Capitolul 10

50 6 0
                                    

Ţie-ţi place cum ai ajuns? Ridică-te... Hai, ridică-te şi luptă! Nu a început viaţa în braţele lui şi nu se va termina în lacrimile tale.

Fericirea se clădeşte într-o viaţă, nu în câteva clipe, nu fii grăbită! Fericirea nu se distruge uşor, nu e atât de fragilă cum o crezi tu, ea se distruge în mult timp. Ce-ai trăit tu n-a fost fericire, dar ce vei trăi va fi!

Era să uit... Să ştii că pot iubi sincer, dar pot trimite la dracu şi mai sincer! Să te fereşti de indiferenţa celui care te-a iubit! E mai amară ca fierea şi mai eternă decât orice altceva.

Aplauze pentru acei bărbați care au curajul să spună : "Îmi pare rău, am greșit, trebuie să rezolvăm situația , pentru ca nu vreau să te pierd".
Asta e pentru tine , pentru cel care mi-a luat sufletul si a plecat cu el.

Mint!! Nu te-am uitat , vroiam doar sa iti multumesc , da cum auzi....vroiam sa iti multumesc, pentru ca m-ai facut fericita ..Pot spune sincer ca nu mai pot iubi pe altcineva.. am incercat crede-ma..dar amintirile cu tine imi dau tarcoale,si nu ma lasa in pace.
Da stiu ca ai pe alta , si da stiu ca probabil te-am dezamagit de prea multe ori ..si ca nu te vei mai intoarce . Dar vreau sa te rog ceva , nu ma uita te rog , nu-mi uita numele , nu-mi uita glasul , nu-mi uita ochii mei verzi
, si nu-mi uita zambetul pe care il aveam cand eram in preajma ta , da zambetul meu ti se datora numai tie , cu plecarea ta a dispart si el.. stiu ..trist , nu ? ..

Confesiuni AnonimeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum