C:Lia,Lia...
Lia:Da,ce sa întâmplat?
Criss:Ce sa întâmplat! tu te holbai la acele mașini.
Lia:Ce, nu eu nu mă holbam la ele.
Criss:Da, fix și așa.
Lia:Hai să o lăsăm balta. Criss mergi cu mine în clasă sau stai aici în parcare.
Criss:Vin,stai un pic.
Lia:Bine. Dar pentru ce?
Criss:Lia uitate în colo.
Când m-am uitat am văzut cum din toate mașinile au eșit 8 băieți și 4 fete care arătau super la moda. Dintrodată, clopoțelul a sunat și toți elevii s-au adunat în fața școlii pentru careu. Pe ușa a intrat detectoarea școlii, adică mama mea. Ea și-a început discursul pentru noul an școlar iar eu muream de plictiseala. Simt cum cineva mă pisica de mină și eu scot un sunt ciudat,, Auu".
Conversație :
Lia:Criss asta a durut. Ce sa întâmplat?
Criss:Taci,și uitate în colo,toți băieții se uita la tine.
Când m-am întors inima mea a început să bată tot mai tare din cauza ca toți se uitau la mine.
Conversație :
Lia:Criss de ce se holbează ei așa la mine.
Criss:N-am idee, dar băiatul care sta rezemat de mașina sa este atractiv.
Lia:Mai taci,te rog frumos. La ce te gândești domnișoară?
Criss:La multi,dar ce?
Lia:Nimic.
Criss:Of,doamne vine în coace cu încă doi băieți.
Lia:Liniștește, sunt doar niște oameni.
Criss:Niște oameni! Tu nu vezi ce bine arata.
Lia:Bine, arata super nu neg acest lucru dar hai să plecăm în clasă.
Criss:Eu plec la mașină, bine.
Lia:Ok.
După ce Criss a plecat, eu m-am dus la dulap pentru a-mi lua cărțile. Cît stăteam eu așa vad cum un băiat nui dădea pace unei fete.
Conversație :
Lia:Hei,las-o în pace.
Băiatul:Taci,și căutați de drumul tău.
Lia:Domnule bosumflat în aceasta școală pentru violenta ți se dă amendă și tot anul detenție.
Băiatul:Ha,ha,ha tocmai tremur de frică.
Lia:Ha,ha. Halal actor mai ești. Dacă ai nevoie de ajutor sala de actorie este la al treilea etaj ușa cu numărul 213.
Băiatul:O,super, dar tu vei fi acolo.
Lia:Pe tine nu te interesează.
Băiatul:O,fii mai drăguță.
Lia:Dar tu meriți?
Băiatul:Daaa.
Lia:Pff.
M-am întors dar n-am făcut nici un pas deoarece am fost prinsă de braț și întoarsă înapoi, am simțit o durere de spate pentru ca m-am lovit de dulap.
Conversație:
Lia:Tu ești nebun! Data de pe mine idiotule.
Băiatul:Uite, dacă vrei să mă dau de pe tine îmi răspunzi la doua întrebări.
Lia:Dar dacă nu vreau.Atunci ce îmi vei face.
Băiatul:Te voi săruta.
Lia:Pff.
El se apropia de mine atît de mult că îi simțeam respirația și fără să obser buzele sale le-au atins pe amele. Eu îl înping și nu îi răspund la sărut. El mă ține de mină și zimbește.
Conversație:
Lia:Ești prost ori te faci?
Băiatul :Eu sunt normal, doar răspunde-mi la doua întrebări.
Lia:Bine, dar dă-mi drumu că mă dor încheieturile.
Băiatul:Ok.
Lia:Deci care este prima întrebare.
Băiatul :Cum te numești?
Lia:Stop,tu ai făcut toate aceste lucruri doar pentru a-mi ști numele.
Băiatul:Da.Hai răspunde-mi.
Lia:Bine, mă numesc Lia.Urmatoarea întrebăre.
Băiatul:Frumos nume.Eu ma numesc Shawn și am 17 ani,dar tu citi ani ai.
Lia:17.Acum ești mulțumit că ți-am răspuns la întrebări.
Shawn:Da și sper să ne mai vedem.
Lia:Eu nu mai vreau să te văd.
El sa dat de pe mine și eu am plecat cu pași rapizi în clasă unde am dat de Criss.Clasa era aproape goală. Conversație :
Criss:Hei, unde ai fost?
Lia:Am dat de Shawn, băiatul care stătea lingă mașina lui și care este nou.
Criss:Oau!Și ce sa întâmplat.
Lia:Eu i-am povestit totul cum a fost, ea rămânând cu gura deschisă.
Criss:Se pare că te place.
Lia:Să nu te aud ca m-ai spui asta vreodată, bine. Spun eu supărată.
CITEȘTI
O Adolescenta
Teen FictionSalut mă numesc Lia și am 17 ani am o familie obișnuită, m-ai pe înțeles mama este detectoare la școala în care învăț iar tata este șeful la departamentul de politie și am un frate mai mic cu vârsta de 15 ani deci familie obișnuită după părerea mea...