Ik word s'morgens wakker in een vreemd bed en ik weet ff 3 sec niet waar ik ben totdat ik naast me kijk en Kian zie liggen. Schijnbaar ben ik gister tijdens de film in slaap gevallen. Ik loop naar beneden en zie dat Jc pannenkoeken aan het bakken is. Ik zeg goedmorgen! Hij draait zich om en zegt heyy goedenmorgen! lekker geslapen?? Ik knik en zeg mag ik ook een paar pannekoeken?? Jc zegt jaa natuurlijk, hier wacht je mag die van mij wel hebben ik bak wel nieuwe. Ik glimlach en zeg thanks Jc. Hij zegt noproblemm, ik wist niet eens dat je bleef slapen vannacht. Ik zeg hahaha nee ik ook niet ik ben denk ik tijdens de film in slaapgevallen Kian's bed ligt erg comfortable. Jc lacht en komt tegenover me aan tafel zitten en we eten onze pannekoeken als Sam Kian Connor en Ricky ook naar beneden komen bak ik samen met Jc nog wat pannekoeken en geef ze aan de jongens. Dammnnn wat kunnen die veel eten. Opeens vraagt Jc aan Kian wanneer ga je het Jade vragen?? Ik kijk Kian niet begrijpend aan en hij zegt okay ik vraag het nu wel. Kian begint en zegt euhm Jade we weten dat je we je nog niet heel lang kennen maar alle O2L jongens mogen je en jaa om je nou de hele tijd in dat dure hotel te laten slapen leekt ons niet heel handig dussss zou je misschien bij ons willen komen wonen we hebben nog een extra logeerkamer die kan je wel gebruiken. Ik spring op en dans door het hele huis terwijl ik schreeuw jaa jaa jaaa. Iedereen kijkt me raar aan maar staan dan op en beginnen mee te dansen. Totdat Kian me opeens over zijn schouder tilt en met me naar t zwembad rent en ik gil Kian Lawley don't you dare throw me in the water! Maar t is al te laat hij heeft me in het water gegooid. Ik klim uit het zwembad en vraag aan Connor of ie misschien een handdoek voor me heeft. Connor loopt met me mee naar boven en geeft me een handdoek en ik zeg thank youu en we lopen weer naar beneden. Als iedereen aangekleed is en ik helemaal droog ben gaan Kian en ik terug naar mijn hotel en halen mijn spullen. Ondertussen verteld Kian mij hoe de kamer er uit ziet en dat ik een eigen balkon had en inloopkast en badkamer. Ik vraag kian?? wat voor kleur heeft de muur eigenlijk?? Hij lacht en zegt wit en ik kijk hem daarna uitdagend aan en zeg kunnen we hierna ff naar een winkel waar ze verf hebben. Hij lacht en zegt jaa natuurlijk. Als we mijn spullen hebben gepakt gaan we naar een verfwinkel en kian vraagt wat voor kleuren wil je hebben?? Ik denk ff na en zeg dan donkerpaars met zwart en wit. Hij pakt de verfblikken en we betalen ervoor en rijden dan naar huis. Als we thuis zijn dekken we eerst ff het bed en de andere meubelen af en doen wat andere kleren aan en beginnen dan met de muur paars te verfen. Als kian en ik al bijna klaar zijn komen de andere jongens ook helpen en al snel is de paarse muur al af. Ik zeg okee dit laten we ff drogen en dan komt t leukee werkk. De jongens kijken me niet begrijpend aan en ik zeg nouuu we gaan zeg maar gewoon met onze handen in de verf en spletteren t op de muur. Ze kijken me allemaal vet blij aan en ik lach jullie zijn net kleine kleutertjes. Als de paarse muur helemaal droog is beginnen we met het spletteren van het wit en zwart op de muur wat uiteindelijk uitloopt op een heel verfgevecht. Iedereen zit onder de verf maar het ziet er echt super leuk uit. Jc heeft alles gefilmd en zet het op youtube met als titel new roommate ;p. Ik lach en zeg okay ik ga ff douche. Als ik de badkamer oploop valt mijn mond echt open het is een facking mooie badkamer. Ik loop naar de douche en zet hem aan hij veranderd de hele tijd van kleur en heeft gwn ingebouwde muziek er in. Omg dit is echt geweldig. Als ik klaar ben met douche krijg ik een appje van een nieuwe groep; O2L+ Jade :). Ik lach en app heyy. Niet veel later krijg ik allemaal appjes terug van en hoe vind je je kamer geworden en hoe vind je de badkamer?? Ik app meteen terug echt helemaal geweldig. Maar dan apt Kian opeens peoplee dr is een party tonight bij Cameron wie gaat?? Sam en Jc appe meteen I'm down. Dus ik app yeasss I'm down hoelaat?? Kian appt terug rond half 10. Ik kijk op de klok en zie dat het al 8 uur is okay ik ga eerst ff eten maken en dan omkleden. Ik doe wat lasagne in de oven en deel het met Sam en ga me klaar maken. Ik doe een zwarte skaterskirt aan met een madeliefjes croptop en schoenen. (zie media). Ik doe gewoon wat mascara, eyeliner en highlighter op en stijl mijn haar. Om ong 9 uur ben Ik klaar en spuit ik nog wat parfum op en loop naar beneden. Sam en Jc zijn ook al klaar en we moeten alleen nog ff wachten op Kian dus besluiten Jc, Sam en ik om rare foto's te maken. Na ong. 5 minuten komt Kian naar beneden lopen Ik kijk hem aan en bijt mn lip damnn boyy. Ik realiseer dat ik aan het staren ben en zeg snel zullen we gaan?? Iedereen knikt en we gaan met Jc's auto. Als we in de auto zitten vraagt Sam opeens euhm wie gaat ons straks weer naar huis brengen want die moet dan niet gaan drinken. Ik zeg ik rij wel ik mag nog niet eens drinken dus. Ze bedanken me alle 3 en rijden dan weer in stilte naar Cameron's huis. Opeens krijg ik een appje van Kian; you look gorgeous . Ik glimlach en app terug not so bad yourself. Als we bij Cam's huis zijn lopen we naar binnen en Kian heeft zijn arm om mn middel heen geslagen. opeens voel ik dat zijn lichaam verstijfd en ik kijk naar de richting waar hij kijkt. Daar staan Andrea en een of andere jongen te zoenen, ik ga voor kian staan en zeg Kian kijk me aan ze verdient je niet ze zoent gewoon met de ene na de andere zoiets verdien je niet hij knikt en ik zeg kom onn we gaan dansen. Hij trekt me mee de dansvloer op en beginnen te dansen. Na een tijdje ga ik wat cola halen en loop weer terug naar de dansvloer maar daar is kian niet meer dus ga ik hem zoeken. Uiteindelijk heb ik hem in de achtertuin gevonden bij het zwembad met 3 andere jongens. Ik loop naar ze toe en zie dat ze aan het blowen zijn. Kian stelt me voor aan de andere jongens en ze stellen zich voor als Jack g, Jack j en Cameron ahhh dat is dus Cameron. Ik ga naast kian zitten met mijn voeten in het water en blow met ze mee. Na een tijdje staat Cameron op en komt daarna weer terug met een fles wodka. We geven hm een voor een door maar ik skip aangezien ik die losers nog naar huis moet brengen. Ik loop weer naar binnen maar opeens word ik terug getrokken aan me arm door een jongen ik kijk en zie dat het Kian is. Hij kijkt me aan en zegt Jade bedankt voor het hele Andrea gedoe je helpt me echt geholpen. Ik glimlach en zeg noproblem ik kijk hem aan in zijn ogen en krijg opeens vlinders in mn buik well fuck wat is dit. hij kijkt naar mijn lippen en leunt in. Opeens voel ik zijn lippen op de mijne ohw fuckk oke wrm heb ik kriebels in mijn buik?? wtf is dit ik vind Kian tog niet leuk?? Na een tijdje trek ik terug en kian glimlacht ik glimlach terug en loop weer naar binnen om Sam en Jc te zoeken. Ik vind ze en zeg dat ze Kian moeten halen en naar de auto moeten komen. Ze knikken en even later komen ze alle 3 half dronken naar de auto gestrompelt. Ik lach en zeg stap in ze stappen in en we rijden naar huis.