Am parcat mașina lunga vila unde avea loc petrecere și înainte ca să ne dăm jos din ea, eu și Criss am tras aer adânc în piept. Vila era foarte mare iar muzica era perfectă. Pe cărare care ducea înăuntru se aflau adolescenți beți care de abia dacă puteau sa meargă. Când am intrat muzica se auzea foarte tare. Criss mi-a spus că pleacă până la baie lăsându-mă singura într-o mulțime de adolescenți beți. Eu am plecat la bucătărie pentru a lua ceva de băut. Deschid frigiderul și iau o sticlă de bere dar când închid ușa de la frigider în fața mea stătea Niall.
Conversație :
Niall:Hei!De când ai venit?
Lia :Salut. Acum vreo 5 minute în urmă.
Niall :Cum ți se pare petrecerea? spun cu un zâmbet pe fata.
Lia :Este super tare. spun și îi zimbesc.
Niall :Mersi. Vrei să dansam?
Niall ma întrebat dacă vreau să dansez cu el. Mi se pare ciudat.
Lia:Nu.spun și Niall a rămas surprins dar pe față ia apărut rapid un zâmbet.
Niall :Tu ai spus nu!
Lia:Da.
Niall :Da.
Lia :Nu.
Niall :Apu da sau nu.
Lia :NU.
Niall :Pff.Vom mai vedea noi.
După ce și-a terminat fraza eu am ești din bucătărie dar am fost luată pe sus de Niall.
Conversație :
Lia:Niall dă-mi drumu. Spun lovindu-l cu pumnii în spate. El nici o reacție. Niall te urăsc.
Niall :Gata, gata te dau jos.doar dacă vei dansa cu mine.
Lia :Pff.Bine.
Niall :Bravo.
El ma lăsat jos și de odată muzica se transforma în una lenta. Niall ma tras mai aproape de pieptul lui, eu punândumi minele pe pieptul lui. Niall mi-a șoptit la ureche să nu îmi fie frică. Eu am plecat capul dar el mi-a apucat bărbia și mi-a ridicat-o astfel încât eram față în față. N-am apucat sa spun ceva deoarece Niall mi-a pus degetul lui pe buzele mele,,Shh''.Am incep a ne misca pe muzica lenta.Eu mi-am minele dupa gitul lui iar el a zimbit.Nici unu dintre noi nu spunea nimic,linistea a dominat asupra noastra dar Niall a sparto spunind ca sunt frumoasa si deferita de celelalte fete.Eu mi-am aplecat capul in jos petru ca m-am inrosit insa Niall mi la ridicat si buzele lui au facut contact cu ale mele intun sarut dulce si plin de pasiune.El s-a indepartat un pic de mine petru a imi vedea reactia pecare o aveam.Eu eram socata de jestul lui Niall si nu stiam ce sa fac.,,Imi pare rau''spune Niall si pot observa ca chiar ii pare rau dar eu nu vroiam ca lui sa ii para rau ca ma sarutata si in acel momenet am facut un lucru la care nu ma puteam astepta nici eu.I-am sarit in brate si l-am sarutat.El nu mi-a raspuns din prima la sarut dar a intele si a incepu sa-si plimbe milnele pe suldurile mele eu gemund la atingerele sale.Niall a zimbit in timpus sarutului iar eu am facut la fel.Dupa ce rupem sarutul amindoi rasuflam din greu si zimbiam ca nebuni de momentele care au avut loc numai ce.
Muzica a devenit din nou puternica iar eu cu Niall am esit afara pentru ane plimba prin gradina.Nimeni nu spunea nici un cuvint.Afar se lasase mai frig iau eu incepeam sa simt cum ma cuprinde frigul. Fara sa atrag vre o atentie Niall mi-a pus pe umeri jacheta lui,dupa care ma sarutat.Toata seara a fost foaret atent cu mine si se comporta frumos spunindimi ca sunt foarte,foarte frumoasa,ca richia pe care o purtam imi statea foarte bine si alte chestei.Tot Niall ma adus acasa si ma pus in pat urindumi noapte buna.
CITEȘTI
O Adolescenta
Teen FictionSalut mă numesc Lia și am 17 ani am o familie obișnuită, m-ai pe înțeles mama este detectoare la școala în care învăț iar tata este șeful la departamentul de politie și am un frate mai mic cu vârsta de 15 ani deci familie obișnuită după părerea mea...