2.Bölüm

17 1 0
                                    

O gidince yatıp camdan yıldızları izledim.Ne kadar çoklardı öyle.Ve iki yıldız seçtim.Biri Kayra biri ben.Birbirlerine çok yakınlardı derken.Uyuyakalmışım.Nazire hanım yukarı çıkıp beni kaldırdı bugün de okul vardı ama yarın tatildi.Okulda mıydı ? Onu çok özlemiştim.Okula gider gitmez beni arkadaşlarının olduğu çardağa götürdü.Ve elimi tuttu o anda tüm gözler güler yüzle bakarken Damla bize nefretle bakıp ordan hızlıca kalktı."Kayra biraz konuşabilir miyiz ?" "Tabii." Oradan çıkıp ilerdeki banka gittik."Herkes bize güler yüzle bakarken neden Damla bize nefretle baktı?" "Sana söyleyip canını sıkmak istemem ama Damla bana bir şeyler hissediyor ve beni seninle el ele görünce çok kızdı." Dedi." Ama üzülecekse fazla yanında gezmemeliyiz" dedim."onunda buna alışmadı lazım."deyip burnumu sıktı ben de omzuna yattım.Yine çikolatalı parfümünü sıkmıştı. Bana ; "yine mi vişneli?" Deyince yine yanklarıma kan hücüm etti."elma yanaklım."dedi ve yanağımdan öptü.Burda dudaktan hiç hoş olmazdı ve müdür bizi hiç hoş karşılamazdı.Sonra beraber sınıfa çıktı o derslere girmiyordu , sigara içiyordu , değişik bar kafelere takılıyordu.Ahh o tam bir 'BAD BOY ' du sanırım.Onu seviyordum hem de çok.Telefonuma gelen mesajla birden korktum.
GÖNDEREN:KAYRA
Kimi düşünüyorsun?
Nasıl olurdu? Derse girmemişti beni nasıl görüyordu ? Sağıma soluma bakarken birden yeni bir mesaj geldi.
GÖNDEREN:KAYRA
Ah Kayla seni seviyorum kapıdayım.
Şaşkınca ona bakarken yanıma geldi sınıftaki çocukları dışarı gönderdi."Kayra onlarında sınıfı."dedim sözüm bitmeden dudağıma yapıştı.Ah nasıl olurdu bu bana ne yapıyordu ? Okuldaydık ve o beni öpüyordu."ımm vişne." Deyip güldü.Bende ona gülümsedim."Gece seni almaya geleceğim hazırda bekle elma yanaklım " dedi ahhh o da anlamıştı değil mi ?
Okul çıkışı geldi beni eve bıraktı.Odama gidip ne giyeceğimi düşünmeye başladım.Ve en sonunda omzu düşük kırmızı bol bi tişört ve siyah yırtık dar kot pantolonumu giydim.Ayağıma da vanslarımı geçirdim.İşte şimdi hazırdım.Sonra banyoya gidip uzun kıvırcık saçlarımı düzelttim.Acaba makyaj yapmalı mıydım? Sonra hafif bir makyaj yaptım.Tabii vişneli dudak kremimi unutmadım.Artık hazırdım.Onu beklemeye başladım.Üzerimr siyah kot ceketimi giydim.Ve yatağımın üzerine oturdum.Ve uzun zamandır WATPADD ' den kitap okumuyordum.Kayra gelene kadar kitap okumaya başladım.Kitabın en heyecanlı yerindeyken cama tık tık yaptı.Camı açtım.İçeri geldi.Boynuna atladım." Hadi gidelim." Dedi.Çok yakışıklıydı her zamanki gibi gri tonlarında kaslarını belli eden bir tişört siyah dar bir kot giymişti.Ayaklarında kısa siyah botları vardı.Çok geçmeden evden çıktık neyse ki babam evde yoktu ve Nazire hanım bugün izinliydi.Ama yine de babama klasik yalan olan Ezgi'lerle dışarı çıkacağız yalnını uydurdum.İtirazetmedi.Kayra'nın elinde bir sırt çantası vardı.Önce onun takıldığı klasik bar kafelerden biri olan BLACK BAR a gittik .İçerisi çok ağır sigara kokuyordu.Tüm gözler bana yan yan bakarken biz aldırış etmiyorduk.Kayra aldırış etmiyor demek daha doğru olur.Bir sigara yaktı ve içmeye başladı.Bu arada gri tonlarının yoğun olduğu bir koridordan geçiyorduk.Duvarda asılı posterlerin pek iç açıcı olduğu söylenemezdi.Sonunda siyah tonlarında bir koltuğa oturduk.Beni koltuğunun altına aldı.En azından burda üst kattaki gibi yiyişen çiftler yoktu.Bazı erkekler bana yiyecekmiş gibi bakıyordu.Ama buna Kayra bunlara aldırış etmiyordu.Sadece bana daha sıkı sarıldı." Hadi gidelim." Dedi. Kafamla onayladım ve o uzun koridordan çıktık üst katı geçince artık oksijen alabiliyordum.Beni arabaya bindirdi.Kocaman boş bir alanda sadece bir duvar vardı.Çantayı açıp boyaları çıkarttı.Buraya grafiti çizmeye gelmiştik. Bana bir boya uzattı.Çizmeye başladık tam tamına iki saat grafiti çizmek için uğraştık. Kayra üzerine K-K yazdı ah çok aşıktım ona.Donra evlerine gittik.Gece geç olmuştu annesi uyuyordu.Bizde direkt onun odasına gittik bana rahat bol bir pijama altı ve onun tişörtlerinden birini verdi.Yeni yıkanmıştı onun çikolata kokusu yoktu.O da üzerini değiştirdi.Ve yatağa geçti."Hadi sen de gel." Yanına gittim ve omzuna yattım."rujunun tadına bakabilir miyim ? " yanaklarıma yine kanlar hücum etmişti.Ben cevap vermedrn dudaklarıma yapıştı.Off çok güzel öpüyordu ben ne ara bu kadar sapık olmuştum.Onun yatağında öpüşmek.üzerine çıkmamı istedi."Biraz ağırımdır."dedim gülümsedi ve beni omzuna yatırdı kafamı kaldırıp baktığımda tekrar öptü.
-Uyuyalım.
-Ah hayır Kayla.
-Ama...
-Gece yeni başlıyor
Yanaklarıma tekrar kanlar hücum etti.Bundan emindim.Kayra bana bakarken ben bu sefer onu öptüm ahh ne kadar sapıklaştım ben böyle.Onun beni öpmesinden hoşlanıyordum.Tişörtümü sıyırdı ve eli tenime değiyordu.Elinin deydiği her yer yanıyordu sanki ama güzel bir histi.Ben de onun tişörtünü sıyırdım yumuşacık teni vardı.Sonra birden kapı çaldı hemen yanına geçtim.Kalbim güm güm atıyordu."gel." Dedi Kayra.İçeri gelen evin yardımcısı Gül'dü."Rahatsız etmek istemezdim fakat benim gitmem lazım çünkü dayım bir trafik kazası geçirmiş." Dedi." Tabii şöföre söyle seni bıraksın." Yardımcı kafasıyla onayladı.Yarın annesi şehir dışına çıkacaktı ve ben babamdan yarın gece içinde izin almıştım.Yani iki gün Kayra'yla baş başaydık.Kayra bana baktı ve gülümsedi."ımm yine vişne." Dedi onu seviyordum.Hem de çok...

***

Sabah ben uyandığım ve gözlerimi zar zor açarken o çoktaan kalkmıştı.Aşağı indim ve onu izledim telaşlı telaşlı kahvaltı hazırlıyordu.Ahh Kayra ve kahvaltı hazırlamak hiç aklımın ucundan bile geçmezdi.Bana baktı ve gülümsedi."Hadi gel kahvaltı hazır." Başımla onayladım ve yanına gittim.Boynuna sarıldım ve dudağına bir öpücük kondurdum.
***
Günler böyle geçerken Kayra bir haftadır ortada yoktu neredeydi?Arıyorım cevap vermiyordu.Günler haftalar geçti tam iki ay oldu.Ahh neredeydi Yavuz ve Bahadırda bilmiyordu.Onu çok özlemiştim.Onun tişörtüne sarılı uyuyordum.Bir buçuk aydır okula dahi gitmiyordum.Tam iki aydır yoktu ona olan özlemimin yanında bir de kin besliyordum.Yok ortada yok ! Artık annesiyle konuşmaya gideceğim.Sabah Yavuz'u aradım ve beni Kayra'nın annesine götürmesini istedim.Annesi de bilmiyordu.

Müsaitsen Seni Sevenilir Miyim ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin