BEN HAYAL KURUYORUM BAŞKASI GERÇEĞİ YAŞIYOR...
Yaklaşık 45 saniyedir onu izliyordum..46,47,48...
Uzağa dalmış önümüze çarşaf gibi uzanan denize bakıyordu...sanki mavinin sonsuzluğunda kaybolmuştu.ona gün geçtikçe bağlanıyordum.alışmamam gerekiyordu belki de bırakamazdım çünkü...
Bi anda bana döndü onu izlerken yakalanmıştım
Bu Tam olarak 2.yakalanışımdı...
--♥*♥*♥*♥*♥--Son zamanlarda başıma gelen en güzel şeydi belki de.ben de tadını çıkarıyordum...
Günlerdir telefonuma mesaj atan bir manyak sürekli çalışan anne ve babam sadece gösterişten ibaret monoton bir hayat.belki de bunca şeyin arasında tek masum şey oydu...
Üstelik onun yanındayken herşeyi unutuyordum.
Telefonuma mesajlar atan psikopatı bile evet mert son zamanlarda düştüğüm uçurumda elimi tutan tek kişiydi."Noldu daldın öyle.."
"Hiiç gözlerine bakıyorum.."
Başını eğdi dudağı hafifçe yukarı kıvrıldı.ve tekrar bana baktı?
"Ne olmuş,gözlerime ?"
"Mavi,şey gibi..."
"Ne?deniz mi?""Hayır deniz az kalır...okyanus gibi."
Birden gülmesi büyüdü ve beni omzunun altına aldı...çok güzel kokuyordu.saçlarımı karıştırmaya başladı..."Papatya kokuyorsun"dedim.
İkimizde aynanda konuştuk...
"En sevdiğim çiçek"Aynanda söyledik çooook tatlı yaa..."Gidelim mi" dedi birden.gerçekten geç olmuştu saat 4'e geliyordu ve ben evden 11'de çıkmıştım...birden kalktığımızda benim müthiş bir acıyla yerime oturmam bir oldu.Ayağım burkuldu...
"Ahh!mert,mert yardım ett."
"Noldu?"
"Ya Ayağım burkuLdu yaaa"
"Tamam sakin ol,sakin.bak şimdi üç deyince kalkcaz tamam mı.1,2,3.."
Birtürlü olmuyordu burkulma değildi bu kırılma kırılma."Bak şimdi kucağıma alıcam seni doktora gidiyoruz tamam?"
Sözünü bitirmesiyle beni kucağına alması bir oldu.
"Kızım ne yiyorsun sen yaa"
"Ya mert!"
"Tamam,tamam kızma"
Mert beni arabasına bindirip kendiside binince arabayı gazladı...
}{15 DAKİKA SONRA}{
"Evert kırığımızıda alçıya aldığımıza göre"
"Ya mert dalga geçme tamam çatlakmış bi anda acıdan söyledim.zaten annem çok kızıcakk"
"Birdakika,bir dakika ne annesi?bu halde bırakmam seni."
"Mert vAllahi gerek yok lütfen?"
"Bişey mi dedin ilkimcim?"
"Ne kadar ısrar etsemde kabul etmiceksin değil mi ?"
"Evet"
"En iyisi anneme mesaj atayım"
"En iyisi"Anneme arkadaşımda kalacağıma dair mesaj attıktan sonra arabayla mertin evine gittik.
Bayaa gösterişli bi evi vardı kapıyı açtı.
"Annen ve baban nerde"
"Yurtdışında zaten ayrı yaşıyorum""Mert? ben ne giyicem?"
"Mm..güzel soru?sen ne giyiceksin bekle burada sana birşeyler ayarlıyayım"
Mert iki dakika sonra geri döndüğünde elinde siyah bir gecelik takımı vardı."Soldan ikinci oda git üzerini değiştir"
"Mert?"
"Söyle"
"Ben hâla yürüyemiyorum"
"Gel başımın belası gel"
Mert YİNE beni kucağına alıp odaya çıkardı.beni yere indirdi ve,
"Kapının önündeyim"dedi ve çıktı.olduğum oda salonun aksine krem renklerde dekore edilmişti.üzerimi giyindiğimde mert'e çağırdım.beni aşağı indirdi ve mutfağa gitti.
Geldiğinde elinde bir tepsi vardı.tepsinin üzerinde de iki tabak vardı."Hadi,ye bakalım.."
"Saol..yalnız yaşamak zor olmuyomu?
"Hayır,bir süre sonra alışıyorsun..peki senin için zor olmuyor mu?"
"Ne zor olmuyomu"
"Bu kadar çok soru sormak"
Yüzümün kızardığını hissede biliyordum.
"Tamam ya kızarma hemen.."
Yemekleri bitirdiğimizde mert ellerini peçete te sildi ve"Gel baklım krem sürelim bacağına"
Pantlonumu dizime kadar çektim ve sargı bezini açmaya başladım ayağımı dizimin üzerine koydum ve devam ettim.mert beni izliyordu.
"İlkim?"
"Efendim"
"Napıyorsun"Yanlış birşey yapıyormuşum gibi doğrulup suratına baktım
"E krem sürelim demedin mi?"
"Onu tek başına becerebileceğini düşünüyor musun peki?"
Yavaşça dizimi alıp kendi dizine koydu bir süre kremle daireler çizdikten sonra tekrar sargı bezini sardı."Saol ya bu gün zaten çok yük oldum sana"
"Saçmalama,tuhaf bir şekilde kendimi suçlu hissediyorum ve inan bana bununla yaşayamam :D"
"Sen hastanede nereye gittin bi ara"
"Yarın ek dersler var ya sana birkaç bişey aldım inşAllah bedeni uyar"Cümlesini bitirir bitirmez hafifçe gülümsedi bi kez daha fark ettimki çok güzel gülüyordu.
Nedense bi anda aklıma telefonuma şu. Mesajlar atan manyak geldi.uzun zamandır mesaj atmıyordu.hemen telefonuna baktım.bir mesaj vardı.