Tommo Girl
10 Part
Eleanor poz.
Lėtu žingsniu ėjau į paskaitą . Bet visiškai nebuvo tam noro . Mano akys nukrypo į lango pusę . Laukę švietė saulė , kuri šildė žmones kurie buvo lauke . Čionais visada toks geras oras pavasarį . Kartais jisai pavasarį būdavo geresnis už vasaros sezoną .
-O gal neeiti ?-paklausiau pati savęs ir stabtelėjau koridoriaus vidury netoliese rūbinės kur palikau savo švarkelį . Orai iš tiesu buvo gan geri ir viliojantys taigi nusprendžiau šia diena skirti sau ir apsisukusi ant kulno nužingsniavau į rudinę kur sutikau viena iš Louis draugų.. Liam atrodo .
-Labas .-beimdama savo švarką išgirdau jo balsą . Nejaugi jis su manim pasisveikino ? Apsižiūrėjau ar nieko daugiau nebebuvo . Nieko . Reiškiąs jis pasisveikino su manim . Turbūt tik dėl to , kad aš pradėjau bendrauti su Louis . -Išgirsiu atsakymą ar ne ?-prieš mane išniro jo nepatenkintas veidas .
-Ou...atleisk labas..-pasakiau aš netvirtu balsų , nes jis man atrodė gan grėsmingai ir man tai nelabai jau ir patiko .
Išgirdęs atsakimą Liam linktelėjąs išėjo savais keliais , kažkur irgi į lauką . Taigi aš ėjau iš paskos . Kai mes buvo prie koledžo vartų jis sustojo ir atsisukęs pažiūrėjo į manę .
-Mergyt tu mane seki ?-paklausė jis žengiąs žingsny artyn .
-Nea..tiesiog einu tuo pačiu kelių..-sumurmėjau sau panosėj ir apėjusi jį išėjau parko link . Ir už savęs išgirdau jo prunkštelėjimą .
****
Parkas buvo pusiau tuščias . Aš sėdėjau pačiam parko gale taigi galėjau matyti beveik viską . Netoli manęs rūkę iš pamokų pabėgusios mokinės . Joms gal buvo po 13-14 metų . Bjaurus vaizdas...atsisukau į kitą pusę kad jų nematyti ir pamačiau žmones kurie vedžiojo savo šunys ir kelias poreles . Bet labiausiai mano akį pritraukė suaugusių vyrų grupelę su mažais vaikais . Tai mane privertė nusišypsoti bei ir nusijuokti nes priminė filmą "Ko laukti kai tavo žmoną laukias?" . Jie ėjo ir vis apie kažką kalbėjosi .
***
Po kelių valandų aš jau buvau kitame londono galę . Nežinau kodėl bet užsinorėjo pakeliauti po londoną pamatyti naujų vietų . Buvau sutikusi nes kelis pažįstamus . Vis dėl to ne šiaip sau mano motiną angliją vadino atvykėlių šalimi , nes kur tik aš buvau nieko su grynu britišku akcentu nesutikau .
-Hey panelę kodėl ne paskaitose ? -išgirdau už savęs rūstų balsą . Man pašiurpo odą...
YOU ARE READING
Tommo Girl
FanfictionPROMO Tommo Girl -Hey Lou-šuktelėjau su šypsena ir palaukiau , kol jo akys nukrips į manę . -Žiūrėk ką aš moku-mečiau vynuoge į viršu ir sugavau ją su burna ir pažiūrėjau į jį su šypsena . O tatuiruotasis vaikinas žiūrėjo į manę su šypsena . -Mano...