4.Bölüm

23 0 0
                                    

Artık taburcu oldum.Eve geldim fakat canım ne yatmak ne yemek yemek ne de gülmek istiyordu.Sanki öldüm ama hayattayım gibi hissediyordum.Kayra yokkenn ben bir hiç olmuştum.Ah kayra koyu kahve gözlerini,Çatık kaşlarını,çikolatalı parfümünü özledim."Nazoş bana telefonumu getirir misin ?" Dedim.Nazoş bana telefonumu verdi teşekkür ettim ve dışarı çıktı.Kayra'yı arayacağım.Ya da aramasam daha mı doğru olur? Açar mı acaba ?

Aramaya karar verdim.1-2-3 çal çaldı ve sonunda biri açtı.
-Kayra
-...
-Kayra özledim seni.
-...
Sadece nefed alıp verişi duyuluyordu.Oydu eminim. Sonra kapandı telefon.Neden cevap vermedi?
Açıyordun madem cecap ver.Ah Kayla böyle kendini yiyemessin.Biraz daha iyiyim kolumun ağrısını kalbimin ağrısından hissetmiyorum zaten.Biraz sahilde yürümem lazım. Acaba Yavuz'u arasam gelir mi ?
-Yavuz sahile yürümeye gideceğim evde duramıyorum beni alıp götürür müsün ?
-Tabii beş on dakikaya ordayım.
-tamam

Yavuz da olmasa.Hemen kalkıp Kayra'nın tişörtlerinden birini üstüme geçirdim.Altıma bir eşoftman ve ayağıma spor ayakkabılarımı giydim.İlk bahr ve akşam üstü olduğu için hava biraz serindi.Üzerime eşoftmanımın üstünü giydim.Yavuz geldi sanırım zil çaldı.

-Hoş geldin.
-Hoş buldum.
Bi kahkaha bi gülme tuttu beni.Bu aralar pisikolojim aşırı derecede bozuldu.Herşey üst üste geliyordu.O kadar çok içim acıyor ki kimse benim neler çektiğimi anlayamaz.Önce kendine alıştırıyor daha sonra beni sap gibi ortada bırakıp gidiyor.Ben hayatımda hiçbir erkeğe güvenemeyecek miyim ?

-Hadi gidelim Kayla.
-Tamam.
Ayağa kalkmama yardım etti ve arabasına bindik gidiyorduk.
Önümüze bir araba kırdı ve aşağı indi içindeki serseri.Yavuz da aşağı indi.Çocuğu arabaya yasladı ve yumruk attı.Sanırım tanışıyorlardı.Aşağı indim yanlarına doğru ilerlerken koluma bir ağrı saplandı.Elimi oraya koyduğumda kanadığını fark ettim.
Bitkin bir şekilde:
-Yavuz kolum.
Yavuz koşarak yanıma geldi.Kucağına alıp arabaya bindirdi.Gaza bastı ve yaklaşık beş dakika sonra hastanedeydik.Beni kucağına aldı ve acile girdi.Hemen beni bir tekerlekli sandalyeye oturturup acil müdehale odasına götürdüler.Çok acıyordu.Kısa bir süre sonra kanaması durdu.Beni bir saat gözlem altında tutacaklarmış.Odada yatarken Yavuz'un telefonu çaldı.Ben de arkasından tuvalete gitmek için çıktığımda
-Merak etme iyi.Sadece biraz kolundaki dikişleri zorladığı için kanma olmuş.Bir saat sonra çıkacağız.
Ardından telefonu kapattı.Acaba kimdi?

Aklımdan geçmiyor değildi Kayra mıydı?

Ahh gözümün önü karardı kuşlar uçuşuyor derken tam düşecekken arkamdan birisi tuttu. Beni odama götürüp yatırdılar. Gözlerimi açtığımda odada kimse yoktu. Acaba arkamdan tutan kimdi? Ben nr ara bu kadar meraklı oldum ya!

Odanın kapısı çaldı.Yavuz içeri geldi ve;
-Birisi geldi.
-Kimseyi görmek istemiyorum.
-Ama görmek isteyeceğin biri Kayla.
-Kimi görmek isteyeceğim? Görmek istediğim kişi gitti.Kim ki o?
O sırada kapı açıldı ve Kayra hayır ya ben yanlış görüyordum kesin.Hızlı adımlarla yanıma geldi.
-Neredeydin ha ben senin yüzünden bu haldeyim.Git şimdi buradan Kayra git!
-Anlacataklarım var.
-Beni nasıl bırakıp gittiğini mi anlatacaksın?
-...
Ve dışarı çıktı ardından Yavuz da.Neredeydi bunca ay okullar kapanmak üzere.Okul balosu denen salak şey var.Ahh ben neler düşünüyorum.

Neredeydi bunca zaman neden gelmedi? Hiç mi özlemedi?
Allah kahretsin ben özledim...

Kapı çaldı ve yavuz içeri geldi.
-Hadi gidelim Kayla taburcu olabilirmişsin.
-Tamam.
Yavuz benim yanımdaydı gerçekten bana değer veriyordu. Acaba o da bırakır mıydı beni?

O sırada hemşire geldi ve serumu çıkardı.Yavuz koluma girdi ve arabasına doğru ilerledik.Beni oturturdu ve o da kendi koltuğuna geçti. Kayra arkamızda bizi takip ediyordu.Fark etmem zamam almadı.Yaklaşık yarım saatlik yolculuktan sonra eve geldik. Yavuz beni odama götürdü Nazoş'un getirdiği yemeği yedirdi.O sırada cam kapı çaldı Yavuz perdeyi açıp baktı Kayra oradaydı. Niye geldi ki?
Yavuz içeri aldı Kayra yanıma geldi ve diz çöktü.
-Sana olanları anlatmama izin ver lütfen.
-Seni dinlemek istemiyorum.
-İster dinle ister dinleme.Baban gitmemi istedi.Bensiz çok daha mutlu oluyormuşsun.Ben seni mutlu edemiyormuşum.Her gece ağlıyormuşsun.Beni böyle deyip tehtit etti.Ben de sen mutlu ol diye gitmek zorunda kaldım.Hepsi bu ama Yavuz ben yokken ne kadar kötü olduğunu anlattı bana ben de dayanamadım geldim.
-Babamın üstüne mi atıyorsun suçu?
-Hayır her şey doğru Kayla.
-Yavuz yani sen Kayra neredeydi neden gitti biliyordun öyle mi ?
Siz bana ne yapmaya çalışıyorsunuz. Yavuz sen de benim ne halde olduğumu bile bile...Yani siz bana şaka faln mısınız ? Ya beni kaçırdılar kim acaba senin şu salak düşmanların. Ben vuruldum.Onu da geçtim benim pisikolojim bozuldu ya!
-Haklısın affet...
Bunları affetmemi nasıl beklerdi?
Benim babam nasıl böyle bir insandı?
Ben ne yapacağım?

Yavaşça ayağa kalktım banyoya girip kapıyı kapattım.O kadar kötü durumdaydım ki...

Dışarı çıktım ve Kayra'ya sarıldım onun kokusunu özlemişim içime çektim.
-Kayra seni çok seviyorum.
-Ben de seni.
-Kolum acıdı.
-Hadi gel yat biraz.
Onu çok özlemişim hem de çok. Üzerimde onun tişörtü vardı.
-Sayende evde hiç tişörtüm kalmamış.
-O zaman gitmeyecektin. Bişey söyliyeceğim Yavuz nerde?
-o annesinin yanına gitti.
-Gel yanıma yat.

Beni omzuna yatırdı.Dikişlerim gerçekten ağrıyordu.
-Seni özledim Kayra.
-Ben de...
-Seni şarkı söylerken görmüştüm bana şarkı söyle.
-Benim sesim hiç güzel değildir ki.
-Olsun.

Sesi o kadar huzur vericiydi ki o vana şarkı söylerken uyuyakalmışım.Akşama kadar yatmışız öyle.Beni gerçekten seviyor mu ? Ben bu KÖTÜ ÇOCUĞA gerçekten aşık mı oldum?

Uyandığımda o da uyanıktı elindeki telefondan bişeylere bakıyordu.Biraz doğrulup dudağına bir öpücük kondurdum.
-Vişne?
-Sen yokken sürmedim ve bitmişti zaten senin yüzünden.
-Hadi gel dışarı çıkalım biraz dolaşır senin dudak kremini alırız yemek yeriz.Sana da değişiklik olur.
-Tamam.
Kalkmama yardım etti ve üzerimi değiştirdi.Gerçekten hareket edemiyordum.Odadan çıkıp Nazoş'a haber verdim.Çıktık beni arabasına bindirdi ve Kadıköydeki AVM ye gittik.Önce benim dudak kremimi aldık.Yukarı yemek yemeye çıktık.Bana ne yemek istediğimi sordu.Sonra hamburger yemeye karar verdik.Yemeğimizi yedik ben eve gitmek istemedim beni kendi evine götürdü.Babamı aramadım bile.O beni defalarca aradı ama cevap vermedim.Kızgındım ona nasıl yalan söyler ve Kayra'yı gönderirdi? Kahve yaptı Kayra göründüğü kadar kaba bi çocuk değil o.Onu seviyorum.Beraber yatmaya gittik.Nasıl uyuduğumu bilemedim.Onun yanındaydım ya sorun yoktu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 19, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Müsaitsen Seni Sevenilir Miyim ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin