Part 9

103 10 0
                                    


9 Part 

Eleanor poz. 



Vakare 


Sedėjau savo kambary ir ramiai  sau geriau arbatą . Už lango lijo stiprus lietus , bet audros nebuvo . Man nebuvo ką weikti taigi nusprendžiau pažiūrėti filmą . Ir kai tik filmas įpusėjo prie pačios įdomiausios vietos suskambėjo durų  skambutis . Kažkas tikrai iš manęs tyčiojasi...


-Ir ką čia taip vėlai pritraukė čionais ?-paklausiau pati savęs pažiūrėjusi į laikrodį , kuris rodė puse dvyliktos ir nuėjusi atidariau durys ir pamačiau savo drauge Perrie . -O labas nesitikėjau tave pamatyti čia taip vėlai-pasakiau aš juokaudama ir įtempiau ją vidun . 


-Aš irgi..tiesiog nebuvo ką weikti taigi nusprendžiau pasivaikščioti ir užėjau pas tave.-pasakė ji ir atsisėdo ant manosios lovos ir gurkštelėjo mano arbatos . 


-Jauskis kaip namie.-nusijuokiau aš ir mes abi pasijuokėm . Mes visada rasim iš ko pasijuokti . 


-Tai bus banalus klausimas bet...kaip mokslai ?-paklausė ji vis dar gerdama mano arbatą . 


-Kaip visada normaliai , nei puikiai , nei siaubingai...-pasakiau aš . Man moksluose niekados idealiai nesisekė taigi jais girtis negalėjau , kaip mano beveik visos draugės .   -o tau kaip visad puikiai?-paklausiau aš o jinai linktelėjo . 


-Mane netgi siųs į kažkokį konkursą susieta su ekonomika..-pasakė jinai . Aš žinoma džiaugiausi dėl jos bet ir pavydėjau...lyg jus niekados niekam dėl mokslų nepavydėjot ?


-Tu visada verti mane pavydėti..-sumurmėjau . 


-Na aš gi nekaltą..-nusijuokė ir žvilgtelėjo į pc.-Kas per filmas ?


-Klaidingas posūkis 4..žiūrim kartu ?-paklausiau su šypsena ir kritau prie jos .


-Sure.-sukikeno jinai ir pradėjom žiūrėti . 


*** 


Miegojau su Perrie vienoj lovoj nes kai tik filmas baigėsi mes pradėjom komentuoti filmą ir užmigom besikalbėdamos .


-Hey keliamės miegalės-kratė mus kambariokė ir juokėsi . 


-Dar 5 minutes mam...-pasakė pro miega Perrie ir tai privertė mane atsimerkti ir pradėti juoktis su Kamilą . Kamilą mano kambariokė ir labai mielas žmogutis . 


-Aš tuoj dukrytę tau diržo duosiu-pasakiau aš ir juokiausi toliau ir tada ir Perrie jau iki galo pabudusi atsimerkė ir prisijungė prie mūsų . 


Po kokiu 5 minučių kelimosi mes pagaliau išlipom iš lovos , na aš išlipau o Perrie tiesiog iškrito iš jos . Na ir tinginė...bet dėl šito aš ja ir mėgstu . Kol mes rengiamės Kamila mums pagamino pusryčius ir nubėgo pas savo vaikiną...na...jus supratot.. 


-Kaip tau su Louis ?-paklausė Perrie kramtydama sumuštinį . 


-Vakar ėjom apsipirkti...na jis pirko o aš jam siūliau..-sukikenau aš ir dėjausi sąsiuvinius į tašę . 


-mmmm...kaip tikra porą..-pasakė ji kikendama ir pakilnojo antakius .


-Tu idiotė..-sumurmėjau aš . 


-Kodėl ? bučiavotęs , buvot pasimatimose ir ne porą ? -paklausė ji . 


-Visi taip daro bet gi dėl tokiu dalykų ne visada tampama porą..-pasakiau ir Perrie iškart paspringo arbatą . 


-Jus ką..tu nori jam duoti ? -paklausė jį .


-Ne ne ne..aš ne apie tai aš visai kalbėjau...tiesiog nors dar keli pasimatymai o tik po to jau kalbėti apie artimus santykius-nusijuokiau ir paaiškinau jai   ir sutvarkiusios virtuve mes abi išėjom į paskaitas...





Tommo Girl Donde viven las historias. Descúbrelo ahora