Vystoupila nápadně rychle. Sotva jsem stačil zachytit její ruku, ale povedlo se mi to. Znovu jsem si ji stáhnul k sobě do auta. Nechápavě se na mě podívala. A ruku kterou jsem stále držel si otočil dlaní nahoru. Vytáhl fix a napsal na ni svoje číslo.
Jen na mě mrkla a vystoupila. Díval jsem se za ní dokud nezašla do dveří. Potom jsem se rychle rozjel k domovů.•Caroline•
Sakra, sakra, sakra! Ne! Nesmím si ho pustit k sobě. Jeho ne! Skvělý a ještě k tomu mluvím sama se sebou! Jsem cvok!
Jen jsem nad svojí stupiditou protočila očima a rychle utekla do svého pokoje.
Mám si ho uložit? Ne? Jo? Nakonec jsem popadla mobil.
Justin *** *** ***.
A mobnil zamkla. No? Ani to nebolelo! Rozhodla jsem se dát si sprchu. Ještě že mám vlastní koupelnu. Pomalu jsem vstoupila do sprchového kouta. Chladné dlaždičky mě studily do nohou. Rychle jsem na sebe pustila příjemně teplou vodu. Mmm. Miluju vodu. Nandala jsem si svůj čokoládový šampon na vlasy a jemně vmasírovala do pokožky......************
Zrovna jsem vešla do pokoje když mi zadrnčel mobil. Kdo mi může psát? S domněním že mi napsal otec jsem otevřela SMS.
Zítra tě odvezu do školy.
Kde vzal moje číslo?! Ne! Tohle už není normální.
Kde si vzal moje číslo?!
Opravdu mě to zajímá.
Tajemství :)
Tohle už je divný. Hodně.
Justine!
Začínám se bát. Vůbec nevím co je zač. A čeho je schopný.
•Justin•
Musel jsem ji vyhnat z hlavy. Oblékl jsem se a vyrazil do baru.
"Vypadni." zasyčel na tu holku u mých nohou a hodil jí peníze.
Opět jsem se odebral k baru.
"Vodku!" zakřičel jsem na barmana. Vypil jsem ji dodna a pokynul pro další.Už jsem přicházel do stavu opilosti. Skvělý, neuvědomil jsem si že tu jsem autem. Kreténe! Naštěstí to není tak daleko. Proto jsem se vydal pomalým krokem k domovu. Měl jsem ale trochu upito a proto místo domů jsem dorazil ke Carol. Ani nevím jak se to mohlo stát. Po stromě jsem vyšplhal až k jejímu pokoji. Tiše zaklepal na okno. Seděla na posteli a něco si četla. Okamžitě vzhlédla od knížky a pomalým krokem se vydala k oknu. Otevřela ho s výrazem naprosté nenávisti.
•Caroline•
"Carool!" zařval.
"Pšššš! Lidi chtějí spát!" s tím jsem ho vtáhla do pokoje.
"Ouu! Ty dračice." a mrknul. Měl celkem dost připito.
"Co tu děláš?!"
"Já-já nevim." u toho se začal blbě smát.
"Jak daleko odsud bydlíš?"
"Daleko..." přiznal. Jen jsem protočila oči. Mělo by mi to být jedno, ale nechtěla jsem ho pustit v tomhle stavu ven.
"Ustelu ti na zemi." na to jen kývnul. Vytáhla jsem spacák o hodila ho na něj. A teď už spát. Zhasla jsem lampičku. Moje postel se prohlásil pod jeho vahou. Lehl si ke mně pod deku a přitáhl si mě za bok.
"Justine?!"
"Hmmm?" zavrněl. Radši jsem ho nechala být a usnula.
ČTEŠ
Doll
RomansaDokáže odolávat nátlaku Justina? A co se stane když podlehne? Může se Justin změnit? Nebo pro něj Caroline zůstane jen další trofejí...