yine kalrm kağıt elimde oturmuş bir kenara seni sana anlatıyorum. Ama senin yine haberin olmayacak iyi dinle tamam mı? bu sana son anltışım. bir daha duyamayacaksın. benden seni dinleyemeyeceksin. bu sana seni son haykırışım sana son yalvarışım son ağlayışım. 8. sınıfn ilk günüydü. okulda kimseyi tanımıyorum. herkesin içinde bir sen çarptın gözüme. o an bir farklıydın. Tüm siyahların içindeki beyaz noktaydın. sen bilmeden sevdim seni. Hep futbol oynardın ben seni izlerdim. Bilmiyorsun değil mi? bilmezsin tabi sana hiç söylemedim ki. Hep sana yürürdüm yolda senden hiç hızlı yürümedim çünlü aklım arkada kalırdı. sonra bir gün sana seni sevmiyorum dedim. içim parçalandı. seni deli gibi severken hiç sevmiyormuş gibi davranmak ne kadar zordu biliyor musun? sen sevdiğine öyle dedin mi? yada ne bileyim karşındayken heyecandan kekeledin mi? Ben sevdiğim adamı 1. 5 yıl görmedim. 1 kez gördüm. her gün o parkta bekledim, geçtim bir umut bir umuttu işte. ve hiç görmedim. insan sevdiğinden nasık vazgeçer ben giydiğin cekete kadar hatırlıyorum seni. ya sen gördüğün insanı unutuyor musun? bilemiyorum işte. senin aklındakini kalbindekini bilemiyorum. tanımıyorum seni izin vermiyosun buna. Hala kalbimdedin de aklımda değilsi., ben her gün ölüyorum özlüyorum ama sana gelemiyorum. bir adım attığımda sana kaçıyorsun benden. ben sana bir adımlık değil bir ömürlük yürürdüm. Sen sevgili olmayı sevmezsin bak bunu bilirim azda olsa tanırım seni. Ben seninle ilgili hayal kurarken bile sana göre şekillendirirdim. En büyük hayalidi konuşmak karşıma alıp saatlerce seni sana anlatmak. karşıma aldımda seni 5 dakika konuştum kaldı geriye hayallerimden saatler, sen kaldın en çokta. Ben kazanamadığım bir insanı kaybettimde sen neden benim sevgimden 1 gram bile kaybetmedin. Bu hayatta her şe karşılıklı değil mi? neden ikimizde bir şeyler kaybetmedik neden bir taraf herşeyini kaybederken diğer taraf hiçbir şey kaybetmiyor? neden bir tarafın aklı ondayken diğer taraf umursamıyor, neden peki? seni en güzel ben sevdim. ben seni annemi babamı sevdiğim gibi en masum en saf en temiz duygularımla sevdim. hani bir çocuğu annesi babası sevmese bile çocuk hep sever ya öyle işte ben seni sebepsiz karşılıksız sevdim. sorsalar pişman mısın diye hayır değilim derim. gerçekten seversen pişman olmazsın keşke sevmeseydim değil keşke daha fazla sevebilseydim dersin. Ama yok daha fazlası sondu bende bu doruk noktası. olsaydı severdim zaten. bendeki sevgin bu kadar çok büyük böyle kocaman kocaman işte senin yüreğini doldurur benim, koca yürekli adamım. seni son kez karşıma alabilecek miyim bilmiyorum? seni sana anlatı mıyım onuda bilmiyorum. ben seni herkese anlattım seni ne kadar sevdiğimi herkese anlattım. annemede anlattım. annem ne dedi biliyor musu? ben ağlamana kızmıyorum bu kadar çok sevmene kızıyorum dedi. ben her gece babamdan önce senin için dua ederdim. benim gibi kimseyi bu kadar çok sevm diye ğer seversen vazgeçemez acı çekersin diyeb. sen acı çekme diye yalvarırdım. ben çekmeye razıydım o acıların hepsini. sen adam sana diyorum sen beni anlamadın. sen benim sana olan sevgime saygı duymadın ama mutluyum en azından sesini biliyorum artık. onuda unutma korkusuyla yaşıyorum. ben her şeyi unutmak uğruna seni unutmamayı seçtim. bir seni unutmam. artık duvarlar kağıtlar kalemler bile biliyor senin adını. her gece seni anlatıyorum. neden bilmiyorum ama vazgeçeceğim sıra karşıma çıkıyorsun vazgeçme der gibi bakıyorsun. sanki vazgeçsem ölecekmişimde elimden tutup düşmeme engel oluyorsun. yapma bırak tutma elimi ben her gün ölüyorum haberin yok bırak bir kez öleyim oda olmaz değil mi? bırak acı çekmeyeyim. öyle bakma boncuk boncuk gülme öyle masum masum. ölüyorum senin için ölüyorum. gel kaz mezarımı bekliyorum. ölüler yaşamazya yaşamıyorum bende yaşamıyorum hayatı. hissetmiyorum sadece sen içimdeki seni hissediyorum. ve şunuda söyleyeyim seni senden çok seviyorum adamım. sana söyleyemediğimi buraya yazıyorum işte seni seviyorum.....