--Ria--
,, Si už?" netrpezlivo poznamenala Moma.
Ideme ku Xandi. Naposledy sme ju videli pred týždňom na mojej oslave. Pár krát sme si volali, či písali listy, ale vo všetkých bola taká...zvláštna.Keď som sa doobliekala--->
Moma mala na sebe toto:
Chytili sme sa s Momou za ruky a preniesli sa pred vchod k južnému sídlu Malfoyovcou.Zastavili sme pred dverami vedúcimi k obrovskej vile.
Aj keď som tu bola už niekoľko krát, vždy na to pozerám s obrovskými očami. Je to proste nádhera!Zazvonili sme (áno, tento palác má aj zvonček) a po chvíli sa dvere otvorili a za nimi sa na nás škeril Tob.
,,Ahoooj!" zakričali sme naraz a už sme sa objímali.
Aaach, ja tak milujem Tobové objatia! 😳Otvoril nám dvere a všetci traja sme sa vybrali do vnútra. Poobzerali sme sa po predsieni
a už nás Tob ťahal do Xandiinej izby.
Jemne pootvoril dvere a ukázal nám nech sme potichu. Len sme prikývli a započúvali sa do zvukov z izby...
,,Ako smo mohla byť taká sprostá??" skríkla nahlas a všetci traja sme sa po sebe zmätene pozreli.
,,Ja som taká strašná krava. Idiot Black. Prečo nás nezastavil?! Nebol taký opitý ako ja? Nebol! Tak prečo?!" ďalej si tam rozprávala.
Ale v čom ju Black nezastavil? Čo sa stalo?
,,Viete niekto o čom si to tam trepe?" zašepkal nám do uší Tobias.
Až teraz som si všimla, ako sme k sebe blízko. Veď sme k sebe prakticky natisnutí. Aaaaaaaa...
On je taaaaak dokonalý. No späť k téme.,,Ako môže byť niekto taký sprostý ako ja?? Opiť sa v prítomnosti Blacka. A ešte sa s ním vyspať!" skríkla a v tom sa dvere otvorili. Tob ich neotvoril úmyslene, ale buchol do nich, keď začul poslednú vetu.
,,S KÝM, ŽE SI TO SPALA?!" skríkol Tob na Xandi.
Ňou len myklo a vypulovala na nás oči.
,,Čo-čo-čo tu robí-bíte," vykoktala sa nakoniec.,,Prišli sme ťa prekvapiť, ale namiesto toho... si ty prekvapila nás,"poznamenala som, ,, ako si to mohla spraviť? Ako si si dovolila chytiť sa ho?! V prvý deň tu si prisahala! Prisahala si, že sa ho NIKDY nedotkneš!"
--Xandi--
V ich očiach nebolo vidieť nič iné okrem sklamania. A vlastne ešte niečo. V očiach Toba bola zlosť!
,,AKO SI TO TEN PARCHANT MOHOL DOVOLIŤ?!" vykríkol Tob a nami silno myklo, ,, SĽÚBIL MI, ŽE SA ŤA NIKDY NEDOTKNE!!"
Naraz sa rozbehol od dverí dole schodmi.
Pozreli sme sa na seba a utekali sme za ním.Keď sme vyšli von, on už bol pred dverami susedov. Slušne zaklopal a kým mu otvorili, stáli sme už pred bránkou.
,,Čaaaau kámo," zvolal hlas, kvôli ktorému sa udiala táto dráma.
Posledné čo som videla bola päsť, ktorá dopadala na jeho nos.
............
,,Bastart, chudák, kurevník, idiot, imbecil,..." šomral si popod nos Tobias už asi 2 hodiny.
Keď vrazil Blackovi, ostro sa otočil a utekal naspäť do domu.Black si držal nos a pozeral na nás. ,,Prečo to spravil?!" poznamenal Black zvýšením hlasom, pri čom na nás zazeral. ,,Čo ste mu povedali?!"
,,Nič sme MU nepovedali. On len počul čo sa stalo počas mojej oslavy." poznamenala Ria a čakala na Blackovu reakciu.
Black zbledol, zanadával, otočil sa a pribuchol dvere.
,,Debil,..." opäť si Tob šomral popod nos.
,,MOHOL BY SI KOMEČNE ZAVRIEŤ ÚSTA?!" skríkla naňho Moma.
S otvorenými ústami sme na ňu pozerali. Kde sa to u nej vzalo?!,, No čo. Lezie mi už na nervy!" poznamenala Moma pri čom pokrčila ramenami. No páni! Keby viem, tak si zapískam.
Pomaly sme sa všetci vidali do mojej izby.
V poslednej chvíli sa Tob, ale otočil a vybral sa k sebe.
,,Kam ideš??" opýtala som sa.,,Nebudem s tebou v jednej izbe!" poznamenal.
Hello! Nedeľa je tu a s ňou nová kapitolka!
Viem, viem... Museli ste dlho čakať a ešte aj je krátka, ale sľubujem, že sa teraz budem snažiť vydávať pravidelne. Vlastne to bude závisieť od vás! Užite si to! 😘K ďalšej časti: 4 voty 😘
655 slov
JE LEEST
Marauders vs Rebels (Hp+1D) POZASTAVENÉ
FanfictieViete o tom , že Abraxas Malfoy mal brata? Nie? Tak potom ani neviete , že ten brat, si zobral Dumbledoreovú dcéru. Že Dumbledore nemá dcéru? Ale má! Táto poviedka ale nehovorí o tom, ako sa dali dohromady inteligentná Bystrohlavčanka a zákerný Sliz...