*Cu câteva ore in urmă*
*Perspectiva lui Adrian*
Nu prea mă simt în largul meu așa că mă decid sa plec acasă.Pe drum mă tot gândesc la tot ce s-a întâmplat în ultimele zile.Marinette e Buburuza?Cum e posibil sa fiu îndrăgostit de doua identități diferite dar totuși aceași persoana?Fara sa-mi dau seama am ajuns acasă.Nici bine nu intru in holul principal al casei că imediat apare tata.
-De ce ai venit așa de devreme de la scoala?*mă întreabă el cu o expresie ce ar trebui sa arate îngrijorarea dar nu îi reușește*
-Ce îți pasă ție?Nu te-a interesat de mine atâția ani după ce mama a murit.
-Cum îți permiți sa-mi vorbești așa?Sunt tatăl tău!
-Scuteste-ma!M-ai întrebat vreodată cum mă simt,ce fac,daca sunt bine,daca am prieteni,daca vreau să îmi petrec timpul cu tine??Am avut o iubita,ai știut s-o gonești și să o faci sa se simtă nedorita.M-am despărțit de ea,nici macar nu ti-a pasat sa vezi cum mă simt,daca am inima zdrobită.De când a murit mama,nu ai fost niciodată langa mine,m-am descurcat singur cu toate.Mă doare inima sa ii spun aceste cuvinte,dar este adevărul.Dupa ce termin de aruncat aceste vorbe,fug în camera mea și închid rapid ușa.
-Hei,pustiule!Cum ești?*mă întreabă Plagg*
-Cum sa fiu?!Toate lucrurile merg prost în ultimul timp.Buburuza,Marinette și acum chiar și tata.Ma simt atât de singur.
Mă arunc în pat iar Plagg oftează și mi se alătură.*Perspectiva lui Gabriel*
Nu-mi vine sa cred vorbele spuse de fiul meu.Intr-adevar după moartea mamei lui l-am neglijat total și nu i-am acordat atenția cuvenita.Incerc sa fac tot ceea ce e mai bun pentru el și familia noastră,deși el nu știe adevărul despre mine și ceea ce fac eu.
Ma așez ușor pe scaunul biroului și pe geamul din sticla apare un fluture negru.Acesta pune stăpânire pe o poza de-a mea cu Adrian.
-Buna,eu sunt Howk Moth!Vorbele fiului tău sunt dureroase,da-mi voie sa te ajut sa răspândești aceeași durere.In schimbul acestui lucru,tu îmi vei aduce miraculoși Buburuzei și Chat Noir.
-S-a făcut Howk Moth!Acum am devenit Incendiatorul.
Cu ajutorul acestor puteri,răspândesc durere și suferinta,ceea ce îmi aduce o plăcere fantastica.
Ajung in fata casei mele,acolo o văd pe Buburuza iar în dreapta ei îl văd pe fiul meu.Il privesc cu tristete și mă îndepărtez de ei.I-am făcut destul rău lui Adrian,nu as suporta să îl fac să sufere mai rău decât am făcut-o până acum.