1 Počátek- první setkání

2.4K 97 0
                                    

Elisabeth II je princezna a dědička trůnu Perlandie.

Život žije v luxusu a je dobrosrdečná. Má vlastní ochranku. Hodně ráda navštěvuje hrobku svého zesnulého dědečka Emiliana III.

Emilian byl přezdívaný dobrý otec. Vždy chtěla být jako on. Silná, statečná, spravedlivá, ..
------
Jednou když byl podzim si Elisabeth chtela vyjít do města.

"Chůvo jdu do města" oznámila jí Elis.
"Ano ale-" začala chůva.
"Edgar a jeho družina půjde semnou.
"Nashle Vaše výsosti."

Po dvou minutách v kočáře taženého koňmi dojeli na hřbitov královské rodiny.

Šero pokrylo cestu a tak si princezna Elisa svítila lucernou na cestu. Cestou k hrobce jejího děda zasechla ruch.

"Jest zde někdo!?" Řekla princezna.

Ticho. Princezna se obracela a koukala po cestách okolo. Pomalu se obracela. Na cestách bylo šero ale nikdo nikdo nebyl. Proč jsem jen se prosadila o to aby Edgar a ostatní zůstali u vozu?!

Najednou uviděla nějakou postavu nejspíš může shánějíc se nad něčím. Posvítila lucernou k temné postavě. Osoba se rychle otočila a utekla.

Elisabeth seber se a jdi! Jdi tam dělej!
Přišla k věci nad kterou se neznámí sklanel. Navazujíc a skláňejíc se si prohlížela tu věc. Byla to mrtvá liška?! Srst měla prosáklou krví ale jen u krku kde měla srst uhlazenou.

Rychle si stoupla a otočila se. Vzala píšťalku co měla na krku a zapískala na ní.

V mžiku tu byly její stráže. "Výsosti co se stalo?!" Řekl Edgar. "Najdete tu jednoho mladíka, zabil tuto lišku ale je ro divné, chci vědět o co mu šlo jděte ale Edgar a Petr tu zůstanou" řekla jim.

Po pěti minutách pátrání a sezení v kočáře se vrátili se slovy 'nikde nikdo není Veličenstvo'

"Tak jedem na zámek.." řekla princezna.

Na zámku se nic zvláštního nedělo. Chůva Mery řekla princezně že se bála a chůva Audry mlčela jako vždy. Když už tma pohltila celý zámek a svíčky, svíčky a i nejmenší svíčičky plápolaly ve tmě tak bylo okolo sedmé hodiny večerní. Elisabeth II se rozhodla pro brzký spánek.

Upír a princezna ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat