Ik hoor opeens mijn ringtone af gaan maar denk dat het in mijn slaap is na een tijdje word ik weer gebeld en deze keer word ik wel wakker. Ik neem op zonder te kijken wie t is en zeg slaperig "helloo" opeens hoor ik Kian zeggen " Jade ik ben gearresteerd iemand moet me komen ophalen" ik zeg "oke omw ben er in 15 min. Ik pak snel ff een random jasje en pak mn autosleutels. Hoe da fack is Kian in de gevangenis gekomen. Na ong 10 minuten ben ik op het politiebureau en teken ik de papieren en alles om Kian uit de gevangenis laten komen. Ik moet een boete betalen van 100 euro en moet ff gaan wachten totdat Kian bevrijd word. Na ong 5 min komt Kian vet blij aanlopen en geeft me een dikke knuffel. We lopen naar mijn auto en ik zeg "jij gaat mij alles uitleggen Lawley" Hij knikt lachend en zegt dr zit een starbucks hier om de hoek als het goed is is die nog open. Ik parkeer de auto en we gaan naar binnen. Als we onze koffie hebben gaan we aan een tafeltje zitten en begint Kian te vertellen. Hij zegt "oke ik mag dit aan niemand vertellen en ik vertel je dit in vertrouwen dus als je dit ooit doorlult of ons verraad word je letterlijk vermoord" Ik knik en hij vertelt verder "nou kijk het heeft te maken met die geheime missie wat ik zei dat ik moest doen Jc Sam Ricky Connor en ik zij durgsdealers we kopen drugs van een geheime plaats en die dealen we dan aan andere mensen voor feestjes bijv. en nou ja vannacht was het super druk op straat en kreeg ik ruzie met een andere dealer omdat hij op mijn straat zat" ik kijk hem niet begrijpend aan en hij zegt "iedere dealer heeft zijn eigen vaste straten en daar mag normaal gesproken niemand anders dealen maar vannacht kreeg ik dus ruzie met iemand die op mijn straat zat de politie kwam en heeft mij opgepakt voor onrust en niet voor de drugs daar zijn ze niet achtergekomen en btw leuk jasje heb je aan. Ik kijk naar mn jasje en zie nu pas dat ik zijn jasje aan heb dus ik zeg "ja dr was zo'n jongen die denkt ach laten we Jade maar eens ff wakkerbellen en zeggen dat ze me moet komen halen van het politiebureau dus moest ik snel een jasje pakken" Kian lacht en zegt "t staat je leuk je mag vaker kleren van me lenen" Ik lach en vraag"waarom heb je eigenlijk mij gebeld en niet een van de andere jongens?? " Ik mocht 1 nummer bellen en de jongens nemen hun telefoon nooit op en jij was de enigste waar ik het nummer van uit mijn hoofd wist". Ik lach en zeg "gelukkig hebben ze je drugs niet ontdekt anders zat je daar nog wel ff". Kian knikt en zegt "Jaa maar ik heb een vraagje eh nu je toch van ons bedrijfje drugsdeal dingens vanaf weet zou je ons misschien willen helpen?? we kunnen nog wel een extra iemand gebruiken". Ik denk even na en zeg dan "Jaa waarom ook niet ik heb niks te verliezen en t lijkt me eigenlijk wel nice". Kian glimlacht en geeft me een box en zegt "btw die 100 euro betaal ik je wel terug en kunne we naar huis gaan ik ben facking moe"Ik lach en zeg "yeah sure lets goo".We lopen naar mn auto en rijden naar huis. Als we thuis zijn gaan we weer in bed liggen en zeg ik goodnight tegen Kian. Ik ga in bed liggen maar kom niet in slaap kan iemand me uitleggen hoe t kan wanneer je zo moe bent maar niet in slaap kan vallen?? Ik sta op en loop naar mn badkamer ik pak wat water en besluit dan om te kijken of Kian al aan het slapen is. Ik doe zijn deur op een kiertje open en zie dat ie nog wakker is hij kijkt me aan en zegt" you cant sleep??" ik schud nee en hij zegt"come here" ik kruip bij hem in bed en hij legt zijn armen om me heen. Ik knuffel tegen hem aan en val binnen 5 minuten inslaap.
// de volgende ochtend//Ik word wakker en kijk op de wekker die naast het bed staat; 1 uur s'middags damnn ik heb uitgeslapen. Ik kijk om me heen en zie nu pas dat ik in Kian's kamer lig. Ohw jaa ik kon gister niet in slaap komen en toen ben ik bij Kian gaan liggen. Ik sta op en loop naar de keuken. Daar zitten Jc Sam en Kian ik glimlach naar ze en zeg"goedemorgee". Ze zeg allemaal goedemorgen terug en Jc zegt" Ik heb nog wafels in de koelkast liggen die kan je wel pakken" ik zeg dankje en loop naar de keuken. In de keuken maak een beker thee en pak ik een paar wafels waar ik Nutella op doe. Ik ga aan de bar zitten die vast zit aan en keuken blader een beetje afwezig in een tijdschrift. Opeens zie ik Kian in t tijdschrift staan damnn hij ziet er goed uitt. Ik lees het artikel die er bij staat maar t is niet heel interresant. Ik ruim mn bord en glas op en ga in de woonkamer zitten waar Kian en Jc ook zitten. " Wat gaan we vandaag doen" vraag ik Kian kijkt me aan en zegt "er is vanavond een party bij Nash daar kunnen we heen gaan als je wilt". Ik knik heftig want ik houuuu van partyyyss. Kian en Jc zeggen"well someone is enthusiast. Ik lach en vraag "hoelaat is dat feestje??" Jc zegt "rond 8 uur ong." Ik knik en zeg "ik ga zwemmeenn en bruin worden" Kian en Jc knikken en ik loop naar boven om mn bikini aan te doen en een handdoek te pakken ik doe mijn haar in een messy bun en loop naar buiten leg mijn handdoek neer doe mijn oortjes in mn oren en luister naar halsey. Na een tijdje duik ik het zwembad in omdat ik t warm had en besluit daarna om wat eten te maken en alvast te gaan douchen en klaar te maken voor de party tonight. Als ik in de keuken sta en mijn pizza in de oven doe voel ik opeens twee armen om mijn middel geslagen. Ik draai me om en kijk in de damn mooie ogen van Kian. Ik kijk hem verbaasd en lachend aan en zeg "Kian what are you doing" Hij kijkt me droog aan en zegt "hugging you". Ik lach en sla mijn armen om hem heen en leg mn hoofd tegen zijn borst aan. Na een tijdje zeg ik "Kian weten de andere jongens eigenlijk al dat ik t weet van jullie drugsdeal??" Hij knikt zijn hoofd ja en zegt " ik heb het ze vandaag verteld en ze vonden t chill dat je mee helpt" Ik knik en we staan daar gwn een beetje elkaar te knuffelen totdat mijn pizza klaar is.