Capitolul 14

36 3 2
                                    

Inceteaza! Pur si simplu inceteaza! Inceteaza sa iti faci rau singur , pentru ca nu rezolvi nimic ,nu va spun sa va schimbati felul de a fii , va spun doar sa traiti perioada aceasta frumoasa din viata , adolescenta ,perioada aceasta grea , in care viata noastra se schimba in multe feluri , si perioada care noi din pacate o traim mai mult tristi.
Adolescenta ar trebui sa fie o perioada frumoasa , stiti voi , ultimele momente din viata pana sa devenim adulti si sa ne confruntam cu probleme si mai grave. 
Dar, ce se intampla cand noi ne stricam viata deja de pe acum? Ce crezi ca iti vor spune copii tai ? Nu o sa le dai un exemplu prea bun..crede-ma. 
Dar,in fine,ce vreau sa spun eu aici ca ar trebui sa fim mai nepasatori fata de persoanele care ne critica ,si mai putin paranoici si indiferenti fata de persoanele care ne sunt mereu aproape, fiind ele putine sau nu, trebuie apreciate. Zambeste! Atat iti zic , ziua ta va fi automat mai buna. 
Inceteaza sa nu mai mananci , iti faci rau. Nu slabesti. Nu arati mai bine piele si os , crede-ma , esti perfecta asa cum esti. Acelasi lucru si in cazul contrariu.
Inceteaza sa mai plangi dupa el/ea , viata e prea scurta sa ne concentram doar pe o singura persoana. 

Inceteaza sa te mai tai , iti faci rau crezand ca te vei simti mai bine. Sincer , am incercat si eu , si creeaza dependenta mai ceva ca drogurile. Sunt de parere ca unii o fac doar ca sa isi scurteze viata , oarecum , doar ca le e prea frica sa si-o ia de tot , asa ca isi provoaca suferinta si probleme de sanatate. 
Inceteaza sa te mai imbraci doa in negru , poate iti place culoare,doar ca te imbraci asa pentru ca asta e starea ta , lumea e plina de culori , si te asigur ca te vei simti oarecum mai bine , si ceilalti te vor privi altfel daca tu vei zambi si vei fi mai colorat. 
Zambeste! Zambeste colegilor , oricui  , pe oricine intalnesti .Va avea o parere pozitiva despre tine. Dar cel mai important , e sa iti zambesti tie. Stiu ca pare ciudat , dar dimineata zambeste-ti in oglinda , simte-te frumos/frumoasa ,cineva te vede perfect. Asa ca zambiti , viata e prea frumoasa si merita traita cu bune si cu rele.

Confesiuni AnonimeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum