jedálni, na stene. 10:13. Vypukla som oči. Ako mohlo prejsť tak veľa času?! Čo keď to nestihneme? Ale jediný pohľad od mojej mami ma, ako vždy, ubezpečil, že všetko je v poriadku.Po únavnom čakaní, kontrolovaní a nadávaní sme si konečne všetci nasadli do auta a pomaly sa viezli na King's Cross. Cesta bola dlhá a ja som bola stále na nervy. Čo keď ma klobúk zle vyberie? Čo keď sa so mnou nebude chcieť nikdo baviť kvôli menu? Čo sa stane, keď budem Tobias a ja v inej fakulte?
Zrazu som začula Tobiho hovoriť: ,, Pozrite na Sininé vlasy!" Nechápavo som naňho pozrela, ale keď ma mama zbadala, zastavila sa. Stále som nič nechápala.
Mama mi podala zrkadielko a pozrela som sa tam.
,, AAAAAAAAAAAAAAAA!" Otco sa strašne zľakol a otočil volantom, takže sme skoro narazili do auta v druhom jazdnom pruhu. Otco sa na mňa naštvane pozrel, ale pri pohľade na moje vlasy v spätnom zrkadielku nakoniec nič nepovedal.
Ozaj a chcete vedieť čo mám s vlasmi?MÁM ICH RUŽOVÉ!!(obrázok)
,, Zlato, nemusíš sa báť. Asi si metamorfág. Jednoducho si pomysli, že chceš byť opäť blondína a budeš taká." povie mama s úsmevom. Ona sa vlastne nikdy nemračí, stále sa usmieva. Ani keď vyvedieme niečo s bratom, aj vtedy sa len smeje.
Urobím, ako povie mama a po chvíli sú moje vlasy opäť biele. Usmejem sa na svoj odraz a zrkadielko podám naspäť mame.Ani si nevšimnem a stojíme pred stanicou. Vídem von z auta a chytím tata za ruku. Pomaly sa dostávame k prepážke medzi nastupištiami 9 a 10.
Tobias a mama ako prvý tlačia vozík a prejdú na druhú strany. Ja a ocko ideme druhý.
Poriadne sa rozbehneme a ani sa nenazdáme, a sme na druhej strane.
Uvidím obrovskú, červenú lokomotívu. Pri nej je napísané:
Nástupište 9 a 3/4
Rokfortský expres
11:00
Ja idem na Rokfort, ja idem na Rokfort, ja idem na Rokfort, aaaaaaaaaaaaaaa...!Malú tašku si prehodím cez rameno. Je začarovaná, takže tam mám všetky veci. Brat má normálny kufor. Nechápem prečo.
,, Rýchlo deti, vlak odchádza za 4 minúty." zvolá ocko.
Obsadíme si kupé niekde v strede vlaku a už cítime ako sa vlak začína hýbať, a tak kývame o dušu rodičom, ktorý nám rovnako kývajú späť.Keď už ich nevidíme, sadneme si na sedadlá a čakáme. Po chvíli sa otvoria dvere do kupé a vojdú dvaja čiernovlasý chlapci.
,, Môžeme si prisadnúť?" opýta sa slušne chalan, ktorý zrejme nikdy nevidel hrebeň.
Tob len s úsmevom prikývne a ja nič nehovorím. Pozerám na toho druhého.
Zdá sa mi strašne povedomí. Nakloním hlavu jemne do ľavej strany a ďalej si chlapca prezerám. Vidím, že mu môj pohľad začína byť nepríjemný, ale mne je to jedno.Ticho v kupé poruší môj brat:,, Ehmm, ja som Tobias a toto je moja sestra Kassandra, vy ste?"
Slova sa chytí bezhrebeňo chalan: ,, Ja som James Potter a toto je Sirius Black."Vypúlim oči na toho chalana. Na jasné, to je ten chalan, čo znudene sedel na stoličke, pri jednej s tých čistokrvných večierok. Už vtedy ma zaujal. Všetci sa rozprávali a zoznamovali, len on s nechuťou pozeral naokolo.
Black v našom kupé, čoho sme sa to dožili.
Vtedy sa dvere otvorili znova.,, Môžeme si prisadnúť? Všade je totiž obsadené!" zvolá dievča s červenými vlasmi a zelenými očami. Za ňou stojí chalan v čiernom hábite, s čiernymi očami aj vlasmi, ktoré su navyše dlhé a mastné. Vôbec mi nie je sympatický.
Keď nemá nikto čo povedať, tak prikývnem. Hodí na mňa očarujúci úsmev a obaja sa posadia ku dverám oproti sebe.
,, Ehmm, ja som Lily Evans a toto Severus Snape." povedala strašne rýchlo červenovláska. Polku som jej nerozumela.
,, Počkaj ty si Lily a on ehmm, Srabus?" opýtala som sa. Obaja sa na mňa zamračili a chalani sa začali smiať. ,, Nie, SE-VE-RUS!" vyhlaskovala. ,, Aha, prepáč."Keď sa chalani prestali smiať, prestavili sme sa mi:,, Ja som Sirius Black, toto je James Black a toto sú Kassandra a Tobias ehmm...? otázne na nás pozreli. ,,Malfoyový." povedala som automaticky.
James, Sirius a Severus na mňa pozreli a vypúlili oči. Ok, takže čistokrvný. Len Lily sa na nás v kľude usmiala. Ona bude muklonarodená. Úsmev som jej opätovala a poobzerala sa po ostatných. Už sa ich výrazy zmenili na znechutené. Zamračila som sa na nich:,, Čo?!''Severus schytil Lily a povedal:,, Poď, nebudeme sedieť v jednom kupé s Malfoyovými."
Už vychádzali, ale zastavili sa pri slovách Jamesa:,, Ojedinele súhlasím." Obaja sa tiež dvihli a odišli.
V kupé som zostala len ja a brat.On so sklamaným pohladom a ja extremne naštvaná.
Taaaak tu máme prvú kapitolu.
Dúfam, že sa páčila!Bye, bye!
Alexxx
YOU ARE READING
Marauders vs Rebels (Hp+1D) POZASTAVENÉ
FanfictionViete o tom , že Abraxas Malfoy mal brata? Nie? Tak potom ani neviete , že ten brat, si zobral Dumbledoreovú dcéru. Že Dumbledore nemá dcéru? Ale má! Táto poviedka ale nehovorí o tom, ako sa dali dohromady inteligentná Bystrohlavčanka a zákerný Sliz...