*Perspectiva lui Marinette*Mai sunt 3 zile pana la sfarsitul anului scoalar.Anul acesta îmi voi face curaj si am sa il invit pe Adrian,bineinteles am sa fiu încurajată de prietena mea cea mai buna,Alya.
Ajung la scoala si o vad pe Chleo vorbind cu Adrian.
*Perspectiva lui Adrian*
O vad pe Chleo venind spre mine urmată de 'prietena'ei Sabrina.
-Buna Adrian!*ma saluta Chleo*
-Aa...Buna Chleo!
-Adrian ai vrea sa vi cu mine la bal?
Nu as vrea sa fiu nepoliticos dar nu prea ma simt bine sa merg la balul de anul asta.
-Chleo îmi pare rău dar....nu vreau sa merg la bal!
Aceasta se îndreaptă catre usa si o tranteste,probabil era suparata pentru ca i.am refuzat invitatia.In momentul acela o vad pe Marinette intrând in clasa.
*Perspectiva lui Marinette*Il vad pe Adrian cum ma priveste.Simt cum ma inrosesc.Ma apropi de el si il salut.
-Buna Adrian!*il salut si in acelasi tipm ii fac cu mana*
-Buna Marinette!
In momentul acela intra profesoara pe usa.In tipm ce profesoara de chimie preda,eu ma tot gândeam cum sa il invit pe Adrian la bal.De fiecare data cand sunt langa el spun numai prosti.Alya va merge cu iubitul ei Nino.Iar eu încă ma gândesc ce sa fac!Ce sa fac!!
Ziua s-a terminat repede!Ajung acasa si ma asez la birou.Când de odată aud o voce pitigaiata.
-Hei Marinette!*era Tikki*
-Oh...buna Tikki!
-Ce s-a intamplat Marinette?De ce esti asa de trista?
-Pentru ca...Tikki ma tot gândesc cum sa il invit pe Adrian la bal...dar nu stiu cum!*ii raspun lui Tikki*
-Oh Marinette!Ar trebui sa te culci este tarziu.
Tikki avea dreptate este ora 22:30.Ma asez pe pernele mele moi si ma invelesc cu pătura mea calduroasa.