Dupa 10 minute...
Stateam in banca si ma gindeam la fata pe care a facuto Naill cind i-am spus ca eu nu-l vreau .Avea o fata de milioane daca avea sa participe anul acesta la concursul CEA MAI SOCATA FATA DIN LUME avea sa cistige cu adevarat oscarul pentru aceasta.Dar pe cine mint eu cind el ma sarutat mii de fiori mi-au trecut pe sira spinarii,atunci tot timpul din lume parca intepinise.Am fost trezita de clopoțelul care sunase. Părăsesc clasa de engleza și plec spre dulapul meu. Când am ajuns Criss era deja acolo.
Conversație :
Criss:Hei!spune ea.Lia:Salut, ce faci?
Criss:Totul este bine dar la tine?
Lia:Bine. Am observat că Criss se uita în spatele meu. Curiozitate ma minca pe dinăuntru. M-am întors și am dat de doi ochi albaștri care mă priveau cu răzbunare.După câteva secunde Niall a început să facă pași sper mine, eu m-am întors și am luat-o la fugă pe coridoarele școlii dar am fost oprită și împinsă pe jos.Cind m-am uitat în sus mi-am dat seama că m-am lovit de cineva. Era un băiat de vârstă mea, bine făcut cu parul castaniu,, cam ca și la Justin Bieber "Mi-am ridicat privirea spre el și am dat de două cascade de ciocolată. El mi-a dat mină ca să mă ridic iar eu am nu am ezitat.
...:Hei!Ești bine, nu te-ai lovit?
Lia;Da sunt bine.Scuze nu te-am vazut ,nu am vrut sa dau peste tine.Spun eu unpic rusinata de situitie.
....;Nu este numic te inteleg se vede ca te grabeia udeva de alergai asa pe coridoare.Imi spune el cu o voce linstita si calma.,,Offf,imi cer scuze ca nu m-am prezentat de la bun inceput eu ma numesc Alex dar pe tine cum te chiama.Ma intreaba cu un zimbet pe fata insa nu era sa de atragator ca si alui Niall.STOP.De ce ma gindesc la idiotul ala...pentru ca te atrage...imi spune constiinta mea .I-an ma taci dracului odata...asvrea eu dar suntem aceeasi persoana asaca daca tac eu taci si tu,apropo ALEX te-a intrebat ceva.Tu ni-a de gind sa ii raspunzi ....
Lia;Mmm,eu manumesc Lia.Spun si pe fata lui apre iarasi acelasi zimbet de mai demult.
Alex;Frumos nume pentru o fata la fel de frumoasa.Uite daca nu te deranjeaza poti sa imi dai numarul tau de telefon.Spun el un pic rusinat dar tot odata increzut in cuvintele sale.
Lia;Da.dupa ce am facut schimb de numere el ma sarutat pe obraz si a plecta la ora pe care o avea adica matematica.Eu insa evam sportul si ce-l mai rau lucru este ca si Niall tot il are asta inseamna ca trebuie sa infrunt realitatea si sa merg la ore.Inainte ca sa perg pe terenr m-am schimbat in alte haine.M-ia luat o pereche de pantaloni destul de scuriti si un maiou curt care lasa sa se vada cele 6 patratele pe care le aveam ,nu se observau asa de tare insa se vedeau .Dupa ce am terminat cu aranjare am lpecat pe stadion .Cind am intrat toate privirile erau pe mine.Nu ma mira lucrul aceat dar tot nu ma simteam prea bine deoarece toti baietii se euitau la mine cu gurile cascate.Dintr-o data simt daua miini care s-au asezat protectiv pe talia mea.Mii de fiori m-au trecut in acel moment.In urmatoarea clipa am simtit mici saruturi pe git dupa care pe umar .Nu stiu ce ere cu mine dar nu ma puteam misca parca incremenisemi pe loc.Nu stiu cine facea lucrul acesta dar nu vroiam sa se opresca insa din pacate eram la scoala .M-am intors si atunci inima mi s-a oprit in loc persoana care ma facea sa ma simt atit de bine era....
CITEȘTI
O Adolescenta
Teen FictionSalut mă numesc Lia și am 17 ani am o familie obișnuită, m-ai pe înțeles mama este detectoare la școala în care învăț iar tata este șeful la departamentul de politie și am un frate mai mic cu vârsta de 15 ani deci familie obișnuită după părerea mea...