Ştiți genul ăla de prietenă care te lasă in lumina soarelui când se îndrăgosteste de un băiat ?
Mda...exact asa a devenit cea mai bună prietenă a mea, sau mai bine zis fosta cea mai bună prietenă , Angela. După moartea fratelui meu doar ea îmi era alaturi. Toți credeau că eu mi-am omorât fratele, pana si parintii mei credeau asta. Dar el fusese omorât din cauza mea...
Totul s-a întâmplat acum 2 ani când iubitul meu, Frankie, care "ma iubea enorm" a vrut sa facem dragoste ,dar l-am refuzat, a vrut sa ma forteze sa ma culc cu el amenintandu-ma cu pistolul, dar fratele meu,Alex a dat buzna in camera mea si la doborat la pământ . Fostul meu iubit a plecat atunci jurandu-mi ca se va intoarce si se va razbuna. Nu l-am crezut stiind ca el era un mare mincinos cand venea vorba de ținutul promisiunilor.
Alex mă însoțea peste tot ,era ca un gardian, dar peste cateva zile cand ne intorceam de la liceu a aparut fostul cu inca cativa prieteni batausi in urma lui, amenintandu-ne cu pistolul. Eram profund mirată deoarece Frankie chiar s-a ținut de cuvant. Fara sa apuc sa zic ceva, Alex s-a pus in fata mea luandu-se la bataie cu ei. Am incercat sa-l trag de acolo,sa fugim dar n-am reusit...a strigat doar "Fugi!!!" In momentul acela am incremenit vazandu-i expresia de pe chip, insangerata si plina de furie.
Ceea ce m-a trezit a fost o impuscatura urmat de un tipat..Alex trase in piciorul unui bataus si acela a fost momentul cand am luat-o la fuga. Am vrut sa cer ajutor, dar fiind o zona destul de abandonată nu era nimeni sa ma ajute, asa ca am sunat la politie dar n-am apucat sa termin apelul deoarece cineva m-a lovit in cap si am cazut. Era Frankie...ma tragea de par ordonandu-mi sa ma supun si sa-i cer iertare. Il vedeam pe Alex alergand cu pistolul in mana, dar nenorocitul l-a auzit si l-a impuscat de 2 ori. Atunci am tipat, m-am zvarcolit cat de tare am putut reusind sa scap de el lovindu-l sub centura. I-am luat pistolul si l-am indreptat catre el...atunci s-au auzit sirenele iar el a luat-o la fuga. Am fugit catre Alex si am inceput sa plang in hohote cerandu-i sa-si deschida ochii si sa reziste...el a tusit si s-a uitat la mine spunandu-mi foarte ragusit "Ai grija de tine surioaro". A mai tusit de cateva ori si dintrodata vedeam totul in ceata si auzeam infundat. Îmi pierdsem cunostiinta.
M-am trezit intr-o camera alba, mica si foarte curata. Ma uit in jur si constat ca sunt singura. Aflasem de la o asistenta ca fratele meu a murit si eu am fost in coma o saptamana din cauza loviturii la cap. Tot ea mi-a spus ca trupul fratelui meu a fost folosit in scopuri stiintifice. Facuse un astfel de angajament chiar cand a împlinit 18 ani si niciodata nu am fost de acord cu el.
Dupa ce am fost externata parintii m-au renegat si ma considerau un chirias in casa lor. Ma simteam ca un ultim rahat, nici macar nu vroiau sa ma asculte sa le pot explica ce s-a intamplat. Ori de câte ori incercam sa vorbesc cu ei găseau un motiv sa ma evite. Ba ziceau ca sunt ocupați ba ca sa termin cu povestile mele ciudate. Tot ceea ce mi-au spus a fost ca mi-au plătit cei 10 ani de închisoare ce ar fi trebuit sa ii petrec printre drogați si criminali fiind si eu o "criminala".
Sincer nu pot sa zic ca viața mea de acum e cu mult diferită fata de cea de la inchisoare. Toata ziua stau sechestrată in camera mea.
Singura care m-a ascultat si m-a sustinut a fost Angela. Dar de cand a descoperit si ea capitolul baieti parca m-a uitat! Ca si cum as fi devenit invizibila...
Hey :3 Aceasta este prima mea carte pe care am publicat-o! (insfarsit dupa 6 ani de cand am planuit ca voi scrie o carte :)) )
Astept pareri ,comentarii, critici, sfaturi sau orice altceva aveti sa-mi spuneti!
P.S. in poza e momentul cand "fostul" fuge de la locul actiunii. Misto papuci asai? :))
CITEȘTI
Invizibila
Teen FictionAm devenit fata invizibila a liceului din cauza ''accidentului'' in care fratele meu a murit. Parintii m-au renegat , prietenii m-au abandonat, singura care m-a ascultat a fost Angela Willson, prietena mea cea mai buna inca de la gradinita. Dar totu...