8.kapitola

151 13 3
                                    

Prvá kapitola v školeeee!!! ❤❤❤

--Nobody--

Prázdniny ubehli ako voda a prišiel 1. september. Deň, na ktorý sa teší každý čarodejník, či už malý prvák alebo konečný siedmak. Na tento deň sa tešila aj naša hlavná hrdinka. Síce domov je domov a voľno voľno, každý čarodejník sa moc rád vráti na Rokfort. Je to totiž ich druhý domov!

V každej (čarodejníckej alebo nie) rodine dneska prebiehajú samé zmätky. Rodičia zobúdzajú deti skôr, aby si stihli dobaliť, niektoré si ešte len začnú, deti sú celé natešené až pozabúdajú polovicu vecí, matka rodiny sa stažuje na jedlo, nevie čo všetko má zabaliť, otec svoje deti poučuje o poslušnosti či dobrých známkach... Ale ako sa hovorí výnimka potvrdzuje pravidlo. A tá rodinka je rodina našej hlavnej (skôr jednej z hlavných) hrdinky.

V jej dome je dnes veľa ludí. Dvaja dospelí, tri dievčatá a piati chlapci. Všetci sa na tento posledný deň presťahovali do jedného domu.
Aj keď... Dievčatá by odtiaľ chalanov najradšej vyhodili.

Každý z nich má nastavený budík, ktorý majú presne vypočítaný. 10min na prenos, 5min na jedlo, 15 min na oblečenie, 10 min na dobalenie, 20 min na hygienu + vstávanie. Každý z nich má budík na 10:00. Áno, skoro vždy meškajú...

Čo to počujem??

Mám pocit, že tie budíky začínajú zvoniť...


Xandin budík začal zvoniť ako prvý. Vždy ho má nastavený o pár minút skôr ako rezervu. Avšak... Tu nikdy nevyužije, keďže hneď po prvom budíku opäť zaspí ako keby nič ani len nezazvonilo.

Avšak o 10:00, domom zaznie 5 budíkov. Mamin, Tobov, Lupinov, Riin a Momin. Všetci razom otvoria oči a vyskočia z postele. Ich by ste väčšinou ťažko ťahali z postele, ale dnes je predsa odchod na Rokfort!

Všetci sa začali chystať, obliekať, raňajkovať a dobalovať.

O 10:45 všetci stáli nastúpený na nástupišti 9/45. Starší Malfoyový sa museli preniesť do práce a deti sa vydali do vlaku.

Tento rok mali všetci ôsmi nastúpiť do piateho ročníka. Všetci (až na Blacka, ten má o rok viac) majú 15 rokov a sú pripravený tento rok na skúšky NKÚ.

-----

Už sedia vo vlaku. V jednom kupé baby, v druhom chalani. Vlak sa už pomaly blížil k Rokfortu. Keď zastavil, piatačky sa začali predierať von. Ria a Xandi pozerali dojato na tých malých prváčikov, ale Moma sa tvárila znechutene. Nenávidela deti!

Keď ich koč dostavil do Veľkej siene, ostatný počkali, kým si všetci posadali.
Ako ďalšie prišlo naradu rozdelovanie žiakov do fakúlt.
Vždy, keď nejaký prvák bol zadelený, ozval sa od stolu obrovský potlesk. Xandi však zaujalo jedno meno:

Styles Gemma!

Slizolin!

Vôbec nečakala nič iné. Videla, ako sa Gemma rozbehla a skočila svojmu staršiemu bratovi do náruče.
Harry Styles!

Parchant, kvôli ktorému je taká, aká je. Nikdy nebola taká a ani nechcela. Nechcela chodiť z jedného chalana na druhého, nechcela im lámať srdcia, nemyslela si, že sú zlí. Ale tento človek je. Bol jediný, koho skutočne mala rada. Nikdy by si nedovolila čo i len pozrieť na iného chalana ako bol on. Ale potom to zistila. Zistila, že celého toho pol roka čo spolu chodili, ju podvádzal. Bol o rok starší a toto sa dialo v jej treťom ročníku.
Xandi (aj jej kamarátky) boli už od mala strašne nádherné. Všetci chalani mali o nich záujem. Ale keď bola Xandi z Harrym ani to nevnímala. Bola tak zaslepená láskou, že nevidela to, čo jej všetci neustále opakovali.

