*Perspectiva tatălui lui Adrian*
-Adrian,nu vei merge la bal cu aceasta fata!Vei merge cu Chleo!
-Tata,nu vreau sa merg cu Chleo la bal,eu vreau cu Marinette!*îmi răspunde**Perspectiva lui Adrian*
O iau pe Marinette de mana si urc cu ea in camera mea ignorând țipetele tatălui meu.
-Marinette îmi cer scuze pentru tatăl meu.*incerc eu sa îmi cer scuze*
-Nu este nimic daca nu ma place!
-Lui orcum nu ii place nimic.
Imediat după discutia mea cu Marinette apare tata care ne anunță ca aceasta(Marinette) trebuie sa plece.O iau de mana si o conduc pana la usa.
-Pa Marinette!Ne vedem diseară!*ii spun si după o pup pe obraz*
-Ok!Pa Adrian!*Perspectiva lui Marinette*
După ce plec de la Adrian,primesc un mesaj de la Chat Noir.Ma preschimb in Ladybug si plec sper locul de intalnire cu Chat Noir.Ajung acolo si il vad lupatanduse cu cineva,îmi dau seama ca aceea fata era Chleo.Se pare ca era sub influența domnului Akuma.Chleo/Antibug (fiind obsedată de Ladybug) încearcă sa il atace pe Chat Noir dar intervin eu cu yoyo-ul meu si ii opresc atacul.
-Mersi domnița mea!
-Oh...Chat Noir încetează cu flirtatul...măcar astazi.
-Nu ma pot abtine.*îmi răspunde aceasta*
După ce reusesc sa o imobilizez,ii iau cercei si eliberez demonul Akuma.
Este ora 18:30.Oh nu!!La ora 19:00 începe balul.Alerg sper baie ,ma aranjez dau buzna in dulap ca sa pot sa îmi iau rochia,îmi pun pantofi si pornesc spre scoala.Acolo il vad pe Adrian care ma astepta cred ca de ceva vreme.Ma apropi de el dar sunt trasa de mana.In spatele meu era.....