Artık nefret etmiyorsan konu kapanmıştır..Gözlerimi ovuşturup yataktan kalktığımda bugün okulun olmadığı ve alarmımın çalmamış olması beni gülümsetmeye yetmişti.
saat‘e baktığımda 10:30 du.oohoo sabah sporuda geçmiş misss.herneyse en iyisi ılık bir duş.banyoya girmeden önce telefonuma baktım.iki mesaj vardı.
Kimden:adi pislik
GünaydıığnnKimden :adi pislik
Halâ uyuyormusun :DPislik halâ mesaj atıyordu.cevap vermedim iki dakika sonra bir mesaj daha geldi...
Kimden:adi pislik
Yok artık halâmı uyuyon?
Noluyo yaa?Kimden:adi pislik
Bir dakika...ben olayı şimdi çözdüm Sen bana trip mi atıyon? :DBravo oduncum sonunda anladın..gerizekalı ya ama hayır bugün sinirlenmekte yoktu onun mesajlarına cevapta...
Kendi kendime napsam diye düşünürken hiradan mesaj geldi.
Kimden:öz kardeş
İlkim sinemaya gidelim mi??Sonunda güzel bir fikir.hemen geri mesaj attım.bu kızda telefonu bulunanı beri daha bir sosyal oldu.eveet hira nın telefonu bulunduu..
Kime:öz kardeş
OlurrrKimden:öz kardeş
Yarım saate sizdeyim.Önce ılık bir duş aldım çıktığımda
Dolabı açıp ne giyeceğim diye düşünmeye başladım.en sonunda karar verip yarım tişörtümü zımbalı ceketimi ve kotumu alıp giyinmeye başladım →→(MM)
Saçlarımı ise açık bırakıp dalgalandırdım.
Ben tam olarak hazırlandığımda hira da kapının önündeydi..."Hoşgeldin kuzum.hemen çıkalım mı girecekmisin"
"Yok ya girmiyim hemen çıkalım..."1 saat sonra sinemanın önüne vardığımızda önce içerdeki burger king e oturmaya karar verdik.
Siparişlerimizi verdiğimizde ikimizde büyük boy kola hamburger ve patates kızartması aldık ve masamıza gittik.
"İyiki geldik ilkim ya çok iyi oldu."
"Aynen kuzum iyiki çağırdın beni"
Hira boş gözlerle etrafa bakarken gözü bir yere takıldı.
"Aaaa cansu değil mi o?yanındaki de mert.
Mert demesiyle hamburger boğazıma takıldı ve öksürmeye başladım"Kızım sakin ol ya"dedi ve gülmeye başladı hira.
Bende onun baktığı yöne bakınca cansu bizi farketti ve el sallamaya başladı.offf...tabiki fark eder kız hayvan gibi bakıyoz hiraya döndüm ve bakıyorlarmı dedim
"Bakmayı geç geliyorlar"dedi hira.hayır yaa buna hazır değilimmm...
"Selaaamm"diye masanın yanına dikildi cansu mert de bıkmış bir şekilde yanındaydı..."Selaaam"dedi hira hayır niye uzatırsınız ki en sinir olduğum şey.
"Napıyosunuz burada"
"Hiiç mert i alışverişe getirdim sinemaya girecektik siz?"
"Bizde sinemaya girecektik" nedense sohpeti hira devam ettiriyordu ve ondan beklenecek bir şey söyledi.
"Sizde bize katılsanıza"
Cümlesini bitirmesiyle gözlerimin büyümesi bir oldu.tabiki cansu da kabul etti"Biz siparişlerimizi verip gelelim o zaman"
İkiside masadan uzaklaştığında sinirimi hira nın kolundan çıkardım"Napıyon bee?Kızım senin için yaptım pis nankör"
"Ya öldürcem seni sus geliyorlar"
İkiside masaya oturduğunda mert benim karşıma cansu ise yanıma oturdu...