Zo spomínania ju zobudilo až ďalšie známe meno. 

Lastrange Rabastan!

Slizolin!

,,Som jediná, ale zdá sa mi, že tento rok pribudlo nejako veľa Slizolinčanov," povedala Moma.
Xadni sa pozrela k prvákom. Chrabromil ich mal troch, Bifľomor piatich, my štyroch a Slizolin až ôsmich.
,,Nezdá..." poznamenala Ria.

-------




O 8:00 Xandi a Riu zobudil výkrik: ,,Babyyy, zaspali smeee!!" Obe dve razom vyskočili z postele a bežali z jednej strany izby na druhú. Namalovať, očesať, obliecť, nachystať veci...

O 8:45 sa všetky tri rozutekali na prvú hodinu.

Počas utekania ich, ale Ria zastavila:,, Baby, my, ale nevieme čo máme."

Moma sa razom zastavila aj s hrozeným pohľadom, ale Xandi ich ukľudnila:,, Myslíte, že som taká sprostá?! Počas prázdin dom dedkovi napísala nech mi pošle rozvrh, pretože som nejako tušila, že zaspíme..." uškrnula sa Xandi, ,, Máme Dvojhodinovku Elixírov s Bifľomorom."

Dievčatá sa znova rozutekali k žalárom.

-----

Pri večeri sa opäť Dumbledore postavil. Všetci stíchli a upreli svoj pohľad naňho.

,, Poprosím iba, aby tu po večeri zostali sedieť všetci piataci a vyššie. Ďakujem!"

Po večeri, keď mladší študenti odišli, sa opäť zdvihol.

,,Mám pre vás novinku..." Dumbledore sa nachvíľku pozastavil a v očiach mu začala hrať tie povestné iskričky.

,,Každý z vás by zrejme chcel vedieť budúcnosť. Ako skončí vojna, či ju prežijete, s kým budete a tak ďalej. Preto sme vám ponúkli sa preniesť do rôznych vekov budúcnosti. Múdry Klobúk vás dnes večer zadelí do skupín po štyroch a jeden, z každej skupiny vylosuje, o koľko rokov vás prenesieme dopredu. V budúcnosti sa budete učiť všetko to, čo by ste sa aj tu. S jediným rozdielom. Budete mať iných spolužiakov. Nesmiete im však prezradiť svoju pravú identitu. Preto si dnes večer ešte okrem losovania aj vymyslí nové priezvisko...
Myslím, že nemusíme nanič čakať a Klobúk môže začať rozdelovať. Koho Klobúk povie, ten príde pred neho, potom prečíta aj ostatnýcha spolu sa pôjdete nahlásiť profesorke McGonnagalovej."

Všetci žiaci iba vypulovali oči namierené chvíľu na Klobúk, chvíľu na Dumbledora.

Naše Bystrohlavčanky nevnímali mená, čakali až na tie ich. Ako prvá bola spomenutá Ria.

,,Ariana McDouglas, Louis Tomlinson, Bellatrix Blacková, Layla Wood.."

Ďalšia bola Moma:

,,James Potter, Regulus Black, Morgana Lastrange, Hedviga Blood...

Xandi bola celkom škodoradostná a kvalitne sa smiala na pohľadoch Momi a Pottera, ale potom prišla ona:

,, Sirius Black, Harry Styles, Kassandra Malfoy, Lily Evansová...

Všetci študenti spustili kvalitný rehot. Veď kto by nepoznal nenávisť medzi Rebelkami a dokonalou Evansovou, hádky medzi Blackom a Malfoyovou a bývalý nepodarený vzťah MalfoyxStyles??

Ehmm tak nie je až taká dlhá ako som dúfala ale má tú tisícku 😊. Ako asi dopadne výlet do budúcnosti Xandi s jej katastrofálnym bývalým, protivným Blackom a dokonalou Evansovou?? 😂😂

Som na lyžovačke takže mám už aj ďalšiu 😊😊.

Zdravííí

Alexxx

Marauders vs Rebels (Hp+1D) POZASTAVENÉDonde viven las historias. Descúbrelo ahora