Tommo Girl
Part 12
Eleanor poz.
Louis mašina stovėjo dideliame lauke . Tiesa sakant aš maniau , kad jis mane nuveš į mišką ir tiesiog padarys tai ko nori , bet pasirodo jis jau ir nėra toks jau blogas . Na bent kol kas .
-O čia gražu...-pasakiau tyliai . Aš visa savo gyvenimą praleidau miestę . O kaimo , dideliu fermų , laukų nesu mačiusi . Viska tik per televizorių . Bet į tuos vaizdus niekad nesigilindavau ir iškart perjungdavau kanalą .
-Žinau . Žinai kas čia auga?-paklausė Louis ir lėtai užgesino mašiną .
-Žolė ?-paklausiau tyliai bijodama pasakyti bloga atsakimą ir būti išjuoktai .
-Ne kvailute . Čia auga grikiai . Gi žinai kas čia tokio?-paklausė mėlynakis . Jo balse buvo glaima išgirsti biškuti pašaipos , bet ne įžeidžiančios , o draugiškos .
-Žinoma , kad žinau..-nusijuokiau aš ir lėtai atsisegiau saugos diržą .
-Nori išlipti ?-paklausė louis , o aš linktelėjau taip pasakydama , kad noriu . Ir po to mes lėtai išlipom .
Laukas buvo tiesiog milžiniškas . Jo galo ir pradžios net nesimatė . Grikiai buvo tik pradėjo žydėti , todėl laukas buvo nusėtas baltais žiedais . Bet mano akys sustojo ties vaikino , kuris iš tolo stebėjo mane su šypsena . Jis lėtai atsirėmė rankomis į automobilio kopotą . Šypsena jo buvo laiminga . Ji buvo tiesiog pilna draugiškumo . Aš net pamiršau koks gi jis nešvankus ir blogas gali būti ir tiesiog priėjusi atsisėdau šalia jo .
-Žinai El...gi galiu tave taip vadinti?-paklausė jis . Linktelėjau.-Aš visad maniau , kad pasaulis yra mažiukas . Bet kai radau ši lauką aš supratau . Jai tik vienas paprastas grikiu laukas yra toks didelis.-pasakė jis ir atsistojąs prieš manę paėmė manę švlenei už rankos ir nykščiu pradėjo glostyti mano delną.-Įsivaizduok ant kiek didelis tada pasaulis yra...Įsivaizduoji?
-Taip Louis...kiekvienam žmogui buvo atėjusi tokia mintis . Pamačiusi kažką tokio didelio-nusijuokiau
**
Likusi laiką tame lauke mes pražaidėm . Kaip maži vaikai . Aš pabėgdavau kuo toliau nuo jo ir guldau ant žolės , o jis turėdavo manę rasti . Jai jis rasdavo aš jam pakštelėdavau į skruostą , o jai ne tai aš galėdavau jam įgnybti .
-Hey El..-riktelėjo vaikinas . Tik spėjusi apsisukti pajaučiau kaip mane vaikinas užmetė ant jo peties ir pradėjo sukti . Mes abu juokėmės , kol nenukritom . Aš ant Louis , o jis ant žemės . Taip ir prasijuokėmė iki tol kol jis nesustingo .
-El man atrodo...aš nukritau ant skrudėlyno..-pasakė jis ir jo rankas biškuti suspaudė mano liemenį .
-Na ir kas ? Čia gi nieko blogo ?-pasakiau aš ir po savo kvialo klausimo biškuti sudvejavau .
-Na jai tai būtu tiesiog skruzdėles tai jo, bet dabar...mano visa šikna kandžioja raudonos skruzdelės-surėkė jis negalėdamas laikyti skausmą ir numetė mane kuo toliau nuo to skruzdėlyno , o pats nurengęs kelnes ir marškinius šokinėjo bandydamas ju atsikratyti nuo savojo kūno . Man tai atrodė juokingai taigi aš ir neišlaikiau savo juoko .
-Ah tau tai juokinga?-paklausė piktas Louis ir aš iškart surimtėjusi nuleidau akys.Na šiaip ir aš ant šito visko užpikčiau...-Tada šie tau.-surėkė jis ir užgulės manęs pradėjo kutenti .
Louis poz.
As sedėjau ant merginos ir ja kutenau . Ji juokėsi ir vartėsi po manim kaip silkė . Negaliu patikėt . Nejaugi jos ledas , kuris buvo tarp mūsų ištirpo ?
YOU ARE READING
Tommo Girl
FanfictionPROMO Tommo Girl -Hey Lou-šuktelėjau su šypsena ir palaukiau , kol jo akys nukrips į manę . -Žiūrėk ką aš moku-mečiau vynuoge į viršu ir sugavau ją su burna ir pažiūrėjau į jį su šypsena . O tatuiruotasis vaikinas žiūrėjo į manę su šypsena . -Mano...