chapter 12

14 0 0
                                    

//kians pov//
Jade is net kwaad weg gelopen omdat ze Andrea en mij t zag doen. I don't blame her tho. Ik wil haar achterna gaan maar Andrea houd me tegen en zegt "ze trekt wel weer bij". Ik haal mijn schouders op en ga weer op bed liggen. Een paar uurtjes later is Andrea naar huis gegaan en is Jade nog steeds niet terug. Ik probeer haar te bellen maar ik krijg direct the voicemail shit. Waar is ze??
Ik besluit om maar gwn naar bed te gaan en hopelijk is ze morgen weer terug.
// de volgende ochtend//
Ik werd pas om 3 uur smiddags wakker en ik stond direct op om te kijken of Jade alweer thuis is. Ik loop haar kamer op en zie geen Jade liggen. Hmm miss is ze in de keuken of aan het zwemmen. Ik loop naar beneden maar daar is ze ook niet. Ik pak mn pennyboard en rij langs alle plekken waar ze kan zitten. Na een paar uur zoeken heb ik haar nog steeds niet gevonden en begin ik t op te geven. T is je eigen schuld Lawley je bent je beste vriendin kwijt omdat je zo nodig Andrea moest hebben. Ik besluit om maar gwn naar een dichtbij zijn de winkel te gaan want ik heb honger. Ik loop naar t eten gedeelte en zie vanuit mn ooghoek een meisje binnenlopen. Ik besluit om dr geen aandacht aan te geven en maar gwn wat drinken te pakken. Ik zie weer hetzelfde meisje en ze duikt snel achter een paal. Wow ligt t aan mij of lijkt dat meisje wel heel erg op Jade. Opeens laat ze iets vallen dus kijk ik haar kant op. Nu weet ik zeker dat t Jade is. Dus ik zeg "Jade ben jij dat??". Ze zegt terug "euhm sorry ik ken niemand die Jade heet" ik kijk haar aan en zeg "jade ik weet dat jij t bent". Ze kijkt verlegen naar de vloer dus ik zeg "jade i am really sorry about what you saw yesterday maar ik heb nog steeds gevoelens voor Andrea gevoelens die ik voor jou niet heb Je bent lief knap".... "Behulpzaam bla bla bla bla shut it Lawley die shit heb ik al eerder gehoord" maakt ze mn zin af. " Jade i am really sorry". Er liepen tranen over haar wangen ze keek me aan en zei "well good luck with Andrea i think" en ze liep weg. Crack . Hoorde je dat dat was mn hart dat brak. Ik laat me huilend op de grond vallen. Na een tijdje besluit ik om maar naar huiss te gaan. Ik rij mn straat in en zie net een taxi wegrijden ohw een van de jongens zullen wel weg zijn. Ik open de voordeur en zie Connor huilend op de bank zitten. Ik loop naar hem toe en vraag " Connor waarom ben je aan het huilen??" Connor kijkt me vol ongeloof en tranen aan en zegt "she is gone Kian ze heeft haar spullen gepakt en is weggegaan". Ik geloof hem niet en ren naar haar kamer. Connor had gelijk haar spullen liggen er niet meer ze is echt weg. Ik laat me huilend op de grond zakken. Dit komt allemaal door mij. Ik wil haar niet kwijt. Connor komt binnen lopen en geeft me een knuffel en ik huil verder in zijn shirt en zeg "het is allemaal mijn schuld con" Connor zegt niks en probeert me gerust te stellen. Ik krijg een appje van Andrea en besluit om haar te appe.

Andrea; heyy x

Kian; heyy bby can you come over I feel like shit... x

Na ong 15 min komt Andrea mn kamer oplopen en glimlacht ze naar me en gaat op mn bed zitten en zegt why do you feel like shit??. ik zeg "Jade is weg ze heeft haar spullen gepakt en is gegaan t is allemaal mijn schuld". Andrea zegt "misschien is het beter zo ze stond toch alleen maar in de weg". Ik kijk haar kwaad aan en schreeuw "HOE KAN JE DAT OOIT ZEGGEN?? ZE WAS EEN VAN DE BESTE PERSONEN OP DE WERELD DIE IK HEB LEREN KENNEN". Andrea staat gwn op en loopt weg kutwijf denk ik. Na een tijdje loop ik naar beneden en ga ik naar de keuken daar staat Andrea dus ik loop naar haar toe en zeg "babe I am really sorry ik had niet tegen je moeten schreeuwen". Ze knikt en begint me te zoenen. Ik loop naar de bank en zie dat Connor met iemand aan t facetimen is maar let er verder niet op. Andrea loopt naar me toe en gaat boven op me zitten en begint me hard te zoenen. Natuurlijk zoen ik terug en na ong 5 min lopen we naar boven en voor ik t weet liggen onze kleren ergens op de vloer.




LA// Kian Lawley fanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu