Hoofdstuk 7

32 3 2
                                    

-BLEEP BLEEP BLEEP- Ik ram hard op het ding waar dat geluid vandaan komt, het geluid stopt direct en ik krijg een hartverzakking als ik me realiseer dat het de wekker op mijn MOBIEL was. Maar gelukkig doet hij het nog.

Ik plof direct weer neer op bed, ik heb barstende koppijn. En dan kom je er op dat moment achter dat je over 1 uur achter de kassa moet staan. Fuck my life!

Ik strompel uit bed en kijk in de spiegel. Wat zo mooi is aan uitgaan is dat je er op de avond zelf flawless uitziet maar zodra je weer wakker wordt ben je werkelijk het monster van Loch Ness, want dat is natuurlijk allemaal wat we willen, dankjewel menselijkheid.

Zo kan ik nog wel duizend dingen opnoemen maar ik moet maar een beetje opschieten wil ik niet als een dode kraai achter de kassa zitten. Ik pak mijn kleren uit de kast en loop naar de douche om me even fris te spoelen.

En wat is mijn leven zonder uit te glijden in de douche, goed gedaan Alice! Bravo! Ik krabbel weer overeind, nog een blauwe plek op mijn rug. Ik zet de douche weer uit en droog me af. Dan stap ik in mijn kleren en loop de trap af om een aspirientje te pakken.

Ik leg het aspirientje achterop mijn tong en neem een slok water in. Ik slik het water door, maar natuurlijk blijft dat verdomde aspirientje liggen, ik trek een zuur gezicht, want die smaak is verschrikkelijk. Ik neem snel nog een slok water en spoel alles weg.

Als ik eindelijk klaar ben pak ik mijn tas en stap op mijn fiets, op naar de kassa. Terwijl ik fiets luister ik natuurlijk muziek, wie doet dat nou niet? Maar als je Alice heet heb je wel weer dat ongeluk dat je de scooter achter je niet door hebt.

Oftewel ik ben heerlijk aan het dansen op de fiets, niet wetend dat er een scooter achter me rijdt. De scooter haalt me in en dan zie ik een bekend gezicht. HET IS DE MISLUKTE MANGO!! Ik dans als een gek en de mislukte mango zag me al die tijd! Wat voor een waarde heeft mijn leven nu nog? Hij knipoogt naar me en moet dan lachen. Ik steek mijn middelvinger op en sla af, dan maar wat later op mijn werk maar ik moet ver van die mango zijn, heel ver!

Wait! He loves... ME?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu