♥bağımlılık..

494 16 1
                                    


Söz ver bana,ben ne tarafa bakarsam orada sen olacaksın...

Tüm sıkıcılığıyla devam eden ders beni benden almıştı.mert'e bakmak istemiyordum ama aynı zamanda dayanamıyorum da çünkü ben baktığı
mda beni farkedecek ve dilinden düşmeyecekti.

Sonunda olmuştu ona iyice bağlanmıştım.ve artık vazgeçmek istemiyordum.insan kendinin olmayan bir şeyi kıskanırya şu günlerde o durumdaydım.en son dayanamayıp baktığımda uyuyordu.canım yaa uyurken bile tatlıı.♥

Zilimiz çaldığında bende saniyeleri saymayı bitirmiştim...tam sınıftan çıktığımda mert halâ uyuyordu...bende sınıfına daldım.

Uyurken çok farklı,masum gözüküyordu.karşısındaki masaya oturdum ve saçlarıyla oynamaya başladım yine papatya kokuyordu...

bir süre saçlarıya oynadım.
Bir ara kıpırdadı beni burada yakalamasını istemiyordum özelliklede bu halde.Tam kalkacakken kolumdan tuttu ve başını kaldırdı gözleri hiç uyuyormuş gibi değil di."sana bağımlılık yapar demiştim" dedi.
Birden yüzüm kızarmıştı.bir bahane bulamadım ve hızla sınıftan çıktım...

♥♥♥♥♥♥♥
"Neydi bu şimdi acaba anlamışmıydı ?? Ya yapcam ben hira offf ya of."
Yaklaşık bir saattir aynı şeyleri anlatıp duruyordum.

"Kızım muhteşem üstü iki gün hem de biri mertin evinde.değer be kızım valla değer"

"Aynen yaa değer.neyse buraya pijama partisi yapmaya geldik"sözlerimi bitirip hira ya Nutella kavonozunu uzattım.
"İlkim hadi aç merte mesaj at"
"Malmısın ya ne atcam?"

"Mm..sen demedin mi fotoğraf atacağım diye?"
"Oha.bekle hemen atalım"
"Bak sadece güzel çıktıklarını at"

"Ya salak mısın tabiki yani"
Hemen güzel çıktığım fotoları seçip merte yolladım."ama cevap gelmediii halâ gelmedi,gelmiyoo.hira neden gelmiyor?"

"Kızım bi bekle daha on saniye bile olmadı¿”
Evet daha erken olabilirdi ama cevap gelmedi.
Bir süre beklemeye karar verdim ve telefonumu beyaz şifonyerin üzerine koydum... Allahım meraktan çıl-dı-ra-ca-ğım.acaba neden mesaj atmıyor ki???..uzun bir pijama partisi sonunda hirayla yatmaya karar verdik.

Yatalı uzun bir süre geçmeden telefonumun mesaj sesiyle irkildim.mesaj merten gelmişti..ışığımı açmadım çünkü hira uyuyordu
Yorganın altında yüzüme vuran ışıkla mesajı okudum ve mesajdan sonra yüzüme muhteşem bir sırıtma yayıldı.

Kimden:papatya kokulum
Yeni gördüm kusura bakma...ayrıca çok mu tatlıyız ne??:D

Kime:papatya kokulum
Aynen yaa.bu arada çok güzel bir cumartesiydi herşey için çok teşekkürler.

Kimden:papatya kokulum
Hiç önemli değil.benim içinde çok güzel bir gündü.bide gecenin bu saatinde mesaj attım kusura bakma vAlla işim yeni bitti.

Birden gözüme saat ilişti.04.39'du bu saatte ne işi acaba ?

Kime:papatya kokulum
Önemli değilde,saat dört bu saatte ne işi?

Kime:papatya kokulum
Sen Anlamazsın karanlık işler,ayrıca sen bana hesap soruyorsun???

Kime:papatya kokulum
Yok yaa ayrıca, ne Haddimize :D

Kimden:papatya kokulum
:D :D :P neyse uykucu seninde uykun gelmiştir iyi geceler.

Kime:papatya kokulum
İyi geceler..O:)

Sevdiğim çocuktan da iyi geceler ,mesajı aldım ya ölsemde gam yemem.mesajlaşmanın verdiği mutlulukla zorda olsa uyumaya çalıştım

Selammmmss♥
Bölüm sonuuuu♥arkadaşlar şu an çok az vote ve yorum var ama ben
Biliyorum ilerde muhteşem bir kitle olacak...
♥°♥

Telefon sapığım~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin