Part 14

65 8 0
                                    

Part 14

Eleanor poz.

Gulėjau lovoje . Ekonomikos užduotys visiškai netilpo galvoje . Negaliu susikaupti . Vis į galvą lindo Louis lūpų skonis . Bet kažkodėl vietoj to kad džiaugtis visa laiką spaudė širdį . Jezz Eleanor , susiimk . Elgiesi kaip aštuntokė po pirmo bučinio . Net pačiai pasidarė biškuti apmaudu dėl savo kvailumo . Kaip gi kvailai mąsto įsimylėję žmonės .  Suvibravo kažkas po mano pagalvę . Pažiūrėjau , o ten gulėjo mano užmestas telefonas . Jame švietė Perrie vardas . 

-Alio ?-neskubėdama pakėliau ragelį . 

-El greitai atvyk  . -vos nerėkė ji ir surėkusi adresą padėjo ragelį . Nieko nelaukdama išbėgau iš namų . 

** 

Atvykau į apleistą oro uostą . Ten buvo minią žmonių . Vieni stumdėsi , kiti bučiavosi , o treti visai nesuprantama ką veikė - žiūrėjo į dangų ir juokiesi . O dieve..jie gi apsinešė . 

Širdis labiau susipaudė , o galvą pradėjo eiti nešvankiausios ir tamsiausios mintys . Gal ją dabar kažkas prievartauja ? Gal ji dabar kaip ir kai kurie žiūri į dangų ir juokiasi iš nežinia ko . 

Virpančiom rankom surinkau jos numerį . Tolėliau išgirdau jos telefono melodiją . Pradėjau eiti link muzikos , bet mano nelaimei pasileido garsi muziką dėl kurios net žemė vos ne vos drebėjo . Ausis ir galvą pradėjo skaudėti . Kol visi kiti pradėjo šokti . 

Praėjusi minią vis dėl to radau Perrie kuri sedėjo prie kelių vaikinų ir kikeno .

-Atsitraukit nuo jos žvėris.-surėkiau ir pribėgusi apkabinau Perrie . -O dieve su tavim viskas gerai ?-delnais glosčiau jos veidą , kol ji tuo metų nusijuokė . 

-Ei calm Downnn...-girtų tonų ištarė jinai . -Jie geri...-kikeno ji man į ausį .

   O ne . Nejaugi čia jos "draugelei" ? 

-Jie su tavim kažką darė ?-tikrinau jos visą kūną . Dėl šito ji pradėjo dar labiau juoktis . 

-Žinoma , kad ne . Mes tik tai parūkėm..-pasakė ji ir priartėjusi prie manosios ausies pasakė-Narkotikus...-ir po to ji pratrūko juoktis . Šituo momentų ji man pasidarė šlykšti . Labai šlykšti . Girta , apsinešusi , purvina ir panašu turėjus su kažkuo seksą , nes ant jos kaklo švytėjo meilės įkandimai . 

-Eleanor ?-kažkas grubiai sugriebė manąjį petį ir apsuko manę . Prieš savę pamačiau Louis veidą . -Dėl dievo meilės . Ką tu čia darai ?-klausė jis keldamas toną . 

-Aš iš čia emu draugą . O tu ? 

-Aš čia su draugais.-pasakė jis ir rankove pervedė sau per lupas nežiūrėdamas man į akis . 

-Tu irgi girtas?-suraukiau antakius pajautusi alaus maišytai su viskių ir cigaretėmis kavpą . Ir tik jau po kelių sekundžių buvo galima ji matyti svyruojant .  

-Ne..-pabandė pavaizduoti blaivą , bet jam tai siaubingai sekėsi . 

-Viskas gana abudu keliaujat su manim . -paėmiau juos abu už rankų kaip mažus vaikus , kurie šiuo metų buvo girti ir pradėjau vesti . 

*** 

Mečiau girtuoklius į savo lovą . Perrie iškart užmigo , o Louis bandė dar rodyti kad yra blaivas . 

-Moterie , aš blaivas . Vat žriūėk .-jis atsistojo ir pradėjo strikinėti ant vienos kojos . 

-Louis sustok...-net nespėjau baigti sakinio , kaip jis jau gulėjo ant veido . Man net gaila į jį žiūrėti . Bet nieko ryte mes visi pasikalbėsim... 

  

Tommo Girl Место, где живут истории. Откройте их для себя