Mințită

131 7 2
                                    

Dimineața...
Mă scol din cauza razelor de soare și de odată toate imaginile de aseară au început a se deruleze în fața mea. Nu puteam să cred că Niall ma sărutat și mi-a făcut complimente dar cel mai rău era că mie mi-a plăcut foarte mult timpul pe care l-am petrecut cu el.Ma scol lenesa din pat si plec sa imi fac rutina de dimineata.Intru in baie si dau drumu la apa,pina ce se incalzeste eu imi dau jos hainele de pe mine dupa care intru in baie.Las ca picaturile de apa sa imi relaxese corpul.Imi i-au șamponul meu preferat care are un miros de mentă și începe a i-l întinde pe tot păru, după las ca apa caldă să i-l unde pentru a-l curăța. Apoi îmi iau gelul și îl întind pe tot corpul meu firav și micuț.Opresc apa și îmi înfășor un prosop în jurul meu. Ies din baie și plec spre dulap pentru a-mi lua niște haine. Îmi i-au o pereche de pantaloni scurți și un maiou până tot scurt, astfel mi se vede abdomenul și toți pot vedea ce corp am eu.Cred că mă considerați vreo fifi dar eu nu sunt asa por aceste haine deoarece afara este foarte cald chiar dacă sunt în a doua săptămână din septembrie.
După două ore :
Trrrr,Trrrr.
Conversație :
Lia :Alo.
Criss :Alo,Lia poți să vii până la mine. Spune printre suspine.
Lia:Da,voi fi în 10 minute. Spun repede și închid.
Cobor pe scări și ies afară în grabă După 10 minute :
Bat la ușă și fratele lui Criss mi-o deschide și mă invită înăuntru. Nu spun nimic și urc pe scări sus și merge spre camera în care era Criss. Bat în ușă și primesc un " intră ".Deschid ușa iar pe pat stătea Criss, prin cameră erau multe șervețel și o atmosfera nu foarte plăcută.
Conversație :
Lia:Hei!Criss ești bine.
Criss :N-uu! Taylor este problema.
Lia:Ce?Dar ce sa întâmplat? De ce ești tristă?
Criss :Ieri la petrecere Taylor ma sărutat și mi-a spus că mă place. Eu eram uimită de cuvintele lui dar nu reușisem să îi răspund că plecase. După un timp am început să îl caut...
Lia:Shh.
Criss :L-am cauta peste tot dar când am intrat în prima cameră l-am găsit suit peste Tina și erau pe jumătate goi. El când ma văzut sa sculat de pe ea dar nu-l lăsasemi să facă ceva pentru că lacrimile au început a se prăbuși peste obrajii mei.Taylor rămăsese încremenit iar eu am luat-o la fugă. Ma mințit Lia când mia spus că mă place și eu l-am crezut deoarece eu chiar am sentimente pentru el. Sunt o proasta pentru ca l-am crezut și că am sperat că între noi poate sa fie ceva mai mult decât prieteni.
Lia:Nu spune asa, El este un idiot cu literă mare.
Criss :Știu, dar acum ce mă fac. El ma văzut că am plins și că am fugit de la petrecere.
Lia:Criss, chiar nu știu dar vom găsi noi o soluție. Bine!
Criss :Da.Poti să îmi aduci un pahar cu apă, te rog frumos.
Lia:Desigur, frumoaso.
Eu mă scol de pe pat și văd cum pe obrajii ei apar niște lacrimi.

După cinci ore :Lia:Pa să ai grijă de ea Nick

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

După cinci ore :
Lia:Pa să ai grijă de ea Nick. Vă pup 😘.
Ei:Pa Lia.
Ies pe ușa și merg pe cărare dar dintr-o data o mașină foarte cunoscută îmi atrage atenția. Era mașina lui Niall,parcată lingă casa Tinei. Curiozitate mă roade pe dinăuntru și plec să văd ce dracu caută elaici.Mă apropii de geam și rămân fără cuvinte. Niall o ținea în brațe pe cumva aia și se lingeau ca niște animale. Nu am observat că aveam ochii înlăcrimați,fără să mă mai gândesc mult mă întorc și fug sper casă cu mii de lacrimi pe obrajii mei. De ce mă doare inima? De ce îmi pasă? De ce mă simt mințită și umilită?De ce?Aceste întrebări mă rodeau pe dinăuntru iar eu habar n-am de ce mie îmi pasă. Nu am observat când am ajuns acasă. Am plecat la mine în cameră, m-am trântit în pat și am început să plâng mai tare pentru că ca și Criss eu tot aveam și am niște sentimente pentru Niall dar el doar se joacă. Lui acest joc cu mine nu o sai meargă. Pregătesc Niall Horan ca joaca de abia începe, idiotule. Fără ca să vreau somnul ma cuprins iar eu am intrat în lumea viselor.

Hei!Știu că nu am postat de mult și îmi cer scuze dar promit că de acum o să încep a scrie mai mult.

O Adolescenta Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum