*Perspectiva lui Marinette*
-Buna Adrian!
-Buna Marinette!*îmi răspunde el posomorat*
-Aaa....Adrian mai este o zi pana la bal.
-Scuze Marinette dar nu am dispoziția necesara sa merg la bal.Auzi....Marinette pot sa iti pun o intrebare?
-Da desigur!
-Ai fost vreodata îndrăgostită de cineva care nu sti daca simte la fel?
Întrebarea lui ma pus pe gânduri.Adică asa este situația mea.Sunt îndrăgostită de el dar eu nu stiu daca el este îndrăgostit de mine.
-Adrian,daca ai ceva pe suflet vorbeste cu cineva cu siguranta exista o persoana care sa te inteleaga.
Acesta se ridica de pe banca se apropie de mine,ma pupa pe obraz si îmi sopteste usor un 'Multumesc' după care pleaca.Ma simteam cea mai fericita persoana din lume,chiar daca stiam ca gestul a fost doar între prieteni.
Merg spre casa.Urc in camera mea si ma asez la birou pentru a mai face niste schițe,cand deodată intra mama si îmi lasa câteva fursecuri pe o farfurie si o cană cu lapte.Dapa ce am mâncat,m-am băgat in pat si m-am lăsat purtată de lumea viselor.
Ma trezesc dimineata si îmi verific telefonul si in acel moment vad un mesaj de la Adrian in care scria "Vrei sa fi partenera mea la bal?".Când am vazut mesajul am inceput sa sar prin camera spunând"Da da da".
După vad un bilet tot de la Adrian in care scria ca la ora 13:00 sa fiu la el acasa.
Pun repede mana pe telefon si o sun pe Alya,care este partenera lui Nino la bal.☆Convorbire telefonica☆
-Alo? Alya?
-Buna Marinette!Ce s-a intamplat?
-Adrian ma invitat la bal!*ii spun eu entuziasmata*
-Ma bucur Marinette!
-Alya ma poți ajuta sa îmi aleg rochia?
-Da!Vin imediat la tine!
☆Convorbire telefonică inchisa☆In mai putin de 10 minute Alya era deja la mine.După aproximativ 30 de minute am gasit o rochie superba.
Am plecat spre casa lui Adrian deoarece era 12:45.Ajung in fata usi si Adrian îmi deschide si ma invita înăuntru.In acel moment apare si tatăl lui Adrian.Adrian ma prezintă ca fiind partenera lui la bal.Tatăl sau s-a uitat urat la mine.*Perspectiva tatălui lui Adrian*
Ma uităm la partenera fiului meu,si atunci vad cum după părul ei iese o chestie mica si colorată.