chapter 7

29 0 0
                                    

pov Jade//

ik word wakker door de voordeur die dicht word geslagen en kijk op de klok. damnn pas 6 uur ik ga terug slapen.  Als ik voor de tweede keer wakker word is het 10 uur dus besluit ik om te gaan douchen. Na het douchen loop ik naar beneden en zie dat Jc en Sam al wakker zijn ik zeg"goedemorgeennn"en ze mompelen allebei wat terug. Ik besluit om pannekoeken met chocola te maken en als ik halverwege ben komt Jc me helpen. Jc vraagt opeens "weet jij waar Kian was vanacht??" ik kijk hem confused aan en zeg "nee hzo?? Lag hij niet gewoon in zijn bed??" Jc schud zijn hoofd en zegt nee. Dan herinner ik me opeens weer dat ik vanmorgen wakker werd door de voordeur die dicht sloeg dus zeg ik tegen Jc "misschien kon ie niet slapen ofs en is ie naar buiten gegaan, ik werd vanacht wakker van de deur die dichtsloeg". Jc knikt en zegt okaayy laten we deze pannekoeken maar gaan eten want ik sterf van de honger. Ik knik instemmend en we roepen de andere jongens om naar beneden te komen eten. Als we de pannekoeken op hebben doen we de afwas in de vaatwasser en gaan ieder zn eigen weg. Ik ga verveeld op de bank liggen en kijk een beetje op mn telefoon. Ik besluit om maar gwn wat te tweeten "peopleee I am boreddd wil iemand iets met me gaan doen??" Niet veel later hoor ik iemand de trap af rennen. Kian rent op me af en gooit me over zijn schouder en zet me in zijn auto. Ik kijk hem lachend en confused aan en vraag "what da fack ben jij aan het doen" hij lacht en zegt "ik las je tweet duusss wij gaan iets leuks doen" ik kijk hem lachend aan en wacht maar gewoon af wat we gaan doen. Na ong een kwartiertje rijden komen we bij target aan en hij pakt mn hand en zegt "do you wanna have fun"?? ik knik en we rennen de target in. Kian pakt een karretje en ik ga er in zitten. Hij duwt me door alle gangpaden heen en ik ga met mn armen door de rekken zodat alles er af valt. Na een tijdje komt er een medewerker aan rennen dus kian gaat nog harder rennen maar ziet niet dat er allemaal cola flessen voor ons staan dus we rijden keihard tegen de cola flessen aan en die bruisen helemaal open. Kian en ik kijken elkaar aan en barsten in lachen uit. Maar helaas staat de medewerker van de winkel bij ons en zegt "zo zo zo dus jullie denken dat dit grappig is" Kian en ik proberen serieus te kijken maar falen totaal. De medewerker is nu nog bozer en zegt nou jullie kunnen dit allemaal gaan opruimen ik ben nog niet klaar met jullie!! En hij loopt boos weg en komt even later weer terug met een dweil.  We pakken de dweil aan en beginnen met de cola op te dweilen. We hebben veeel te veeel zeep gebruikt dus Kian valt vet hard op zn kont ik lach me helemaal dood dus trekt hij me aan mn been naar onder zodat ik ook val. Maar ik val bovenop Kian zijn gezicht is 3 cm van me vandaan, Ik zie zijn ogen van mijn ogen naar mijn lippen kijken en ik zeg shut up lawley just kiss me. Hij kijkt me aan en zoent me. Well damnnn deze jongen kan goed zoenen, Na 3 min ofs sta ik op en trek hem omhoog. We kijken elkaar weer aan aan barsten in lachen uit we besluiten dat we wel genoeg hebben schoongemaakt en dus maar vertrekken. We sluipen langs de beveiligers en rennen naar buiten. Als we bij zijn auto staan proberen we op adem te komen ik zeg lachend "dat was het meest grappigste dat ik ooit in mijn leven heb gedaan". Hij lacht en zegt "wacht maar ik heb nog veel meer plannetjes in mijn hoofd". Ik kijk hem fake bang aan maar lach dan weer. Opeens krijgt Kian een appje en kijkt gefrustereerd en zegt tegen mij "kom Jade ik breng je naar huis ik moet ergens iets doen". Ik knik verbaasd over dat ie opeens zo serieus is en stap in zijn auto. Als we bij ons huis zijn stappen we uit en Kian zegt "ik weet niet hoelaat ik vanavond terug ben zeg tegen de jongens dat het een "geheime missie"is dan begrijpen ze het. Ik knik nog steeds niet begrijpend wat hij moet doen maar besluit maar om naar binnen te lopen. Voordat ik binnen ben pakt Kian mijn pols en trekt me naar zich toe en kijkt me aan today was really fun thank you ik glimlach en knuffel hem. Daarna loop ik naar mijn kamer en ga op bed liggen met mn MacBook en besluit om filmpjes te gaan kijken. Ik begin de filmpjes van Kian op te zoeken en ze allemaal te gaan bekijken. Ze zijn echt kapot grappig en hij is zo damn cutee. Fuck Jade je begint hem toch niet leuk te vinden?? Na een tijdje word er op mn deur geklopt dus ik roep binnen! Sam komt binnen gelopen en vraagt "hey Jade weet jij waar Kian is??"  Ik zeg jaa hij heeft een 'geheime missie'. Sam knikt en ik vraag "sam?? wat is die geheime missie??" Sam kijkt me aan en zegt "daar kom je nog wel achter". Ik knik en besluit om pizza te bestellen.  Na een half uurtje is mijn pizza er dus betaal ik de pizzabezorger en ga op de bank zitten en kijk hoe Jc en  Ricky Mario kart aan het spelen zijn. Als ik de pizza op heb besluit ik om te gaan slapen want ik ben kapot moe. Ik zeg goodnight tegen alle jongens en loop naar mijn kamer, op mijn kamer doe ik een sweatpants aan met een zwarte tanktop en ga in bed liggen en na een tijdje val ik in slaap.

LA// Kian Lawley fanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu