Capitolul 13

40 4 0
                                    

       Ce repede a trecut timpul.  Stiu ca si tu știi asta.  Încă nu îmi vine sa cred ca au trecut f***ing 4 zile de la primele mesaje. Mai ții minte ?  Sau prima noastră întâlnire?  Eram atât de rusinata.  Ești primul baiat cu care ma întâlnisem in asemenea circumstanțe.  Când ne-am privit .. Erai atât de amuzant și eu așa toantă. Dar ți-am plăcut. Ți-a plăcut fata asta timidă. Ți-a plăcut si ai vrut sa fiu a ta.  Ai început sa ma iubești. Ah, ce bine sună!!!!
      Stiu ca fac glume proaste si ca aștepți după mine ..  Dar crede-mă ca nu e cu intenție.  Ești cel mai minunat om din lume.  M-ai făcut sa mă simt mai bine.  Ma omoară ochii aia albastrii ,  zâmbetul ăla ,  părul brunet
,  strălucitor.  Oh ,  de ce e totul așa de greu ?
     Va dau un sfat ,  vouă ,  celor ce citiți aceste rânduri : Daca aveți o persoana pentru care simțiți ceva ,  spune-ți-i fără ezitare ,  nici nu aveti idee ce ați putea pierde dacă nu faceți chestia asta.  Nimic nu e mai frumos decât sa știi ca persoana pe care o iubești ,  te iubește; așa că vă îndemn sa iubiți si sa lăsați să fiți iubiți si niciodată sa nu ascundeti ceea ce simțiți pentru o anume persoană. E cea mai mare greșeală.
      Când povestea se termină alta renaște.  Considera ca asta e o poveste .  O poveste care trebuie sa aibă final fericit.  Indiferent ce poveste este ,  toți trebuie sa își găsească liniștea ,  uneori alături de cineva. Niciodată sa nu te lași pradă dorinței de a muri.  Îți faci rău singur.  Ajungi la spital.  Prietenii ,  familia ,  vor fi acolo pentru tine neștiind ce ți se poate întâmpla, iar tu te zbați pentru să trăiești. Pentru ca ești un suflet mic ,  inocent si drăguț care merită o șansă la viață.

Confesiuni AnonimeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum