DELİRMEMEK ELDE DEĞİL!

151 6 0
                                    


Neden bu kadar arttı yaralarım bilmiyorum ? 

Kapanmak isteyen yaralarım vardı benim. Özgür ve Emir sayesinde alışılmaya yüz tutmuş , unutulmak istenen yaralarım.. O yaralar iyileşiyordu. Birden o ilacın sahibi belki anlamadan yaralarımı çok daha fazla arttırdı. Kanayan yaramı hissediyorum . İçimden kopuk akan parçaları, geçtiği yerleri acıtan sıvıyı hissediyorum. 

Hayatıma kimse girmemişti şimdiye kadar. Babam dışında kimseye öyle sarılmadım ben.Bilmiyor ama onun kalp ritmi benim huzur şarkım oldu. Çok çabuk alıştım. Evet , çabuk alıştığımdan bu yara..

Düzelebilir, düzeltebilirim...


Özgür Bey gittiğim okulu beğenmedi. Kalite yerlerdeymiş. Bu şekilde çalışamazmışım ,şirket sadece ona kalırmış , o uğrşamazmış..bak bak bak!

Evet bu konuyla beraber yeni okulumla tanışın . Özel ERALP KOLEJİ. Bir dönemlik okuma için ne ironik olay ama. 

-Yağmuur beni bekletip okula gitmeyeceğini düşünüyorsan hemen gel derim, dersine geç kalma sonuçta sonradan girmek iğrenç oluyor.

-ah abicim nasılda düşünürmüş beni 

-hayır hayır hayır alkışa gerek yok övgüleriniz yeterince hoş

-ya Özgür neden okul değiştim ki 

-kızım sevgilinden mi ayırdım seni ne bu sıkıntı mis gibi okul

-hiç olmadığını sende biliyorsun Özgür

Abimle oturup uzun uzun konuşmuştuk.onun bir sürü sevgilisi olmuş ,tabi bu tiple abim diye demiyorum çooook yakışıklı, en sonunda da aşık olmuş . Kör  eros geldi beni buldu diyor. Çok seviyor .Sevgilisi de Türk ama şu an burada değil 2 haftaya gelmeyi düşünüyormuş.Zaten o gelmezse Özgür gider alır gelir.Adı ıhımm şeydi Sedef evet Sedefti. 

Bende anlatacak bir şeyim olmadığından bahsettim. 

Özgür beni yeni okuluma bıraktı. ve arabadan indi hayır sınıfa bırakılmaya alışkın değilim. bende arabadan  inerken bir çevreme bakındım. oha o kadar kız Özgüre mi bakıyordular. Özgüre bakınca, çüş Emir'in ne işi var burada.


------EMİR

Dün oraya gittiğimde ... Bana yalnızım kimsem yok demişti. Tabi ki niyetim kimsesiz olsun yönünde değil ama sevgilisi ,sevgilisi varken nasıl kimsesizim diyebilir ki. neden . 

Karşımda öyle o çocuğu Özgür müdür nedir onu , bide kıkırdayan bir yağmur görünce delirdim. Neden bende bilmiyorum. İlk defa onu biraz mutlu gördüm,gülerken. gülümserken. Hayır yani ne biçim iştir bu böyle . Zaten gelip orada kucağıma oturması,baya düşünceliydi, birden suratı düşmüştü. Benim gittiğimden olduğunu sanmıyorum. sevgilisine nasıl açıklama yapacaktı.

Kendine gel Emir bu kızdan sanane ,ne yaptığı seni ne ilgilendirir.Bide sevgilimle buluşacağımı söyledim. ne yapacaktım bana kardeşim diyen adamla oturup aşklarını mı dinleyecektim. hayır bu kıza takmadım sadece farklı gelmişti, değilmiş anladım. 

Boktan bir hayatım varken bana düşündürdüklerine bak ya. Hep bu Hakan yüzünden başıma ne geldiyse altına imzasını atıyor. Neymiş efendim artık gözünün önünde olabilirmişim. Oradan beni yeterince takip edemiyorlarmış ve en önemlisi sevgili ailem beni özlemiş!!

Acaba sevgili ailem beni 10 yaşında sırf haylaz bir çocuktum diye Amerika'ya neden göndermiş ve bir başka soru daha 9 yıldır neredeydiler !

YENİDENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin