***
Minęło kilka tygodni. Amelia trzyma się z dwiema dziewczynami. Jedna z nich nastawia Amelię przeciwko wszystkim innym. Steruje jej życiem. Amelia poznaje chłopaka. Zostają parą. Amelia zapomniała o wcześniejszej miłości. Teraz liczy się tylko ten chłopak. Jest pięknie. Dziewczyna jest szczęśliwa. Jednak Amelia popełnia kilka błędów... Pierwszym jest wysłanie zdjęć w bieliźnie do chłopaka. Drugim zalogowanie się na portalu społecznościowym na telefonie koleżanki. Tej, która kieruje jej życiem. Amelia nie zdążyła się wylogowac. Tamta to wykorzystała. Weszła na profil Ameli, znalazła te zdjęcia. Podając się za Amelię zaczęła obrażać jej znajomych, przyjaciół. Jeszcze gdyby tego było mało do wszystkich wysłała tamte zdjęcia. Amelia nic nie wiedziała. Miała akurat zabrany telefon. Chłopak z nią zerwał. Wszyscy się od niej odwrócili. Została sama. Znowu. Na szczęście jedna z dziewczyn z klasy postanowiła z nią porozmawiać. Dopiero od niej Amelia dowiedziała się wszystkiego. Nie mogła w to uwierzyć. To było straszne. Amelia chciała zapaść się pod ziemię, a najlepiej zniknąć z jej powierzchni. W ten sam dzień Amelii udało się pogodzić z większością osób, jednak nie ze wszystkimi. Ale wiedziała już kto tak na prawdę zasługuje na jej przyjaźń. Chciała ukryć to przed matką, jednak kobieta jest zbyt spostrzegawcza. Zauważyła, że coś się stało. Amelia wszystko jej powiedziała. Wspólnie z kobietą po kilku dniach doszły do tego kto to zrobił. Chociaż to było pewne od samego początku.
***
- Zbliżyłaś się do matki?
- Tak. Ona bardzo się zmieniła. Była zupełnie inna niż kiedyś. Lepsza.
CZYTASZ
NIE KOCHASZ MNIE MAMO?
Teen FictionAmelia ma 15 lat i przebywa w szpitalu psychiatrycznym. Właśnie odbywa rozmowę z psychologiem. Opowiada o najgorszych momentach swojego życia. Można powiedzieć, że mówi o całym życiu.