Náš vztah s Carol? No... Je jen o sexu. Pattie si myslí že spolu máme něco víc, tak jsme ji v tom nechali. Abych se přiznal ani bych to jinak nechtěl. Tohle mi vyhovuje. A ona si zatím taky nastěžovala.
"Jussi?"
"Ano?"
"Pojď už spát." zamlula a natáhla ruce ke mně. Je tak sladká. Moje malá Carol..
"Abych ti řekl pravdu. Spánek je teď to poslední na co mám chuť."
"Až ráno prosím. Dneska už jsem naprosto vyřízená." jsem zvědavej jak to ráno stihneme, když se máme chystat do školy, ale OK. Pomalu jsem ulehl k ní. Usnula v mém objetí. Alespoň jsem si to myslel.
"Justine?" leknutím jsem sebou škubl.
"Carol?"
"Musíš mi něco slíbit." nasucho jsem polkl. Tohle nevěstí nic dobrýho.
"Cokoliv."
"Nikdy se do mě nezamiluj." špitla. "Slib mi to."
"Slibuju." najednou jako by mi hruď ztěžkla. Nemohl jsem dýchat. Vždyť já ji miluju už teď.•Caroline•
Nemůžu to dopustit. Nemůžu se do něj pobláznit ještě víc. A nebudu k němu cítit tolik, pokud budu vědět že on mi moji lásku neopětuje. My nikdy neskončíme spolu. Nikdy nezaložíme rodinu. Jednoho dne tohle celé skončí a já nechci aby to bylo tolik bolestivé.
Ale tomu už stejně nezabránim.Slabé záchvěvy jeho dechu mi dopadaly na nos. Takže jsem byla nucena otevřít oči. I když nebylo lepšího probuzení, radši bych ještě spala. Ležela jsem mu na hrudi a cítila každý jeho pohyb. Sebemenší záchvěv. Zaposlouchala jsem se do zvuku jeho srdce. Pravidelných přírazů. Jeho hruď která se nadzvedla při každém nádechu. Byl tak sladký když spal. O tomhle bych neměla přemýšlet! Nesmím mu propadnout. Teda...ještě víc. Kdy si to konečně uvědomíš? K němu nejde cítit jen přátelství.
ČTEŠ
Doll
RomanceDokáže odolávat nátlaku Justina? A co se stane když podlehne? Může se Justin změnit? Nebo pro něj Caroline zůstane jen další trofejí...