--Xandi--
Všetci sme sa presunuli ku výťahu. Stlačila som 3. poschodie a čakali sme. Black na mňa celý čas čumel... On si myslí, že je neviditeľný alebo čo?!
Výťah zastavil a my sme sa vybrali do "disco miestnosti".
Boli tu rôzny ľudia, hlavne v našom veku. A hlavne veľa, veľa sexi chalanov...
Už od vchodu na mňa žmurkal jeden čiernovlasý s modrými očami. Na sebe mal biele krátko-rukávové tričko a čierne rifle. OMG! Aww...
,,Takže ľudia, uvidíme sa zajtra ráno." povedala som mojej "parte" s pohľadom na toho sexi chalana. Baby sa na mňa nechápavo pozreli, ale keď si všimli na koho sa pozerám, iba sa uškrnuli:,, Ahoj!" Posledné čo som si všimla je Blackov škaredý pohľad, ktorý ma ale nezaujíma.
----
,,TY KRAVA!" zakričali na mňa baby ráno pri raňajkách.
Nechápavo som sa na nich pozrela, ale oni ešte neskončili:,, My ako sprosté sa chystáme 2 a pol hodiny na debilnú párty, na ktorú si nás, len tak mimochodom, ťahala ty, a nakoniec sa vyparíš hneď ako vstúpime do miestnosti!"
Nevinne som sa na nich usmiala ale Ria ešte pokračovala: ,, A najlepšie na tomto celom je asi to, že sme strávili večer s idiotskými Záškodníkmi, ktorý sa odmietali pohnúť od Toba a Tob sa odmietal pohnúť od nás! Ty si taká.... Ježiš, nebudem nadávať, ja nebudem nadávať..."
Žeby toto na jeden dych zo seba spustila Ria som nečakala. Keby Moma tak nič nepoviem, ale Ria??
Moma aj tak zakončila Riin prejav:,, Presne tak!"
Chalani sa začali smiať a ja som na nich len bezradne pozerala.
,,Veď sa nehnevajte! Ja som si, ale včerajšok dosť užila!"
Týmto som si asi moc nepomohla...,,No to teda díki za info. Fakt ďakujem, že si svojmu bratovi oznámila, že si sa celý večer, prepáčte, že to takto škaredo hovorím, ale kurvila!"
Som jediná, ktorá má pocit, že vzťah mňa a môjho brata sa len a len zhoršuje?!
Aaaaaa! Halellujah! Nová časť! A zato, že ma niekto dokopol (ona vie o kom hovorím 😄) som si jednoducho poležkala a písala. Bohužial zo mňa vyšlo iba debilných 300 slov za čo sa veeeeľmi ospravedlňujem!! A preto zrejme dnes (alebo zajtra) bude ešte jedna časť a oveľa dlhšia (ak sa posnažím, a vy mi darujete pekné komentíky možno to potiahnem aj na 3000 kedže už som ďalšiu začala písať).
Z prázdnin mi už preskakuje, takže ďalšia časť bude (konečne!) v škole!! 😏😊
Nezabite ma pls...
Alexxx 😘
YOU ARE READING
Marauders vs Rebels (Hp+1D) POZASTAVENÉ
FanfictionViete o tom , že Abraxas Malfoy mal brata? Nie? Tak potom ani neviete , že ten brat, si zobral Dumbledoreovú dcéru. Že Dumbledore nemá dcéru? Ale má! Táto poviedka ale nehovorí o tom, ako sa dali dohromady inteligentná Bystrohlavčanka a zákerný Sliz...