Îmi cer milioane, trilioane chiar, de scuze că nu am mai postat de atât timp! După examen și înscrierea la liceu am avut nevoie de o pauza luuungă și m-a lăsat și inspirația! T.T Sper că mă puteți ierta și de data aceasta, apropo... capitolul nu e cine știe ce. V-am zis, inspiratie = 0. Vreau să vă mulțumesc pentru comentariile de la capitolul anterior, mereu când le citesc zâmbesc, amintindu-mi că sunt persoane care apreciază povestea și munca mea. ^.^
_______________________________________________________________________
Simțeam cum o mână caldă se juca în părul meu, mirosul de mentă devenea din ce în ce mai puternic. Am deschis ochii, însă vedeam încețoșat. O persoană, un băiat mai exact, stătea foarte aproape de mine. Eu locuiam singură…cine putea fi?! Am început să țip și să dau din mâini până m-am trezit cu spatele pe podeaua rece și cu picioarele încă în pat. Tipul a început să râdă în hohote.
- C..c…c..ce te-a hahahaaa apu- hahahaa caaaaat???! Zise Sebastian.
- Nu mai râde! Nu sunt obișnuită să mă trezesc dimineața cu băieți în pat!
Acesta își șterse lacrimile cu dosul pălmii, îmi zâmbi larg și îmi ură un ”Bună dimineața!”. Am mormăit un neața și am coborât împreună să mâncăm.
- Uhm… Sebastian?
- Ce e? răspunse el stând cu spatele la mine.
- De ce mama naibii ești doar în boxeri și îți pui șorțul de bucătar pe tine?
- Aaa, azi noapte a fost foarte cald. Iar acum vreau să fac niște ouă prăjite!
- Și? Îți trebuie șorț?
Acesta se întoarse cu fața spre mine, era extrem de serios.
- Trebuie să fiu sexy!
Atunci a fost momentul în care pe mine m-a bufnit un râs zgomotos. Sebastian a oftat pentru sine și și-a continuat gătitul. Spre surprinderea mea a fost chiar delicios.
- Rosy… Vreau să-ți fac o surpriză!
- Mmm, ia spune.
- Nu nu nu. Zise el dând din degetul arătător. Trebuie să aștepți după duș!
A urcat scările, iar eu am strâns masa. Mi-am pregătit un prosop și am intrat în baie. Cada era plină cu apă și era foarte multă spumă. M-am grăbit să îmi dau jos hainele.
- Surpriză eșuată! Am descoperit-o. Muhahaaaaa!
Am intrat în cadă și am închis ochii pentru a mă relaxa. Dintr-o dată se aud niște bule din apă, deschid ochii și le văd cum se ridicau la suprafață. În secunda următoare Sebastian scosese capul din apă. Simțeam cum obrajii îmi ard, iar fața mea era cu siguranță asemenea unei roșii.
- Oh, Rosy! Ce cauți aici?
- Eu?! Tu ce faci aici? Nu asta era supriza? O baie caldă cu multă spumă?
- Nu, ți-am zis să aștepți după duș! Ei, oricum…
Făcu o pauză și rămăsese cu privirea ațintită spre mine. Credeam că o să leșin, eram în baie, cu iubitul meu, amândoi dezbrăcați…
- Te gândești la prostii nu-i așa? Zise Sebastian încruntându-se.
- Ce-ce-ceee? Eu? Nu!