Tommo Girl
2 Part
Eleanor poz.
Kita diena per ekonomikos pamoką mano širdis plakė , kaip pašėlusi . Tikriausiai dėl nepadaryto projekto . Arba dėl to kad dabar visos koledžo merginos mano , kad aš bendrauju su tuo naujokų Louis ar kaip jis ten .
Mokytoja kažką pasakojo ir rodė ant lentos neaiškius dalykus ir jai buvo visai nesvarbu ar kas nors suprato ar ne . Ji mėgo sakyti „Aš pravedu pamoka , o toliau jau patys gaudykitęs „ . Tobula mokytoja jo ?Po skambučio aš išlėkiau į lauką , kad užimti staliuką , bet ten jau manęs laukė Eva su priešpečiais . Aš priėjau ir atsargiai padėjau kuprinę prie stalo ir atsisėdau ant kėdės .
-Labas..girdėjai su kuo užtiko besilinksminanti mūsų fizinio mokytoją?-paklausė ji ir priartėjo prie manęs ant tiek arti , kad net mūsų lūpos vos nesusilietė .
-Hey ramiau-nusijuokiau ir atsitraukiau-Na šiaip aš neturiu Fizinio , bet nesvarbu..su kuo ?-paklausiau ir iš kuprinės išėmiau sumuštinį ir pradėjau kramtyti ji .
-Su mūsų didžiąją pamaiva Kate...ji gi visiškai nelankė jo pamokų ir va kai atėjo trimestro pabaiga ji suprato , kad reikia taisyti pažimį.-nusijuokė jinai ir atsikando mano sumuštinio . Ir iškirus jos pamačiau , kaip tvirtą ranką nusileido ir paėmė mano sumuštinį . O Eva išplėtė akys . Atsisukau pažiūrėti į sumuštinio grobėją ir . Ten stovėjo Louis ir mėgavosi mano sumuštinių . Kodėl jis mane persekioja!?
-Hey labai skanu-pasakė jis su pilna bunra ir atsisėdo tarp mūsų –mmmm...bekonas...Gerai kas ji gamino?-apkabino staigiai mus abi per liemeni ir pritraukė prie savęs . Ir pažiūrėjo iškart į Evelina , o po to ir į manę ir aš lėtai pakėliau ranka-Puiku...nuo šiandien man juos gaminsi...o aš tau už tai mokėsiu..sutariam?-nusijuokė jis ir ištiesė ranką paspaudimui .
-Man šeip patinka gaminti , bet jo sutariam...bet tu privalėsi mokėti , nes produktus tai reikės pirkti...-pasakiau aš su šypsena ir paspaudžiau ranką . O ką ? Nors kažkoks biznis .
-O tu drąsi...-pasakė jis ir jo veida papuošė šėlmiška šypsenėlė –manai , kad aš geras?
-Kol man nieko blogo nepadarei jo.-sudvejojau ir atlaisvinau ranka bandydama ja patraukti , bet jis pratėsė ją laikyti . –paleisi?
-O kam?-sukikeno ir priartėjas pakštelėjo į lupas . Ir aš jai ne mano laikoma ranką jis tikrai gautu antausį . Ir kai tik jis paleido mano ranka jis iškart greit aštoko .O taip norėjosi trenkti . –Na Iki rytojaus lauksiu pažadėtu sumuštiniu...5 ir dar su sūriu –pasakė eidamas atbulomis žiūrėdamas į manę , aš linktelėjau . Jis turbut taip ir toliau eitu jai ne medis į kurį jis atsitrenkė ir nukrito , bet iškart greit atsistojo ir nužingsniavo savo kelių .
-Tu rimtai sutinki?-paklausė Eva kai Louis atitolo iki tiek , kad jis mūsų neišgirstu .
-Na jo , o kas blogo ? Man pinigai pravers ir aš mėgstu gamint-nusišypsojau jai šilta ir raminančia šypsena .
-O gal pabandom padaryti biznį ? –staiga jos akyse sužibėjo kažkas
. Tikriausiai tai buvo biznio gyslelė , kuria ji paveldėjo iš tėvo .-Koki dar biznį ? Aš sutiksių jai jis bus legalus.-pasakiau įpsėjimai ir prastesiau savo sumuštinių valgymą .
-Žinoma legus , nekvailiok!-pasakė jinai –Vat žiūrėk gal pradedam tavo kūryba pardavinėti ? O ką tau 60 procentų o man 40 –nusišypsojo jį
-O tau visai už ką turėsiu duoti pinigų?-paprieštaravau aš su šypsena , o įdėja tikrai buvo gan nebloga.
-Už idealia įdėja ir aš platinsiu tave...visi tavo grupiokai žino kokia tu puiki virėja ir jie tubut tikrai tai paskleis kai sužinos , kad tu juos pardavinėjį . Tu poto dar rinksies kam gamint , o kam ne-nusijuokė jinai . –Ką manai ?
-Tiesa sakant galim pabandyt..na iki . Tu skleisk viska , o aš jau namo –apkabinusi ja atsitraukiau ir nukeliavau nami link . Bet prieš tai pripirkau produktu Louis sumuštiniams...
Kita diena Eva tikrai nemelavo ir jau daug kas prieidinėjo ir prašė manęs jiems gaminti . Daugiausiai tai buvo vaikinai , kurie kvailai nemokėjo gaminti arba tingėjo...bet svarbiausia kad aš per 2 pamokas uždirbau 50 svarų .
Kol pas mane buvo langas . Aš sedėjau valgykloje ir skaičiavau visas išlaidas ir tiek kiek man pasiliks ir tiesa sakant viskas kolkas klostėsi puikiai . Na tiesa sakant Eva sutiko , buti mano sekretorė ir ji viska apskaičiavo . Mas pasiliko tiktais maloniausias darbas...gaminti ir gauti pinigus .
-Labas-pasakė prieš mane atsidėdęs Louis –girdėjau pradėjai uždirbinėti pinigus...o aš maniau , kad tu busi mano ir tiktais mano virėja-pasakė ir nužiūrėjo mano kūną .-Rytoj laisva ?-Aš lėtai žvilgtelėjau į užrašus kurios man davė Eva , kad žinoti kas ką užsakė . Kiek gi via dėl to koledže nemažai tingiu žmonių
-Na jo...o kas?-paklausiau
-Užsirašyk į savo ta knygute , kad rytoj eisi su manim į teatrą....jokių Ne . Supratai?-paklausė ir parodė 2 bilietus .
-Teatra? Tai gi saubingai brangu-pasakiau ir suspaudžiau lupas , nors viduj aš buvau žiauriai žiauriai laiminga . Man patiko teatrai nuo pat vaikystės .
-Nebijok..-nusijuokė-Rytoj 17 val buk prie fontano ten aš tave pasiimsiu-pasakė ir atsistojąs ir paėmės sumuštinius išėjo .
ESTÁS LEYENDO
Tommo Girl
FanficPROMO Tommo Girl -Hey Lou-šuktelėjau su šypsena ir palaukiau , kol jo akys nukrips į manę . -Žiūrėk ką aš moku-mečiau vynuoge į viršu ir sugavau ją su burna ir pažiūrėjau į jį su šypsena . O tatuiruotasis vaikinas žiūrėjo į manę su šypsena . -Mano...