♥7♥

584 14 2
                                    

Aşk diyorsunuz.limanı olanın aşkı olmaz ki bayım...

Kimden:adi pislik
Özür dilerim.sadece,inanacağını düşünmemiştim...

Kalasa bak be özür dilerim miş.cevap yazmadım ve telefonu sinirle bıraktım.mert fark etmiş olacak ki,

"Sevmediğin birinden herhalde"
"Tanısam seveceğimde..."
"Ne?"

"Şey yani hiç görüşmedik te"
"Anladım.EE napıyoruzz?"
"Mmm..hadi film izleyelim.."
"Olur."

15 dakika sonra mert mısır patlatmış film izliyorduk.varya şu günü Hira ya anlatsam inanmaz aq.bu an hiç sonlanmasın istiyordum ama yavaş yavaş gözlerim kapanıyordu ve birden başım mertin omzuna düştü.

"Birilerinin uykusu geldi galiba"
"Yaa evet yarın ikimizinde dersi var.yatsakmı"

"Gel bakalım götürelim seni"
Cümlesini bitirir bitirmez beni kucağına aldı ve az önce girdiğim odaya götürdü...
"Hadi bakalım..iyi geceler Uykucu:D."
"İyi geceler"

             
               ♥~Pazar~♥
Sabah kalktığımda birkez daha mertin odasında olduğumu farkettim ve gülümsedim...

Kalkıp yüzümü yıkadığımda yatağın üzerindeki kıyafetlere baktım.oha çocuk resmen ne sevdiğimi biliyordu.hemen siyah tişörtü üzerine kırmızı kareli gömleği altına kot şort ve siyah vansları giydim..(MM)
Aşşağıya indiğimde muhteşem bir kahvaltı ile karşılaştım.

"Günaydııın.♥"
"Oo uykucumuzda uyanmış günaydın.kıyafetler yakışmış."
Cümlesini bitirince birden üzerime baktım
"AA evet çok saol ya çok beğendim"
"Nedemek hadi otur kahvaltı yapalım."

Birden ona baktığımda çok çok cool gözüktüğünü farkettim.siyah darpaça üzerine giydiği sade lacivert tişört onu havalı gösteriyordu.
kahvaltı sofrasına oturup kahvaltımı yaptığımda mert kalkıp

"Ayağın nasıl oldu"dedi.
Gerçektende hiç farketmemiştim artık hiç acımıyordu.sargı bezini açıp biraz oynattıktan sonra "sanırım artık çıkarabiliriz"dedi.ve saragı bezini. mutfaktaki çöpe attı.
"Çıkalım mı?"dedim arkasından ne kadar istemesemde...
"Olur geç kalmayalım"

Mert garajdan arabasını çıkarıp KAPIMI açtığında ön koltuğa bindim.kısa bir yolculuktan sonra okula muhteşem bir giriş yaptık..herkes merakla mertin arabasından kim inecek diye beklerken arabadan ben indim.ve okula çıktık.sınırlarımız karşılıklı olduğu için  ayrıldık..ek ders tüm sıkıcılığıyla devam ederken yan pencereden metre baktım el kaldırıyordu.evet okulumuzdaki sınıfların böyle bir özelliği vardı.duvarın bir bölümücam olduğu için yan sınıfı görebiliyorduk çünkü karşılıklı sınıfların hepsi öyleydi...hemen bir mesaj yazdım ve onu telefonuma Kaydettim.

Kime:papatya kokulum
El kaldırıyorsun zeki jojuk?!?

Kimden:papatya kokulum
Sen derste beni mi izliyorsun peki ?¿?¿ :D

İşte bunu beklemiyordum.yavaş yavaş yüzümün kızardığını hissettim..

Kime:papatya kokulum
Yoo ne alakası var?¿?

Kimden:papatya kokulum
Gene kızardın dimi? ;)

Evet kızarmıştım oda bunu biliyor ve bilerek yapıyordu.sanki beni uzun zamandır tanıyormuş gibi.tenefüs olduğunda kulaklığımla bahçede dolanıyordum.bir ders kalmıştı ek derslerin bitmesine.en sevdiğim şarkının o huzurlu sesi kulaklarıma dolarken bu anın bozulmasını istemiyordum.

taki kulaklığım çekilene kadar,
"Evet cevap ver bakalım sen beni mi izliyordun?"
"Hayır dedim ya mert"
Biraz dikkat dağıtmak için hızlanarak yürüdüm oda arkamdan seslendi.

"Ne yani o kadar mı tipsizim"
Birden duraksadım buna cevap vermeliydim.
"Tabiki hayır"
Birden yüzünü ukalaca bir sırıtma kapladı,saçlarıyla oynadı ve"ozaman çok yakışıklıyım"
Evet valla çok yakışıklısın sana ölüyorum,demedim tabiki..

hemen konuyu değiştirdim."ımm.sınıfa gitsek iyi olacak"ben önden gittim..

"Derste yine beni izleme sonra  bağımlılık falan yapar iyi olmaz yani"

Telefon sapığım~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin