Nu cred...

97 5 0
                                    

...era nimeni altul de cit Niall.El se uita adânc în ochii mei timp de vreo zece secunde după care a zimbit mândru de ce-ai ce a făcut.

Niall poveste...

După faza cu sărutul din cabina servitoarei și plecarea ei de acolo lăsându-mă confuz și cu o inflatură în pantaloni credeam că îmi ies din minți deoarece nici o fată nu ma refuzat. Toate fetele când mă vedeau stăteau cu ochii pe mine până le-o trăgeam la toate însă ea este diferită de către celelalte. Ea nu se lasă ușor și asta mă inervează la culmea. Trebuie să fie a mea și va fi cu siguranță. Nu voi lăsa pe nimeni să o atingă înafară de mine.

După ce a

terminat ora de istorie am ieșit din clasă val vârtej. Toți elevii se dădeau din calea mea deoarece eram supărat dar și inervat din cauza sărutului. Nu pot spune ca nu mi-a plăcut ba chiar mi-a plăcut al naibii de mult să îi simt buzele ei dulci, moi și așa perfecte peste ale mele.

Mergeam grăbit spre dulapul ei dar m-am oprit pentru că am văzut că vorbea cu o prietenă de a ei. După trei secunde ea se întoarce cu fata la mine și zâmbetul ei dispare încet de pe fața ei cea frumoasa.

Am început să fac pași rapizi spre ea însă a luat-o la fugă pe holurile pline cu elevii. O strigam ca să se oprească însă nu mă asculta. Bine vrea să jucăm dur așa o să și fie. Plec spre vestiar pentru a mă schimba în haine de sport. Înainte că să apăs pe minerul de la ușă cineva mă strigă,, Niall,Niall...,,Puteam să recunosc acea vice pițigăiata de la o poștă.

Dupa ce Niall a sarutato pe Lia si ea sa intora la el....

-Hei,iubire ce faci ,de stai cu urita asta .spune Tina .

-1 Eu nu sunt ,,iubitul''tau ,2 singura urita de aici esti tu si 3 sa nu te m-ai vad prin prejma ei sau a mea ,mai inteles.spun eu cuvintele raspicat...

-Aaaa dar cum poti sa stai cu ea cind noi doi ne-am sarutat salbatic de fata ei si ina m-ia si traso .Asta o mai tii minte.spune dupa care ince sa ma sarute.Eu nu am intrerupt sarutul dar am vazuto pe Lia cu a fugit la prietenii ei.

Am inpinso pe tirfa de Tina si am inceput sa o strig insa ea nu imi raspunde.Mergeam in partea ei si odata ajuns am apucato de maina si am luato-o pe sus dupa care am dus-o pe ea in vistiear.Am puso pe picoarele ei.Ea a inceput a da cu pumnii in pieptul meu.Eu i-am oprit loviturile si am inbratisato.Simteam ceva ud pe tricoul meu .O,nu ,nu ,nu..ea nu pote sa plinga din cauza mea.Stop de ce ma gindsc la sentimentele ei .Eu nu am sentimente pentru nucin o fata.Of ,firar dar este asa de trista ,mi se rupe inima sa o vad cum ea plingind mai ales din cauza mea.Nu rezistat si iam luiat fata in palmele mele srutindui buzele foarte usor si tandru.

-Lia,nu mai plinge. Te rog mult.spun si ii sterg lacrimile care se scurgeau pe obrajii ei cei fini .

-De ce te comporti asa cu mine,de ce.spune ea incet cu un glas scazut.

-De ce ,ce.spun eu catre frumoasa din fata mea.

-De ce te-ai comportat cu mine frumos la petrecer,spunind diferite cuvinte dulci si fromoase doar pentru a m-io trage .spune ea si imi da mainile jos de pe fata ei.

- Nu ,nu,.Cum poti sa crezi asa ceva .spun eu

-Niall eu stiu ca ti-a traso cu Tina,Am vazul asta cu ochii mei,asta sa intiplat dupa petrecere urmatoarea zi.spun su plingind mai departe.

-Lia,eu...eu....Uite ascultama....dar am fost intrerupt de ea.

-Nu ,tu sa ma asculti Niall.Inainte ca voi sa va o trageti Tina sa sarutat cu Taylor.apune ea iar au ram socat ,Tirfa dracului.

-Uite,scuzama dar eu.....dar am fost intrerupt de palma ei care a facut contact cu fata mea.

-Taci ,te rog doar taci .Hai sa ne prefacem ca nu ne cunoastem, ok.Eu nu te mai cred.

-Nu ,te rog nu fa asta.spun eu si pentru prima data am sintit un gol in stomac cind ea a rostit acele cuvinte.Oare ce este cu mine,de ce ma simt gol pe dinauntru.

Ea ma inpis si a trecut pa linga mine fugind cu mii de lacrimi pe fata ein perfecta.Nu m-am putut abtine si am inceput sa dau cu picoarele in scaunile care se aflau acolo si cu pumnii in perete mina nu sa deschis isa si pe ea a interat Taylor.El ma intrebat care este problema dar nu iam raspum.Eu doar am iesit pe usa cu gindul la ea.

O Adolescenta Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum