6 - perverzní princátko!!?!!

1.1K 63 0
                                    

Elisabeth POV's

Co si ta matka myslí já mám..vlastě když mě opustil tak co můžu ztratit?!

Proč vlastně tohle udělal!? budu brečet..

"Už jdu královno" odvětila jsem matce.

Po chvíli jsem vešla do trůního sálu.

"Dobrý den, omlouvám se Vám že jsem odešla ale potřebovala jsem být chvíli s-tedy-bylo toho na mě moc.." koktala jsem. Nemůžu přeci říct že jsem potřebovala vidět mého ehm ani nevím co pro mě Cail znamenal.

"To je v pořádku princezno" řekl Bernard.

"Děkuji princi" odvětila jsem.

"Dcero! Prosím určitě potřebujete oba dva čerstvý vzduch, nuže proved cťeného prince Bernarda po zahradě.." řekl otec.

"C-co tedy já t-to já omluvze mne otče, princi víte j-já pokud vám to nevadí tak ráda chodím do zahrady si číst, mohu si-" koktala jsem

"Ano!? Já taktéž mohu vás doprovodit do knihovny?" Nabídl mi princ rámě.

Rámě jsem nervózně přijala a odešli jsme do knihovny.

Bernard si vzal knuhu s názvem 'Historie velkých říší' zatímco já si vzala knihu s názvem 'Legendy, báje a mýty'

Po chvíli co jsme si v zahradě četli se mě Bernard zeptal na otázku co jsem nečekala.

"Princezno?!"

"Ano? Co chcete princi?" Odsekla jsem

"Polibis mě?" Řekl

"C-co?"

Dal mi ruku na bříško?!

"Budeme mít spolu neco víc po veselce ale políbila by si mě teď?" Zeptal se vlídně

"NE! ŽÁDNÁ SVATBA NEBUDE A ANI NIC TAKOVÉHO!" Křičela jsem.

"Vezmeme se! Je to domluvené" obhájil se a natahoval se ke mě.

"NE! JÁ TOTIŽ ODMÍTNU A JE MI FUK O CO TI JDE NEBO JESTLI Z MÉHO NÁZORU A ČINU BUDOU PROBLÉMY!!" Už jsem doslova řvala

"No to se teda vezmem!" Zvýšil trochu hlas.

Dala jsem mu facku, ujela mi ruka "zapomínáte se perverzní princátko!" Ječela jsem tak že to musel slyšet snad každý v okruhu 62 kilometrů.

Naštvaná jsem běžela do zámku.

"OTČE !! TO PERVERZNÍ PRINCÁTKO SI NEVEZMU!!" Ječela jsem na něj z plnych plic.

"To teda vezmeš a neurazej ho! Co ti vůbec provedl?! Nejsi Bůh aby si soudila!" Křičel na mě otec král Harold.

"No ovšem že se zastavas toho perverzního blbečka a to ti nevadí ŽE.MĚ.CHTĚL.PO.LÍ.BIT.!!!!!!!" Křičela jsem ještě víc.

"On!? Před svatbou se ro nesmí" zakoktal se otec. Možná není tak krutý jak se o něm povídá.

Upír a princezna ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat