Hoofdstuk 5

36 5 2
                                    

Ik trek mijn kleding uit de kast en leg het voorzichtig over mijn bureaustoel. Ik zet mijn hakken er op de grond naast en leg mijn make-up alvast klaar op mijn bureau. De kapper zei ons dat we met een beetje vochtig haar moesten komen dus ik ga nu even douchen.

Ik zet mijn Spotify playlist aan en laat het water stromen. Ik loop in de tussentijd nog even terug om mijn lingerie te pakken. Ik leg het aan de kant en stap de douche in.

-DING- ik hoor de voordeur opengaan, en niet veel later: "Alice! Charlotte is hier!" Shit ik moet opschieten, ik zet de douche uit en droog me af. Ik heb net mijn lingerie aan als Charlotte binnen komt stormen. Ze kijkt geschrokken en begint dan hard te lachen. Awkward...

Ik pak mijn kleding en trek het snel over mijn hoofd. Ik kam mijn haar snel door en föhn het even zodat het vochtig is.

"Okee, we kunnen gaan!" Zeg ik en ik draai haar kant op, waar ze met open mond staat te kijken. "Charlotte? Hallo? Leef je nog?" Ik zwaai met mijn hand voor haar hoofd.

"Je...je bent zo mooi!" Zegt ze vol ongeloof.

"Ik weet het!" Zeg ik lachend "Kom we gaan!" Ik trek haar mee. Pap staat al klaar met de autosleutels in zijn hand. We lopen de deur uit en openen de portieren van de auto. We zetten direct onze muziek op en rijden al zingend naar de kapper.

Wait! He loves... ME?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu