-Beep Beep Beep- En toen was je weekend al weer voorbij... ik zicht diep en klik mijn wekker weer uit. Het schoolleven is weer begonnen hoor! Ik val mijn bed uit en lig daar nog even op de grond, opstaan, het is zo lastig. Na 5 minuten op de grond te hebben gelegen sta ik weer op en loop naar beneden.
Verder volgt de doodnormale ochtendroutine zoals altijd. Ik loop doodleuk de deur uit na het klaarmaken met mijn mobiel in mijn handen. Ik gooi net de deur achter me dicht en doe mijn mobiel in mijn jaszak. FUCKADUCK, ik ben mijn tas vergeten. Ik ren nog terug, maar de deur zit al dicht. Ik bons op de deur en bel dringend aan. Ik was al laat, en nu kom ik nog later.
Ik krijg geen antwoord meer dus ik moet wel naar school... nablijven moet ik toch al.
Ik fiets rustig naar school toe, als ik toch al te laat ben ga ik me niet meer haasten. Zodra ik op school aankom zet ik in een rustig tempo mijn fiets weg en loop express via het c-gebouw binnen. (We hebben verschillende vleugels, A-, B- en C-vleugel, C-vleugel is voor vmbo, de B- vleugel is voor mavo en de A-vleugel is voor havo & vwo. En aangezien ik les heb in de A vleugel is dat wel even omlopen.)
Ik loop heel erg rustig door de gangen van de C-vleugel, en na 5 minuten lopen ben ik daar ook uit. Nu moet ik nog de B-vleugel door en dan naar mijn kluisje lopen. Weer loop ik op een best rustig tempo door de gangen, totdat ik iemand zie staan. Mijn voeten nagelen zich aan de grond, en ik kan niet meer bewegen. Zodra ik zie dat hij mijn kant op kijkt komt mijn dappere ik weer naar boven. Hij loopt al langzaam naar me toe maar ik loop een andere gang in, want ik weet dat daar direct links wc's zijn. Ik spring in de wc, maar dan...
JE LEEST
Wait! He loves... ME?!
Romance"CHARLOTTE! HIJ IS PRACHTIG!" Roep ik door de bomvolle winkel. Ik zie dat ze een beetje rood wordt van mijn complimentje. Ach ja dat is wat vrienden doen toch? Heel hard door een bomvolle winkel schreeuwen hoe prachtig die jurk haar staat, zodat ied...