Capitolul 1

212 14 0
                                    

Te-ai indragostit , nu ?
De asta si citesti asta..
Te intrebi de ce el ? Faptul ca iti spune "ai grija de tine" conteaza mult pentru tine..mai mult ca un "te iubesc". Nu e langa tine zilnic, dar cand il vezi iti vine sa il tii numai in brate.

L-ai ranit , doar pentru ca si tu la randul tau ai fost ranita , dar acum tot tu suferi.
Gandeste-te! Doar pentru ca l-ai lasat sa plece asta nu inseamna ca ai si vrut!
Cui dracu ii pasa daca esti bine sau nu sau daca abia respiri ?
Te doare , nu? Cand il vezi ca se da la toate si tu te scufuzi in lacrimi..
Iti pare rau ca timpul ti l-a luat si ca acum va priviti ca si cum nimic nu a fost intre voi..

Dar deschide-ti ochii si gandeste-te ca poate si lui ii lipsesti! Poate si lui ii e dor sa vorbiti ore in sir cum o faceati candva.
Te tai! Si ce rezolvi? Doar pentru ca te ranesti singura asta nu inseamna ca o sa-i pese. O sa creada ca ceri atentie

Fumezi! din nou, ce rezolvi? Iti distrugi sanatatea pentru un dobitoc ce nu merita atentia ta.
Te droghezi? Bagi siringa-n vene , te simti bine pe moment , dar dupa? Moartea iti bate la usa din minut in minut.

Stai inchisa in casa si te gandesti " Oare cum ar fi fost daca? "

VISEAZA , SPERA , FII FERICITA!

Nu lasa un prost sa iti strice viata!
Esti o persoana minunata,frumoasa si desteapta!! Esti mai buna ca aia!!

Se va intoarce, si va regreta! Ai sa vezi!
Il iubesti! Si el o face, poate nu arata dar ii pasa. Poate e vesel in preajma prietenilor , dar acasa , noaptea , inainte de culcare se gandeste la tine ..
Nu renunta la ceea ce iubesti!


Confesiuni AnonimeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum